![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
גיבסון, אל תתחיל גם איתו.
![]() GreaseDonkey הוא אחד התותחים במקצוע שיש בפורום. רק חבל שמחוסר זמן הוא ניכנס לפורום לעתים רחוקות. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
לא מתחיל איתו למרות שיש לו כינוי סקסי
אם לא נשאל איך נדע ? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: ניסאן קשקאי, סניק
הודעות: 158
|
תפקוד של מרים שסתום הידראולי מופשע משמן ולחץ שמן דברים שלא מופעים מעומס מנוע באופן ישיר
בעיות של רעש מרימים בדרך כלל מופיעות בסרק שאז לחץ השמן נמוך הכי נמוך |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
מסכים חלקי 3.
נדנד הדראולי יכול לנקוש משלוש סיבות : 1. לחץ שמן נמוך זה מה שאתה מציין ואני מסכים , שאז הנדנד לא מתמלא במספיק שמן בזמן הפעולה. 2. שמן דליל מדי שנכנס ויוצא במהירות גבוהה מדי מהנדנד. 3. מכלול נדנד שחוק - והכוונה בעיקר לקפיץ. אתה נוגע רק בסיבה 1. 2 ו3 יתפרשו כתקתוקים קשים יותר בעומס. אשמח להבהרות אם אתה חושב שהנ"ל לא נכון |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: ניסאן קשקאי, סניק
הודעות: 158
|
אם מרים שסתום שחוק אז הדבר יבוא לידי ביטוי גם אם סתם תרים סלד כי לחץ שמן לא מושפע כלל מעומס על המנוע.
בכלל מנגון השסתומי על כל מכלל לא מושפע מעומס על המנוע אז גם בלאי שיש לקפיצים זה לא אמור להשפיע דווקא בעומס אלא שינוי סלד כללים גם בלי עומס. אז אם אין לך רעשים בסלד גבוה בלי עומס ועם עומס יש רעשים הדבר לא מהמרימים ולא מהשסתומים. זה יכול להיות מסבים בוכנות, פין בוכנה שריפה לא תקינה וכיוצ"ב. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
גריז דונקי תגובה מעניינת כשלעצמה, אני חושב שהבנו את פותח השרשור בצורה שונה.
מעניין למה הוא התכוון. "ברשותי פיאט פונטו HGT 2002 ואחרי החלפת שמן מנוע לקסטרול 5W40 EDGE FST נהיה החמרה ברעש נקישות שסתומים במאמץ גבוהה." salnasmobile 1. למה אתה המתכוון ב- מאמץ גבוה ? 2. האם בהחמרה התכוונת ששתקתוקים קיימים רק במאמץ גבוה או שישנם תקתוקים כל הזמן והם מחמירים במאמץ גבוה ? 3. איך הם מחמירים ? |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| מובייל 5W40 כדאי? | chenrp | פונטו - טכני | 1 | 14-01-12 15:51 |
| עזרה בבחירת שמן 5W40 סנטטי מלא | maximmm | פונטו - טכני | 4 | 04-06-10 00:44 |
| התחממות אחרי ניקוז אוויר.. פונטו 2002 | itai182 | פונטו - טכני | 4 | 09-05-10 11:26 |
| פונטו HGT שמן 10W60 מול 5W40 | danikSO | פונטו - טכני | 1 | 10-02-10 23:17 |
| האם כדאי להשתמש בשמן 5W40 מאשר 10W40? | chesh | פונטו - טכני | 4 | 19-06-09 00:43 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד