![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
|
יום כיף אצל דוד
טוב לא ממש כיף, מלנסות לפתור בעיה קטנה התגלה פיל.
יום בהיר אחד הבחנתי בהזעת גז מצנרת המזגן, הצינור שהולך מהמייבש לכל אורך המעבה היה רטוב. לא ייחסתי לזה הרבה חשיבות כי המזגן קירר מצוין (בקיץ). לאחר זמן המדחס לא נכנס לפעולה כלל, סריקה קצרה והבחנתי שהיוניט שאמורה להפעיל את המדחס תלושה: ![]() ![]() חשבתי שאני הולך לפרק את האום שלה, כל הגז יברח. אך מסתבר שיש מתחתיה ונטיל: ![]() אחרי בירורים אצל אצל מ.י.ר וחביריהם רצו ממני 600 שקל על יוניט כזאת! אשר תחליפי באזור ה 300! כמובן שקניתי מפירוק יוניט תקינה ב 50 שקל. אחרי התקנתה, המדחס עדיין לא נכנס לפעולה. פה נכנס דוד לתמונה, אמר תבוא לזמן קצר נראה אולי חסר גז. אחרי בדיקות מסתבר שאין גז בכלל, והיוניט היא רק התקלה המינורית כאן. החשד הראשוני הוא מחיבורי צינור האלומניום מהמייבש אשר היה רטוב עד לפני מספר חודשים. החלטנו להוריד טמבון ולבדוק מה מצב הגומיות. מתחילים: ![]() טמבון בחוץ: ![]() כמובן שהיו חסרים כמה ברגים של הטמבון, מעבה ועוד כמה אשר השד יודע איפה הם. ארגז הזהב של דוד: ![]() הגומיות הישנות מול החדשות: שני השחורות שייכות למייבש והירוקה במצב העגום מהצד השני של המעבה. ![]() הגומיות החדשות למייבש: ![]() לפני הרכבת הגומיה החדשה בצד השני ליד המעבה: ![]() חיבור צינורות ומילוי וואקום: ![]() אחרי מילוי הוואקום הלחץ ירד ולא נשאר. סימן שהבעיה לא היתה בגומיות אבל עדיין הם היו אכולות. לאחר מספר בדיקות ומילוי וואקום חוזר, התגלה רעש הבריחה מצינור האלומניום הסורר שהולך לכל אורך המעבה אל המייבש. כמובן שצריך לפרק גם את המעבה בשביל גישה אליו. המעבה בחוץ: ![]() ![]() הצינור: ![]() ![]() ממש סרט של 4 שעות, אתנחם בזה שגילינו את מקור הבעיה ב 100 אחוז בסוף. מחר דוד יקח את הצינור לרתך את החור או משהו. גם צינור כזה מפירוק היה בא בחשבון אך כל העבודה של פירוקו לא משתלמת בכלל. אני יודע שעמית רצה לתת בחינם עד לפני כמה זמן מלא חלקים אך איחרתי את הרכבת. אם למישהו יש במקרה צינור כזה לתרום לי של דור 1 אשמח מקווה שמחר יסתיים סיפור המזגן ברכב. נערך לאחרונה על ידי chesh : 19-12-13 ב 18:56. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
חבל שלא דיברתה איתי מוקדם יותר היתי בא ועוזר היום גם היתי ברחובות עשיתי טסט לפיאסטה של ההורים שלי והיא עברה על הפעם הראשונה דרך אגב איך הגיר?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 374
|
זה נראה כמו נזק ממכה, איך זה קרה?, אין אפשרות שהצינור נפגע בזמן הפירוק?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
עידן, טוב שתיקנת את הכותרת, עוד יום של כיף כזה ואבדנו.
![]() שכחת לכתוב שמבדיקה קטנה שאמורה הייתה להיות, נכנסנו גם לפחחות והחלפנו גם את החלק אליו ניצמד הטמבון. תיקון טכני קטן למה שכתבת," אחרי מילוי הוואקום הלחץ ירד ולא נשאר. סימן שהבעיה לא היתה בגומיות אבל עדיין הם היו אכולות. לאחר מספר בדיקות ומילוי וואקום חוזר, התגלה רעש הבריחה מצינור האלומניום הסורר שהולך לכל אורך המעבה אל המייבש". וקום לא ממלאים, אלא מושכים את הלחץ מהמערכת שבא נוצר תת לחץ. לאחר 10 דקות השעון התחיל לעלות לא היה טעם להמשיך ולהטעין גז. רעש הבריחה מהצינור, התגלה לנו לאחר שחדרנו למערכת לחץ של כ- 150 PSI. מעניין שחודשיים לפני, שני הסקנרים שלי, לא הצביעו על דליפה. קלעת בול מהסיבה שנגרם הנזק. יאיר, אני עוד אתחשבן איתך, אתה בא מנתניה לרחובות ולא נכנס לומר שלום. ![]() דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
|
גם אני מקווה שהמזגן שלך יחזור לתפקד היטב במהרה.
כל הכבוד לדוד על המקצועיות והעזרה בענייני המיזוג! דוד שאלה שלא קשורה: האם חוסר של גז או לחילופין הימצאות אוויר במערכת המיזוג יכולה לגרום לנזק? אם כן, אשמח להשכיל עם עוד הסבר טכני שלך.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011 החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
|
|
|
|
|
|
#8 | ||
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
חלילה לא פותח אני רק עוקב ואם כבר אמרת שום בצל אז למה לא להוסיף קצת חומוס ופיתה
![]() צטט:
צטט:
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
|
יאיר תודה על התשובה,
אמקד את השאלה בכך שאוסיף שאני לא מתכוון למערכת מיזוג בפעולה, אלא למערכת מיזוג שמכילה אויר אבל לא פועלת במשך תקופה.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011 החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
השמן מיתחמצן ויהיה צריך להחליף אותו ואת המסנן מיבש לפני מילוי ואקום וגז
|
|
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד