![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| תמונות וסרטונים - פיאט תמונות וסרטונים של פיאט מהארץ והעולם. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#13 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
גיא, נהג ה HGT אולי לא נסע במהירות הלא חוקית.
זה שיש לך רכב מעט חזק מהסביבה, לא אומר שחייבים לטוס כל היום. נהג המונית מנגד הוא ככלל נהגי המוניות. להגיע כמה שיותר מהר תוך התעלמות מוחלטת מהנהגים הסובבים אותו. |
|
|
|
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| שומאכר נהג מונית? | ניר בן טובים | אוף טופיק | 3 | 12-12-07 18:19 |
| בראבו 1.4 - בראבו 1.6 , איפה באים לידי ביטוי ההבדלים? | פורום הגראז' | 8 | 10-04-07 20:51 | |
| חוויה - התקנתי את ה HID KIT היום לפונטו | פורום הגראז' | 24 | 10-03-07 01:45 | |
| האונו מקרטעת לי ומתכבה מידי פעם ברמזורים | פורום הגראז' | 6 | 21-07-06 23:08 | |
| מועדון MCI נפגש היום בערד. | פיאט כללי | 0 | 10-06-06 21:34 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד