![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
למרות שבפיאט שלי עם 140K קילומטר , ועשר שנים של שימוש לא נגעו בראש מנוע!!!
אני חושב שבדר"כ , במודל שאתה מחפש זה יוכול לפעול לטובתך , וחסך את התיקון הנ"ל ממך. ואני אסביר את דעתי : נהגים מהשורה לא מבצעים טיפול יזום , כמו ניקוי לרדיאטור או החלפתו, החלפת טרמוסטט כל כמה שנים, לפעמים גם המוסך "שוכח" להחליף רצועת טימינג וכו' ואז קורה שהולך ראש המנוע , ובאותה "הזדמנות " מטפלים גם בראש וגם ברדיאטור\טימינג\טרמוסטט\וכו' . ומכאן אני חושב שאם אתה רוכש רכב כזה , אתה חוסך הוצאות כספיות ומקבל רכב אחרי שידרוג של "אמצע החיים " . |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד