![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
חריטת בלוק ל טיפו 1.4
האם יש בעלי מקצוע חרטים שעושים את זה בארץ !?
עם אני לא טועה יש לצילנדרים ציפוי ניקסיל.. כאשר אתה חורט מעבר למידת היצרן גם במידה ויש בשר לבלוק אתה מוריד את הציפוי ואז הבלוק שווה לת*ת שמעתי שניתן לעשות ציפוי ניקסיל בארץ אבל צריך הרבה קומבינות וקשרים באיזה בסיס שבונה טילים ומרגמנות לצה"ל מה יהיה זול יותר לחרוט מנוע 1.4 של טיפו עד המקסימום או פשוט לשתול מנוע בנפח גדול יותר ? זואת הייתה שאלה למחשבה מישהו יכול להאיר את עייני בנושא הזה וכמה יעלה לי כול הדבר הזה ? מעניין מה עושים הגיפאים כאשר צריך לעשות חריטה ? אולי סליבים אפשרי ? תאמת יהיה לא רע לקבל איזה מנוע 1700 סמ"ק מחוזק מצטער על הבורות ! |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
לגבי ציפוי הניקסיל לא כל המנועים מגיעים עם ציפוי זה תלוי מאיזה שנת יצור המנוע . ברוב המקרים חריטה מותרת עדין תשאר בתחום עובי הניקסיל האוריגלי .
אני לא מכיר מישהו שמסוגל לצפות בלוק לרמה הזאת . הייתי מציע להביא מנוע מיבוא . עמית |
|
|
#3 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
בוא נגיד עד > 1.7 סמ"ק זה סתם היה לדוגמא ! |
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד