![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
צטט:
כולם מדברים המון זה פשוט מחלה - אפשר לחבר אותם לטורבינה ולהפיק חשמל. אני מחפש מוסכניק שיתיישב על הכסא נהג ויבין שהקפיצות טמ"פ לא תקינות למרות נעילה בסוף ולא יספר סיפורים שזה בסדר. יש עוד כמה סימנים חלקם רשמתי למעלה שמי שמכיר פיאט יבין שמשהו לא תקין ונשאר לו רק למצוא מה - אני מצפה ממנו להבין ולהצביע לכל הפחות על הסימנים שאני מבין תוך רבע שעה של סיבוב באוטו. אם הוא לא מסוגל הוא לא מכונאי פיאט כמו שמכונאי פיאט צריך להיות , הוא סה"כ עוד מוסכניק מיני רבים מדי. נערך לאחרונה על ידי gibson9655 : 02-04-14 ב 17:21. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2012
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 19
|
קראתי את הייאוש שלך gibson
אני בטוח שתמצא איש מקצוע אמיתי אני גם יודע שזה לא יהיה קל בתרבות של "אני חכם, אני יכול אני גיבור כל כך גדול הכל אני, אני הכל אני חזק, אני בתוך בועה........ שרובם פותחים את המכסה מנוע ורואים שטרות של כסף במקום לראות את הבעיה עצמה ולנסות לפתור אותה זו הופכת להיות בעיה מורכבת בפני עצמה |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
יכול להיות שהבעיה עם קריאת החום היא בעצם השעון עצמו תיקנה שעון חום חיצוני עדיף אפשר חשמלי או מכאני מה שבא לך תעשה את קומבינת החיבור כך שיהיה מחובר לפני הטרמוסטט ככה תידע מה הטמפ של המנוע כמו שהיוניט קוראת ואם טין קפיצות בשעון החיצוני ובשעון הרכב יש אז הבעיה יא בשעון הרכב כמובן אפשר לפרק ולבדוק היתנגדות זה יותר פשוט
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
יאיר - עקבתי אחרי הטמ"פ גם עם המחשב כשהוא מחובר ואכן יש נפילות טמ"פ.
אגב עקבתי עם המחשב גם בנסיעה אחרי הטמ"פ - השעון תקין .. התגדות כבר לא רלוונטי כי החלפתי חיישן לחיישן חדש , בקודם בדקתי התנגדות עם המנוע קר וחם ונראה תקין. מה שחששתי שהחיישן מזייף בשינוי ההתנגדות ולכן החלפתי. החיישן החדש מראה את אותה התנהגות בדיוק (קפיצות באותן נקודות על הדרך , שום דבר לא אקראי) אקיצר זה לא החיישן, זה גם לא השעון וכנראה גם לא המחשב. זו בעיה מכאנית כלשהיא ואני משייך אותה לאוויר שפורץ דרך מקום אחר במקום דרך הפין העליון של הטרמוסטט ולכן המים ברדיאטור לא מתחממים מספיק וגורמים לנפילה כשהטרמוסטט נפתח והם מגיעים לראש. רון - הכל בסדר שאילו יהיו הצרות שלי. המכונאים הכושלים הם שלא בסדר - בעלי מקצוע עלק, אני באמת מרחם על אנשים ששופכים את הארנק במוסך ולא מבינים במכונאות כלום, טרף קל הרבה פעמים לתת רמה של אנשים. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
טוב אני מרים את הכפפה,
מי שמכיר מוזמן להביע דעה (מבוססת עובדות בלבד כמובן - עדיף עם ניסיון לא בטיפולים שוטפים אלא בתיקונים סבוכים) , למרות שאני מזמן כבר ירד לי מהמלצות שהתגלו כבדיחות משוגעות. מסתבר שמוסכניקים למדו להשתמש באינטרנט כפלטפורמה שיווקית והם שולחים מטופלים שלהם לרוץ לרשום להם חוות דעת חיובית על שטויות. כל הרשת מלאה בהמלצות כאילו מישהו המציא את אמריקה. בהיי טק להיות תותח דורש להיות תותח, אין פשרות -אף אחד לא ימליץ על עיוור כי הוא יורה לעצמו ברגל ומרים על עצמו חרב פפיות. אני מסתכל על תחום המכונאות בלגלוג אחד גדול , תת רמה. עלו שני מועמדים בינתיים : מוסך תלתן פיאטון יאללה חברים - שוט. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
עדכונים למעקב -
היה לי שבוע עמוס בעבודה לפני החג אז לא עשיתי הרבה עם האוטו אבל מסתבר שהתחושות שלי צדקו. פעם נוספת השבוע הרכב הניע ואז דומם. הפעם נרשמה תקלה - p300 , p301 לא צריך להסביר לי את מהותן. רק לידיעה - פריצת הראש המקורית לוותה באיבוד ניצוץ. אין הרבה מה להוסיף למי שהיה סקפטי משהו בראש מנוע לא היה תקין - נפילות טמ"פ לא מוסברות עד להתכנסות הן כנראה סמפטום מקדים, ההסבר שרשמתי בשרשור הוא על דעתי בלבד - אין מקור מוסמך לזה, אחרי שיפורק הראש אני מקווה שאני אצליח לאושש את זה. אמשיך לחפש מוסך טוב לא מורשה יבואן בשבוע שאחרי החג, כאמור עדיין לא מצאתי. מגוחך אבל זה המצב. רפי איך מוסך תלתן ? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
נראה שכן צריך להסביר לך את מהותן של התקלות שכתבת.
אין קשר בין פריצת הראש לאיבוד ניצוץ. אתה סומך יותר מידי על בדיקת סקנר. הסכנר לא יצביע על על פריצה באתם הראש וגם כאשר יצביע לכיוון החלק התקול, לא תמיד החלפת החלק פותרת את הבעיה(מניסיון). פריצה צריך לבדוק ע"י בדיקת לחץ. לא נראה לי ששם הבעיה. שהרי כתבת, "כאמור אין איבוד מים או סממנים אחרים לאטם ראש כמו התחממות, טחינה, אגזוז משתין או ניפוח של המי קירור" אל תמסור את הרכב לשיפוץ ראש נוסף. לא נראה לי שזה יפתור את התקלה. הייתי הולך על בדיקת חיישנים ידנית. כתבת שחיישן טמפ' חדש. זכור שגם בחלקים חדשים יש לפעמים פשלה. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
למה אתה אומר שאין קשר בין איבוד ניצוץ לאטם ראש פרוץ ?
בעיית קומפרסיה, איבוד או כניסת אוויר לצילינדר יכולה להגמר בתערובת לא מוצתת. זה בדיוק מה שקרה פעם קודמת, אחרי תקופה מסויימת גם החל איבוד מים קרי יש שלבים לפריצת אטם זה לא בינארי - פרוץ לגמרי או לא פרוץ. שלא תטעה אני מעריך מאד את הכוונה שלך לחסוך הורדת ראש, היות ואין אינדיקציות אחרות לחיישנים אני לא מסכים עם הכיוון שלך. בכל אופן יבדקו החיישנים עם סורק תקלות ייעודי במוסך, אני מקווה שאבחר מוסכניק מספיק מקצועי לזה. מה שניתן לבדוק ידנית סורק תקלות חייב להצליח לזהות כבעיה. איטיות חיישן או תגובה מחוץ לחלון - מה שקשה לבדוק ידנית סורק תקלות אמור בסופו של יום להציג כבעיה. הבעיה לא בחיישן טמ"פ , ד"א גם החיישן הקודם חדש - ז|"א שני חיישנים חדשים של שני יצרים שונים שמראים בדיוק את אותה התנהגות - תסכים איתי שהסיכוי אפסי ששניהם דפוקים באותה צורה. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| החלפת יוניט מאוורר 2 פינים ליוניט 3 פינים | matansab | פונטו - טכני | 4 | 23-09-12 11:48 |
| יוניט שעון לחץ שמן | אלעד ס | 127 - טכני | 17 | 04-08-12 11:28 |
| יוניט מאוור | s_nadav | פונטו - טכני | 18 | 14-06-09 02:50 |
| יוניט שמן מזייפת | פורום הגראז' | 20 | 22-01-07 19:57 | |
| יוניט לחץ שמן | פורום הגראז' | 2 | 15-12-06 12:26 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד