מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-פונטו ספייס שלי אחרי פוליש ווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

טיפול דיטיילינג לאוטו - התזמון המושלם :)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט אונו שהייתה לי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 14-07-14, 17:15   #1
gingel
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 149
מהו מתח טעינה תקין?

שלום,

באופן כללי, מהו מתח טעינה תקין בפונטו MK2b עם/בלי צרכנים?
האם 13.8 ללא צרכנים וכ- 13.2 עם צרכנים (מזגן, אורות, וונטה על מהירות גבוהה), זה תקין?

תודה.
gingel מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 14-07-14, 18:53   #2
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
כן תקין
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 14-07-14, 19:26   #3
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
מתח טעינה

כשמצבר הרכב טעון ותקין, הייתי מעדיף לראות שמתח הטעינה ללא צרכני חשמל פועלים הנו יותר בין 14-14.3V.
צריך להבין, שכשזרם טעינת האלטרנטור גבוה מתח הטעינה שלו יהיה נמוך יותר ולהיפך.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 14-07-14, 23:10   #4
gingel
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 149
תודה.
זרם טעינה גבוה יותר משפיע לרעה על אורך החיים של המצבר?
gingel מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-07-14, 02:07   #5
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
זרם טעינה

האלטרנטור מייצר זרם בנסיעה שמספק את כל צרכי החשמל ברכב ועוד נותר קצת לטעינת המצבר.
הזרם טעינה אינו קבוע אלא משתנה לפי צרכני החשמל הפועלים ומתח המצבר המשתנה ומתח הטעינה המשתנה.
זרם טעינת מצבר גבוה מדי לאורך זמן מקצר את חיי המצבר ופוגע בו.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-07-14, 10:59   #6
gingel
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 149
תודה על ההסבר.

עם מצבר חדש, המתח טעינה הוא כ- 13.8 בסרק ללא צרכנים ועם צרכנים
(ביחד מזגן, אורות, וונטה במהירות גבוהה), המתח יורד לכ- 13.2 .
האיש מצברים טוען שצריך להיות לפחות כ-14 גם עם הצרכנים.
במוסך אומרים שזה טווח טעינה תקין.
האם עם המתחים האלה תהיה טעינה תקינה למצבר?
מדובר ברכב שהוא בן כ-7 שנים.
gingel מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
בעיה: צ'ק אנג'ן+נורית טעינה+מנוע חלש... היש פותר? dotan3310 פונטו - טכני 3 22-11-11 15:14
בעיה בנורית "טעינה/חוסר טעינה" בלוח שעונים- אונו פייר gal אונו - טכני 7 30-11-10 18:45
מתח טעינה יורד פורום הגראז' 15 01-09-06 02:22
בעיות חשמל בלוח השעונים נורת טעינה דולקת באונו 93 פורום הגראז' 4 20-07-05 16:08


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:23.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד