![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
נראה לי שיש קצת בלבול פה ורציתי לוודא את זה
משום מה נראה לי שרוב האנשים מתייחסים לחגורה (החיצונית) כאל "טיימינג" , בהקשר של חום, לחות, "יבשה" וכו'.
קראתי לא מעט שרשורים בחיפוש על "פונטו+טימינג" וככה נראה לי. רק רציתי לוודא שכשאומרים כל 60-80-120K טיימינג, מתכוונים לשרשרת במנוע עצמו שקובעת את פתיחת וסגירת השסתומים לפי מצב הקראנק באותו רגע. זה מה שעולה הרבה יחסית ולא החלפת חגורה מפלסטיק ב30 שקל. |
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד