![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
מכיוון שאגזוז לחץ זה למנוע 2 פעימות, ואגזוז זרימה חופשית (free flow) זה למנוע 4 פעימות..
באופנועים יש מנוע 2 פעימות וברכבים יש מנוע 4 פעימות.. יש גם אופנועים כיום שהם 4 פעימות ... זרימה חופשית=נותן זרימה חופשית לגזים הנפלטים ולא מייצר לחץ .... אגזוז לחץ=נועד לצבור לחץ במערכת הפליטה והוא נפתח במכה אחת (בבום) וזה נועד לבניית לחץ במנועים שהם די חלשים.... הקשר בין דוד לשיפור הוא שיצרנים מחויבים לעמוד בתקנים. וזה מחייב אותם לשים דוד שמשתיק את הרעש, ולפעמים על חשבון ביצועים של המנוע. בזה שהוא לא נותן לגזים לצאת בחופשיות. לשים דוד זרימת חופשי, זה אומר יותר רעש, וגזים יוצאים ביותר קלות. זה לא בדיוק משפר, יותר נכון מחזיר מה שיש במקור. וגם נותן כוח בהילוכים הראשונים ! ללא אישור הרכב יורד מהכביש ! אגזוזי זרימה חופשית מתחילים ב500 שקל ומסתימיים ב10000 שקל !! לשיקולך ! |
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד