![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אני לא יודע היכן הם נמצאים בפיאט .
לגבי בדיקה אם אצלך יש שני פינים תבדוק התנגדות בינהם. צריכה להיות בסביבות הקילואומים . אם נתק מלא , אז הם באמת נשרפו. עמית |
|
|
#12 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
אחרי הכל זה המקצוע הכי עתיק בעולם. |
|
|
|
#13 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
יש מצב משהו פה מראה לי תמונה איך הנאבה צריכה להיראות עם הגלגלי שיניים שנוגעים בחיישן
|
|
|
#14 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
פה זה לא כיתת לימוד.
תפתח את הגלגל ותסתכל, כמה קשה כבר לעשות את זה? |
|
|
#15 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אדי אתה לא חושב שפתחתי אותו כבר???
הכן פתחתי ואני רואה את הנאבות החדשות ששמו לי ואני הכן רואה גם את החיישן.. אבל אני כמעט בטוח שהנאבה בקצה צריכה להיות עם איזה פס מגנטי עם שיניים כדיי שהחיישן יקרא אותו ואני לא ממש רואה קו כזה.. אלה אם כן הוא פנימי ולא חיצוני לכן ביקשתי תמונה |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד