![]() |
|
![]() |
טמפרה - טכני טכני - דגמי טמפרה בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: טמפרה 1.6
הודעות: 16
|
בעיית חימום שלא נפתרת...
בתחילה לפני 8 חודשים בערך החלפתי צינור קירור(מיים) עליון ואת הטרמוסטט.
לפני חודשיים החלפתי יוניט מאורר חדש. הבעיה היא שהרכב עומד אז טמפ מתחילה לעבור את ה90... ומגיעה קרוב לקו האדום אבל לא עוברת אותו. שאני מדליק מזגן אז נדמה כאילו יש איזה שינוי... אבל אני לא בטוח... מישהו ניתקל בבעיות חימום כאלה? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
המאוורר עובד?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מושב נהג 16VT
הגלגלים שלי: red fiat coupe 16VT burdo fiat coupe 16VT
הודעות: 31
|
אפשרות ראשונה היא שהיוניט תקול, ואז המאווררים לא נכנסים לעבוד.
ניתן לבדוק זאת ע''י גישור החוטים - ניתוק היוניט וחיבור החוטים לעצמם- דבר שיגרום לעבודה מתמדת של המאווררים מרגע מתן סוויצ' ועד כיבוי המנוע. כמובן מצב לא אופטימלי - אבל יעבוד עד לנסיעה למוסך והחלפת היוניט. במקרים והרכב מתחמם הפעלת מיזוג על חום עוזרת מעט שכן האוייר החם מקורו מהרדיאטור. חשוב ביותר: בכל מקרה של התחממות חובה לבצע שיחרור לחץ מהרדיאטור,סכנה ממשית למנוע.
__________________
הייתה קופה 16VT כסופה - אהבה ראשונה ![]() הייתה גם 16VT אדומה - זה מה שקורה שמתגעגעים הועברה לאחי 16VT בורדו - חיה ובועטת ![]() מחכה לגל הגעגועים השני ![]() ועכשיו פורשה 914 אספנות ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
התחממות מנוע
איזה טמפרה ואיזה שנת ייצור?.
האם המזגן מקורי או ישראלי?. האם חום המנוע עולה בנסיעה או בעמידה. בברכה - רפי לין ![]() האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: טמפרה 1.6
הודעות: 16
|
טמפרה 1600 ידני
מזגן מקורי החום עולה דרסטית בעמידה. רק לפני חודשיים שלושה החלפתי יוניט מאוורר לקחו לי 250 ש"[COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR] באיזה מוסך שך גנבים. ובאמת בהתחלה הטמפ' עמדה קבוע על 90. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
מנוע מתחמם
מאורר הרדיאטור במכוניתך אמור לפעול ב 2מהירויות, איטית ומהירה ויש לבדוק זאת.
סביר למדי שהמהירות הראשונה אינה פועלת. בברכה - רפי לין ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: טמפרה 1.6
הודעות: 16
|
![]()
בדקתי והמאוור מסתובב שמתי לב שמהר וגם לאט.
אך קוראים למכיל של נוזל הקירור? בכל מקרה פתחתי אותו והוא היה ריק... או שהנוזל היה ממש למטה? מילאתי מים והטמפ' הייתה יחסית נורמאלית. שאלתי היא האם יכולה להיות נזילה ואם כן כמה עולה לתקן או להחליף מיכל? האם שווה יותר למלא כל חודשיים שלושה מיים/נוזל קירור מבחינת עלות כספית? האם מיים במקום נוזל קירור יכולים לעשות נזק? כמה עולה נוזל קירור וכמה יש למלא? תודה מראש ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
תומר אין צורך לפתוח עוד שרשור על אותו הנושא.
מיזגתי את שני הנושאים לאחד. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
כנראה שיש לך נזילה. אני לא מאמין שהיא מהמיכל, בד"כ זה מצינור כלשהו, טרמוסטט, או משאבת מים או החימום.
וכן, מים במקום נוזל קירור יעשו נזק למנוע שלך.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
|
הסיפור לדעתי הוא כזה ...
1. יש לך נזילה . היכן ? לא ניתן לגלות בלי לראות את הרכב . 2. בגלל שיש לך נזילה המים לא מגיעים ברדיאטור עד ליוניט שמפעיל את הוונטה , וזו הסיבה שהוונטה לא עובדת וכתוצאה מכך המנוע מתחמם . פתרון : צריך למצוא נזילה ולתקנה !!! מים אין לשים בשום פנים ואופן . תפקיד של מים ירוקים ( חוץ מזה שטמפרטורת הרתיחה שלהם גבוה מזו של המים ) הוא גם לשמן את מערכת הקירור . לכן , חברים אם האוטו שלכם חשוב לכם תקנו ב50-70 ש"ח נוזל קירור נורמלי ואל תשתמשו בפיפי של חמור ב15 ש"ח ובטח שלא במים עם אבנית שיש לנו במדינה . נערך לאחרונה על ידי eliko1976 : 21-07-08 ב 15:40. |
![]() |
![]() |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד