![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| תמונות וסרטונים - פיאט תמונות וסרטונים של פיאט מהארץ והעולם. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#14 |
|
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
גדעון, תגדיר מהי לדעתך מהירות לא חוקית.
לפי דעתי אין שום בעיה/ סכנה בלנסוע במהירות העולה ב- 30 קמ"ש מעל המהירות המותרת בכבישים בין עירוניים בעלי שטח הפרדה מבטון ושני נתיבים לפחות לכל כיוון נסיעה. גם במתנ"א יודעים זאת היטב אבל מסרבים להעלות את המהירות המותרת/ להפסיק את האכיפה המטופשת על המהירות כי הם יודעים היטב שזו "העבירה" היחידה שמכניסה להם את רוב הכסף. ממה שאני רואה בכבישים, כ- 90% מהנהגים בעלי המכוניות החדישות (מודל 2000 ומעלה) נוסעים לפחות על 120 קמ"ש בכביש של 90. |
|
|
|
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| שומאכר נהג מונית? | ניר בן טובים | אוף טופיק | 3 | 12-12-07 18:19 |
| בראבו 1.4 - בראבו 1.6 , איפה באים לידי ביטוי ההבדלים? | פורום הגראז' | 8 | 10-04-07 20:51 | |
| חוויה - התקנתי את ה HID KIT היום לפונטו | פורום הגראז' | 24 | 10-03-07 01:45 | |
| האונו מקרטעת לי ומתכבה מידי פעם ברמזורים | פורום הגראז' | 6 | 21-07-06 23:08 | |
| מועדון MCI נפגש היום בערד. | פיאט כללי | 0 | 10-06-06 21:34 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד