מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום מועדון פיאט ישראל > תמונות וסרטונים > תמונות וסרטונים - פיאט
עקוב אחרינו ב-RSS

תמונות וסרטונים - פיאט תמונות וסרטונים של פיאט מהארץ והעולם.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי פוליש ווקס מתיש
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו שהייתה לי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פנדה 4X4
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו שלי 1993 1100 60S


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 25-01-08, 13:22   #13
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
גיא, נהג ה HGT אולי לא נסע במהירות הלא חוקית.
זה שיש לך רכב מעט חזק מהסביבה, לא אומר שחייבים לטוס כל היום.
נהג המונית מנגד הוא ככלל נהגי המוניות. להגיע כמה שיותר מהר תוך התעלמות מוחלטת מהנהגים הסובבים אותו.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
 



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
שומאכר נהג מונית? ניר בן טובים אוף טופיק 3 12-12-07 18:19
בראבו 1.4 - בראבו 1.6 , איפה באים לידי ביטוי ההבדלים? פורום הגראז' 8 10-04-07 20:51
חוויה - התקנתי את ה HID KIT היום לפונטו פורום הגראז' 24 10-03-07 01:45
האונו מקרטעת לי ומתכבה מידי פעם ברמזורים פורום הגראז' 6 21-07-06 23:08
מועדון MCI נפגש היום בערד. פיאט כללי 0 10-06-06 21:34


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 09:06.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד