![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו SX
הודעות: 29
|
שלום חברים, כבר זמן רב אני שם לב שהאוטו מגיע לפעמים לטמפ' עבודה של 3/4 ואז חוזר לטמ' עבודה נורמלית.
בדקתי וחקרתי את העניין, וכשהאוטו חונה בעלייה הוונטה פשוט לא עובדת! החום מנוע מגיע לאט לאט ל-3/4 ואז אני תופס חנייה בשיפוע שלישי (ירידה) ו-הופה! הוונטה חוזרת לעבוד! הבעיה הזאת מטרידה אותי כי חום המנוע עולה לפעמים עד הסוף וכל מי הקירור פורצים החוצה ![]() תאמינו או לא, לאחרונה זה קרה לי באמצע טסט לרכב, וכל המים לכלכו להם את המכון ![]() ![]() מה שיותר הזוי, שלא הפילו אותי על זה בכלל, אלא רק על זיהום אוויר ![]() בחזרה לעניינו, אשמח לשמוע את דעתכם, מה יכולה להיות הבעיה? מגעים? האם לפנות למכונאי או חשמלאי? פונטו SX75 שנת 98 נערך לאחרונה על ידי syn : 20-03-14 ב 21:32. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס SX60
הודעות: 34
|
תגובה
בדוק מחברי פלסטיק בכניסה לוונטה.
ואם לא תמצא או שזה לא משם, רוץ לחשמלאי, אל תחסוך 100 ₪ ואז ילך לך ראש מנוע. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
לא נראה לי שיש מצב כמו שתיארת. ז.א שזה קורה רק כאשר האוטו חונה בעליה.
עובדה שזה קרה לך גם בטסט, שם לא היית בעליה. הוונטה לא עובדת משום שיש אוויר במערכת, או מתקלה אחרת שלא בהכרח קשורה איתה. זה לא עניין לחשמלאי. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו SX
הודעות: 29
|
טוב היום הגעתי לחשמלאי ותיארתי לו בדיוק מה שכתבתי כאן...
הוא כמובן אמר לי שלא יכול להיות מצב כזה בחשמל... הוא הימר על יוניט חום, קפצתי לחנות חלקים וקניתי חום יוניט אוניברסלי ב-30 ש"ח והוא לקח לי 100 על העבודה. כשהוא פתח את היוניט הייתה שם אבנית, וכשבאנו לחבר את החדשה הוא אמר שההברגה שם הלכה. (היוניט הקודם היה עם טפלון מסביב כדי שיחזיק - וכנראה משם יצאו המים בטסט...) הוא אמר לי לפנות למישהו שמתעסק עם רדיאטורים, צריך פירוק כללי ולהחליף את ההברגה שם. הציע לי לשים סיליקון במקום הטפלון - הסכמתי. בינתיים זה פתר את הבעיה, החנתי את האוטו בעלייה, בירידה, מה לא, והוונטה עובדת. אעדכן בהמשך אם יהיו עדכונים כלשהם
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| יש לי HGT ואני מת עליה ! :) | idango | פורום המועדון | 52 | 06-05-15 01:54 |
| רעש מוזר מתיבת הפיוזים + חלון חשמלי בצד הנוסע הפסיק לעבוד | גיא .ב | פונטו - טכני | 15 | 24-12-12 19:47 |
| מאזדה 323 מודל 2003 הוונטה לא מפסיקה לעבוד. | davidmzr | שאר הדגמים - טכני | 3 | 28-06-12 19:11 |
| ירידה במי קירור | timor91 | אונו - טכני | 8 | 02-09-10 11:53 |
| מאוורר לא מפסיק לעבוד | lag5 | פונטו - טכני | 6 | 01-02-10 14:14 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד