![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אונו 1.4 Ies - רצועת תזמון.
וואל, לפני כחצי שנה הוחלפה רצועת התזמון ברכבי (גם מ.שמן הוחלף), מאז ההחלפה, רעש המנוע השתנה (ממש נקישת מתכת), המנוע רועש והחלו כל מיני בעיות של רעידות, לעיתים צלצולים וכו', גם הסחיבה אינה אותו דבר, לדעתי.
חזרתי אל המכונאי בזמנו והזה טוען כי הרצועה יושבת במקומה וכי לא הייתה שום טעות וכי כל התופעות שהתעוררו אינן קשורות להחלפה. אולי טעיתי כשלא התעקשתי דאז, מקווה שלא גרמתי נזק מתמשך. ממחזיר השמן שאחרי הטימינג החלה נזילת שמן, הפלא ופלא. כעת, אין מנוס מלפרק טימינג שוב ולהחליף את כל הרצועה והמחזיר שמן. כמובן שזה יעשה - וככל הנראה, במוסך אחר. בלי שום קשר לביצוע ההחלפה, אשמח לקצת הסברים - האם יש אפשרות לבדוק שהרצועה אכן יושבת במקומה או לא במקומה ללא פירוק מכסה רצועת התזמון ? באם אינה יושבת במקומה, האם חייבים לפרק ראש כדי לאמוד נזקים לשסתומים? היש דרך אחרת לבדוק נזקים מצטברים ? האם יכול להיות שיש קשר בין תופעת הצלצולים שאני נתקל בה לאחר כ4000/5000 ק"מ מהחלפת הפלאגים, מה שאומר, שאני מחליף פלאגים כל 4000 ק"מ בערך. לא נזק כלכלי, אבל לא אמור להתבצע כך. אשמח לתשובותיכם, כנראה שהפעם הרכב נכנס למוסך מורשה יבואן. |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אפשר לבדוק את כיוון רצועת הטיימינג בלי לפרק את כיסוי הפלסטיק. אבל מאוד פשוט לפרק את כיסוי הפלסטיק. בערך 10 דקות עבודה. צריכים אבל לפרק את הפולי מנוע בשביל זה.
נזק לשסתומים אפשר לאמוד גם בבדיקת קומפרסיה, בדיקת וואקום, ובדיקת ליקג' (מחדירים לחץ לצילינדר ורואים מאיפה הוא בורח). הפלאגים שאתה מוציא, באיזה מצב הם? (אפורים, שחורים, ירוקים, כחולים, עם משקעים, בלי משקעים, דביקים, יבשים, רטובים וכו'). לא חייבים מוסך מורשה יבואן בשביל להחליף טיימינג באונו. זה סיפור פשוט. רק צריך מוסך מקצועי שיודע את העבודה (או שלפחות נעזר בספרות טכנית ראויה). אחרי הכל אני ועוד כמה בפורום ביצענו את זה בעצמנו. |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד