![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
|
נסעתי בבוקר כשהמנוע עוד קר, אין שינוי
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
תאר בדיוק איך הגיב הרכב הבוקר בנסיעה.
ובדוק אם החיזוק שעשינו לקונקטור של הקוייל במקומו. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 06-06-14 ב 12:12. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
|
הרכב סוחב טוב, הבעיה רק בסרק.
אותו דבר כמו בסרטון ששמתי, והקונקטור של הקויל במקום. נערך לאחרונה על ידי chesh : 06-06-14 ב 15:00. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
בדיון עם ארז כרגע, אמר שהייתה לו בעיה כזאת בקונקטור של הקבריו.. , ועד שהוא לא החליף אותו לא גמר עם הבעיה.
אבדוק אם יש לנו עוד קונקטור כזה. עדיף חדש. מבחינה טכנית כאשר יש פיצוצים באגזוז, הדבר יכול להיגרם מכמה גורמים. א. שסתום לחוץ לא מכוון. אין מצב, משום שבדקנו שוב את המרווח אצל החרט. ב. טיימינג לא מכוון. אין מצב משום שהמנוע מניע בקלות וסוחב טוב, והתקלה מופיעה לסירוגין. ג. קוייל שגורם לסרוגין להחטאה. חלק מהקומפרסיה מוצתת באגזוז. צריך לבדוק מיד לאחר נסיעה אם סעפת הפליטה מאדימה. ד. אגזוז סתום. צריך לבדוק ווקום בסעפת יניקה. זה מזכיר לי סיפור. כאשר הייתי בשרות סדיר בקריה, היה לי חבר בבסיס נהג משאית. מידי פעם היינו נוסעים לוועד למען החייל בכיכר דיזנגוף לאכול ארוחת ערב. לפני בתי הקפה כאשר היו אנשים יושבים על שולחנות במדרכה, היה מכבה את הסויץ (האגזוז היה מתמלה קומפרסיה לא מוצתת) לשלוש שניות ומדליק שוב. נשמעה בומבה כמו יריית תותח. אנשים היו קופצים מהכיסאות. זה הרג אותנו מצחוק. עד שיום אחד ניתפס וקיבל 35 יום בפנים. ![]() עידן תראה מי בא היום לתקן. הפונטו האהובה שלי שמכרתי לפני שלושה חודשים. הוא ניתקל בברזל בולט בדרך עפר, וקרע את כבל בלם היד. כל המאמצים שלי לקנות ממנו את הרכב חזרה ביותר כסף ממה ששילם לי, לא הועילו. ![]() דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 06-06-14 ב 15:41. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
|
בדקתי את הקונקטור, הוא במקום.
הרכב לא תמיד מניע מכה ראשונה, לפעמים שניה או שלישית והסטרטר ארוך. הסעפת לא מאדימה, והתקלה כל הזמן אך בסרק. הרכב רועד והמחוג של הסלד רוקד בתחום ה 1 (למעלה למטה). |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
זה דווקא מצביע לכיוון אגזוז סתום. צריך לבדוק ווקום בסעפת יניקה.
תן לאחיך שיתן גז עד 2000 סל"ד קבוע, ובדוק באגזוז אם התופעה נעלמה. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
|
ניסיתי עכשיו את מה שאמרת, כשמניעים את הרכב הבעיה מופיעה בדיוק לאחר 30 שניות כשנותנים קצת גז.
כשמחזיקים את הסל"ד על 2000 עדיין נשמעים פיצוצים קטנים מהאגזוז, יצא ממנו גם ממש טיפה פיח שחור על היד שלי. נערך לאחרונה על ידי chesh : 06-06-14 ב 15:53. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
בכול הפעמים שהנעת, לא שמעתי משהו ארוך או חריג בסטרטר.
טוב שכתבת את המילה "לפעמים". ההסבר לכך פשוט. ברכב הזה משאבת הדלק לא פועלת כאשר מדליקים את הסוויץ. היא מתחילה לפעול רק כאשר נותנים סטרטר. לכן לפעמים לאחר חניה ארוכה הלחץ בחליל יורד ולוקח לה 2-3 שניות לבנות לחץ . קיימים שני סוגי מערכות שמפעילות את המשאבה. 1. בהדלקת הסוויץ המשאבה מופעלת למשך 2-3 שניות ובונה לחץ בחליל. כאשר יש בעיה עם המערכת הזאת, מחברים את המשאבה לזרם סוויץ קבוע.(קרי קומבינה) 2. בהדלקת הסוויץ (כמו אצלך) המשאבה לא מופעלת, ואין מספיק לחץ להניע. לכן לפעמים ההנעה אורכת מעט יותר זמן. המדובר במס' שניות בודדות. ובכלל תפסיק בבקשה להשוות כל הזמן, בין הרכב הנ"ל לפונטו השנייה שלך. הוא לעולם לא יגיע לרמה של הפנטו השנייה שלך. ![]() דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
|
טוב נסעתי איתו שבוע שלם והבעיה לא נפתרה.
אני נוטה יותר לכיוון חיישן ולא נראה שהאגזוז סתום מפני שבהנעה הרכב בסדר, ורק לאחר חצי דקה מתחיל לגמגם. גם כשהרכב אחרי נסיעה כשאני מכבה ונותן לו לנוח כמה דקות ומניע, הבעיה מתחילה לאחר כחצי דקה. בקיצור צריך לבוא. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| בעיה בחשמל או אלטרנטור ? פונטו קבריו 95...צריך עזרה בבקשה ! | dave7ballplayer | פונטו - טכני | 7 | 11-09-11 21:08 |
| הפונטו קבריו שלי.. | dave7ballplayer | גלריה | 9 | 09-09-10 02:54 |
| בעיה בהגה (קשה כמו בטון) פיאט קבריו | מנש המטורף | פונטו - טכני | 15 | 28-04-10 16:24 |
| פונטו קבריו | ארילו | גלריה | 1 | 06-01-09 23:05 |
| בית פילטר אוויר באונו - מה בורר את האוויר שנכנס דרכו? | פורום הגראז' | 1 | 29-11-05 17:23 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד