מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התפנקתי ב500 :)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-Evo החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התחדשתי באונו 1400...
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי פוליש ווקס מתיש


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 15-05-07, 19:51   #1
Guest
 
הודעות: n/a
מכיוון שאגזוז לחץ זה למנוע 2 פעימות, ואגזוז זרימה חופשית (free flow) זה למנוע 4 פעימות..
באופנועים יש מנוע 2 פעימות וברכבים יש מנוע 4 פעימות..
יש גם אופנועים כיום שהם 4 פעימות ...
זרימה חופשית=נותן זרימה חופשית לגזים הנפלטים ולא מייצר לחץ ....
אגזוז לחץ=נועד לצבור לחץ במערכת הפליטה והוא נפתח במכה אחת (בבום) וזה נועד
לבניית לחץ במנועים שהם די חלשים....
הקשר בין דוד לשיפור הוא שיצרנים מחויבים לעמוד בתקנים. וזה מחייב אותם לשים דוד שמשתיק
את הרעש, ולפעמים על חשבון ביצועים של המנוע. בזה שהוא לא נותן לגזים לצאת בחופשיות.
לשים דוד זרימת חופשי, זה אומר יותר רעש, וגזים יוצאים ביותר קלות.
זה לא בדיוק משפר, יותר נכון מחזיר מה שיש במקור.
וגם נותן כוח בהילוכים הראשונים !
ללא אישור הרכב יורד מהכביש !
אגזוזי זרימה חופשית מתחילים ב500 שקל ומסתימיים ב10000 שקל !!
לשיקולך !
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:29.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד