![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אם אנשים יתחילו להכניס לראש שלהם שרכב זה לא רק לנסוע ולתקן משהו שהוא מתקלקל, הרכבים שלהם לא יגיעו למצב שמחליפים להם ראש מנוע. כראיה, אני אציג את הסיטרואן BX של אביו של חבר טוב שלי, שבשקט ובשלווה מתקרבת ל500,000 ק"מ ועדיין נוסעת, (נהדר יש לציין) ללא טיפול ראש מנוע.
להתחיל להשתמש בנוזל קירור איכותי זה כבר משהו, בניגוד למיי ברז. שמן מנוע איכותי זה גם עוד משהו. שלא נדבר על רענון של הדברים הללו בזמן ולא כל 20,000 ק"מ. זה ממש לא נדיר שפונטו, או כל פיאט לצורך העניין עוברת את ה200,000 ק"מ עם המנוע המקורי. |
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד