![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: UNO 70S, RITMO CABRIO
הודעות: 546
|
ארץ הקומבינות.
__________________
"בראבו על הלאנצ'יה- פיאט אונו" |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
צטט:
בגדול - לנתק את המצבר, לרוקן את הרדיאטור, לפרק את הקונקטור של המאוורר, לפרק את היוניט, ולהרכיב חדש. לפני שעושים את כל זה, כדאי פשוט לפרק את הקונקטור, ולוודא שהיוניט באמת מקצר. ודבר אחרון, המאוורר בכוונה ממשיך לעבוד אחרי שמכבים את הרכב. זה עוזר למנוע נזק למנוע. בנוסף מאוורר שפועל כל הזמן גם יישחק יותר מהר, סתם יעמיס על מערכת החשמל, ויגרום למנוע לעבוד בטמפרטורה נמוכה מדי, ולצרוך יותר דלק. במקרה זה מה שזול יצא יקר.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: אונו
הודעות: 57
|
לכל החכמים
קודם כל אני לא מכונאי אני פחח וצבאי אבל אני מבין קצת במכונאות
אז אני חושב שחיבור ישיר זה יותר מהר וזול מאשר להחליף יוניט וזהו מי שחולק בכיף... |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| מאוור הרדיאטור נח לו | פורום הגראז' | 47 | 21-08-07 13:56 | |
| HGT - נורה אדומה של הגה , CITY לא מתכבה , הגה לא זז *הצילו! | פורום הגראז' | 4 | 15-06-06 16:38 | |
| המנוע מתכבה בהפעלת מזגן באונו 93 | פורום הגראז' | 1 | 31-08-05 05:38 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד