מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

עצמאות 2010 מיצפה הראל
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 29-10-14, 00:20   #1
shay2828
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רמת גן
הגלגלים שלי: פיאט פונטו XTZ-75 שנת 98
הודעות: 191
אני עם מי קירור כחולים של הונדה.[תוצרת גרמניה].מוכנים לשימוש ללא צורך במהילת מים.

לחבר שלי הייתה הונדה סיויק שנת 96 כמדומני.
הרדיאטור המקורי שלו[תוצרת דנסו] החזיק מעמד עד שנת 2012 בערך,ואז הוא קרס עקב נזילה
שהייתה בתושבת פלסטיק של הרדיאטור.

מכון הרדיאטורים שפירק לו את הרדיאטור לצורך החלפה היה בהלם.הוא הראה לו את הרדיאטור המקורי שלו שהיה ממש חדש.כל הצנורות חדשים ללא שמץ של חלודה.

הוא אמר לו פעם ראשונה שאני רואה כזה רדיאטור.ממש חדש.

גם שהוא עשה טיימניג והחליף את משאבת המים המוסכניק שלו שם לו את המשאבה הישנה מול החדשה ואמר לו אני לא רואה שום הבדל.
shay2828 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 29-10-14, 09:16   #2
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
הנה עוד הוכחה מיני רבות, שלא בכול חייבים להישמע להוראות יצרן.
במשאבת המים יש מסב ומחזיר מים. כמו במנוע שיש מסבים ומחזירי שמן.
כאשר אחד מהם נישחק, לא יעזור לך באיזה נוזל השתמשת.
אם המחזיר נישחק, המשאבה ממשיכה לתפקד כל עוד לא חסר נוזל במערכת. אבל נוזלת/מטפטפת. כאשר המסב נישחק ומקבל שפיל, היא אינה מתפקדת.
קראתי לא אחת בקרספורום שהפארפלו תפקידו לשמור על חום תקין של המנוע.
לדעתי זה קשקוש בלבוש. מי ששומרים על חום מנוע תקין הם רדיאטור, משאבת מים, וונטה יוניט וטרמוסטט תקינים.
בנוסף קומפרסיה שלא ירדה באופן משמעותי.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-10-14, 11:50   #3
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
צודק שיש בלאי טבעי שכלל לא מושפע מסוג הנוזל שנמצא בשימוש.
אפשר בבקשה הסבר טכני מדוע קומפרסיה נמוכה תגרום להתחממות?
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
matansab מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-10-14, 11:56   #4
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
כן אפשר. אבל אני צריך קודם לנסוע דחוף, לתת זריקה נגד כלבת לכוכה כמו בכול שנה.
כבר דחיתי את זה חודש ימים.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-10-14, 13:15   #5
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
דוד דבר איתי לגבי שישי הקרוב
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-10-14, 13:53   #6
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
חוסר או עודף קומפרסיה גורמים להתחממות המנוע.
במקרה של רינגים שחוקים או שסתומים שלא אוטמים כראוי, המנוע מתאמץ יתר על המידה להסיע את הרכב.
במקרה של ראש נמוך/מושחז יתר על המידה, המנוע מתאמץ לדחוס בשל שינוי ביחס הדחיסה. בכול נפח מנוע יש יחס דחיסה שונה. יחס הדחיסה אינו גובה הקומפרסיה הנמדדת. אלו שני דברים שונים שיש קשר בינהם.
כאשר המנוע לא עובד במלוא כוחו הוא יוצר חום בשל המאמץ בעיקר בזמן תאוצה.
נניח לרגע שיש לנו בשלושה צילינדרים קומפרסיה 150 PSI וברביעי 90. הדבר יגרום לאיבוד כוח ומאמץ. המאמץ בשני המקרים הנ"ל "מתורגם" לחום.
לדוגמה, קח מקדחה וקדח שני חורים בברזל. בחור הראשון תן למקדחה לקדוח בלי ללחוץ עליה. בחור השני לחץ חזק. בדוק באיזה מבין הקידוחים התחממה יותר. בעצם לא צריך לקדוח, בחור שלחצת יותר תהיה יותר התחממות של המקדחה.
יש עוד דברים להוסיף בנושא. הפעם נסתפק בזה.

דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-10-14, 14:04   #7
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
איך שאני מבין זאת, חימום היתר נגרם בעצם בגלל הצורך של הנהג לפצות בהעלאת סלד בגלל חוסר הכוח.
אם כך, אז כל בעיית סחיבה צריכה לגרום לחימום יתר. אבל זה לא כך בפועל. אם אתה זוכר הגעתי אליך לרחובות עם הפונטו שלי בצב קשה, פלאג ניתך + איבוד ניצוץ, הייתי צריך למשוך סלד כדי להצליח להביא את האוטו עד לרחובות. אך המנוע לא התחמם יותר מהרגיל.

הסבר בבקשה
אגב, בנוגע למה שביקשת ממני במייל, אני מציע שתבדוק אצל ברלו חלפים שפירסם כאן בפורום, יש לו מבחר מאוד גדול של חלפים ואולי יוכל לעזור לך למצוא מה שאתה מחפש במחיר שאתה מחפש. אני גם כרגע סוגר אצלו הזמנה.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
matansab מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
החלפת נוזל קירור y151 פונטו - טכני 1 01-09-14 17:10
החלפת נוזל קירור Mixsez פונטו - טכני 3 07-06-14 13:32
מדריך ניקוי מערכת הקירור ברכב, החלפת נוזל קירור וניקוז אוויר עשה זאת בעצמך (מצולם) mechtech פונטו - טכני 14 22-12-12 14:38
התייעצות לפני החלפת נוזל קירור davidka פונטו - טכני 0 04-10-10 15:14
החלפת רדיאטור לאחר החלפת נוזל קירור lord1 פונטו - טכני 14 15-02-09 21:52


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:57.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד