![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
מגדש טורבו פונטו GT על פונטו 1100 ??????
שלום לכולם !
כידוע הטירוף אצלי הוא טבעי והיום נחת אצלי מגדש טורבו של פונטו GT במצב טוב (לפי מה שאני מבין ) ורציתי לשתף אתכם ברעיון להרכיב אותו על פונטו 1100 שברשותי .אני מבין את הקושי שבדבר ואת הסיכון (כמובן גם את השינויים הדרושים ) רציתי לשאול את המבינים מספר שאלות . בארץ אני מבין שאני יהיה הראשון אבל בחו"ל הפרוייקט כבר נדוש מרכיבים לכול מנוע FIRE מסכן מגדש . אני חשבתי על גדישה מקסימלית של 0.6 באר שזה הבנתי סביר למנוע אטמוספרי בלי לשחוט אותו אבל האטם אצלי הוא אטם לא מחוזק מה הכוונה מחוזק ובמה? והאם לדעתכם הפרוייקט הוא רעיון טוב או חלום ?? אשמח לרעיונות שיתוף דעות וכמובן רצינות אני לא מחפש הערות לא במקום ! |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אני מצטער לאכזב אותך אבל זה חלום
חלום טוב אבל עדיין חלום לא שווה לך מבחינת ההשקעה זה כל כך הרבה כסף ומי שיגיד לך שלא הוא לא מבין כי על הנייר כולם חכמים ומבינים אבל במציאות זה לא כך תשמע לעצתי לא שווה את ההשקעה אם אתה כל כך רוצה יש לי חבר עם פונטו gt ונוכל לדבר איתו על מכירה |
|
|
#3 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
בפחות כסף והרבה פחות זמן וכאבי ראש
אתה מקבל רכב יותר מהיר יותר בטוח וחוקי gt מקורית
|
|
|
#4 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
תגובה
למה כמה עולה היום GT ????
|
|
|
#5 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
לא עוקב
בטוח שפחות מלהפוך אחת לכזו |
|
|
#6 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
תגובה
אני מת לאיזו GT צהובה או לבנה !
ראיתי עכשיו באיזה אתר רוצים אליהן 30 אלף שנת 95 |
|
|
#7 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אני לא רוצה לנפץ לאנשים את התיאוריות אבל אין דבר העומד בפני הרצון וכך זה אצל חברינו האנגלים ,יש חברה שמוציאה קיט שלם לגדישה של מנועי FIRE . ובעיקר לחד נקודתיים .
אני לא סגור על המחיר אבל לא יותר מ2000 שקל . ישנם שני ערכות לגדישה , לחץ גבוה (0.6 באר ) ולחץ נמוך (0.2 - 0.3 באר ) ללחץ נמוך אין שוב צורך בחיזוק המנוע אבל יש צורך בשיפור מערכת הזרקת הדלק . (תוספת מזרק וציפה למחשב הקיים . וגם מחשב ניהול מנוע למזרק השני ) כמובן לקיט יש גם מקרר שמן בקיצור הקיט ממש נחמד ומוסיף עד כ 30 כוחות סוס למנוע 1250 סטנדרטי . בלחץ גבוה יש צורך בחלפת בוכנות קונרודים וכמובן אטם מחוזק . ועלות הקיט גבוהה יותר אני אשיג לינקים ואשתף את המעוניינים ברעיון. אולי אני אהיה המטורף הראשון..... |
|
|
#8 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אני מת לשמוע עוד שיפורים לפונטו...
|
|
|
#9 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
תוסיף לזה משלוח+מע''מ+בולמים של GT + מחשב ניהול+מזרק+ציפה
= כאב ראש לא חוקי ויקר יותר מGT עם מנוע יותר קטן וחלש (כתוב 30K ז''א יסגר 25K) |
|
|
#10 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
שמע יכול להיות" פרוייקט" נחמד, באמת.
אבל זה כבר סרט, המחיר לא באמת שווה את ההשקעה, תחשוב לפעמים גם מעבר ללחץ. תאכלס לא הייתי משקיע על הפרוייקט הזה כסף. בוא תראה תכנונים ואז יהיה יותר קל |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד