מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט 127 דור 2
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

טיפול דיטיילינג לאוטו - התזמון המושלם :)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

עוד טיפולים לצבע
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו שהייתה לי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 21-04-07, 15:05   #1
Guest
 
הודעות: n/a
טל שלום רב !

מדברייך הבנתי שרכשת את הרכב כמשומש .

לדעתי, חובה עלייך לבדוק מהו סוג נוזל הקירור בו התשמש/ו קודמיך .
פיאטים והפונטו בעיקר הם מכוניות אמינות מאד . כל זאת נכון אם וכאשר הרכב מטופל בדקדקנות ע"פ הוראות היצרן .
הפונטו דורשת לצינון הרדיאטור נוזל מסוג "paraflu" ע"פ ספסיפקצית היצרן .
רכב שבו לא השתמשו בנוזל הנ"ל צפוי לבעיות כפי שאתה מתאר, שעלולות לגרום אפילו עד לקורוזיה של מערכת הקירור ומשם לנזילות של הנוזל ואף להרס של ראש המנוע כתוצאה מהתחממותו .

ראשית בדוק שאכן מפלס נוזל הקירור (ברכב קר) בגובה תקין . הוסף נוזל Paraflu (חצי נפח מים מזוקקים+חצי paraflu) עד למקסימום ובדוק אם לאחר זמן אין איבוד של הנוזל .
אם אין איבוד, מדובר ככה"נ בתקלה של הטרמוסטט, אך אם נוזל הקירור דולף, ייתכן ויש לטפל במערכת הקירור .

בברכה .
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:01.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד