![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2013
מיקום: קריות
הגלגלים שלי: פונטו MK1 מאזדה 6
הודעות: 12
|
רפי לין תודה רבה על התגובה המפורטת והמושקעת !
ניגשתי לעבודה כשה אני יודע בדיוק מה לעשות שוב תודות לרפי . הרמתי את צד ימין על ג'יק + סטנד תמיכה , נכנסתי מתחת לרכב ומיד מצאתי את פתח הניקוז , ניסיתי לדחוף לשם את האצבע אבל לא כל כך הלך לי אז הלכתי ישר על האופציה האחרונה , חיברתי צינור של מזגן ונשפתי לתוכו , מיד התחיל להשקות אותי זרם של מים שהצטברו שם .הנעתי את האוטו והפעלתי מזגן וראיתי שעכשיו יורדות טיפות מפתח הניקוז . עוד נסיעה של שעה + לווידוי הריגה ואכן אין יותר נזילות ! * נזקי המים - הרמקולים לא עובדים פתאום . בכל מקרה לא התמזל לי אם המדחס שהבאתי מפירוק והוא מקרר חלש , רק שהרכב בנסיעה בעיקר בכביש ראשי . ( כמו המדחס הקודם קצת יותר טוב ) ממה שהספקתי לקרוא לפני התחלת הפרוייקט , זה שסטום לחץ שניתן להחלפה אבל החלטתי ללכת על החלפת מדחס , כנראה שטעיתי . רציתי בהתחלה להזמין שסטום לחץ סיני וחבל שלא הלכתי על זה , קישור למקרה שהחברה מהפורום ירצו לעשות קנייה קבוצתית . http://www.aliexpress.com/item/R134A...886771762.html 10 שסטומי לחץ במחיר 210 ש''ח מסין ( המחיר כולל משלוח) אני אצטרך לפרק שוב פעם את הכל וללכת להחליף מדחס בפירוקיה ( עבודה לא נעימה בכלל ברכב הזה המצריכה פירוק אלטרנטור ואז את המדחס ) ולשלם שוב על בדיקת לחצים ומילוי גז . המדחס עלה לי 200 ש''ח בדיקת לחצים + מילוי גז 200 ש''ח אם יש המלצות מה לבדוק במדחס בפירוקיה ו מה עוד להחליף בפעם השניה שאני הולך לפרק הכל , אשמח לשמוע על זה . תודה רוסלן נערך לאחרונה על ידי Roslan : 23-06-13 ב 20:12. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
אל תסיק מסקנות מהירות ולא בדוקות. לא בטוח שהבעיה במדחס.
האם החלפת גם את המייבש ?. (הכוונה לחדש) אין המלצות מה לבדוק במדחס בפירוקיה, משום שמדחס מפורק בודקים על מכשיר מיוחד, ולא ניתן לבודקו אחרת. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2013
מיקום: קריות
הגלגלים שלי: פונטו MK1 מאזדה 6
הודעות: 12
|
סלח לי על הבורות אבל אני לא יודע מה זה מייבש ואיפה הוא נמצא
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
סליחה שאני שואל, אם אתה לא יודע מה זה מייבש, איך אתה רוצה לתקן מזגן לבד ?.
יש לך מזל שהיום קניתי פונטו דור ראשון. המייבש נימצא בעיגול האדום בתמונה. אל תיבהל מהחלודה שמופיעה בתמונה. פשוט הבחור ממנו קניתי את הפונטו. מילא תמיד נוזל קירור עד הסוף, ולאחר שהמנוע הגיע לטמפ' העבודה, העודף נזרק החוצה. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2013
מיקום: קריות
הגלגלים שלי: פונטו MK1 מאזדה 6
הודעות: 12
|
תתחדש !
לימוד תוך כדי עבודה ... (אני לא מפחד לעשות טעויות ,לשבור , להרוס ולשלם מחיר אם צריך ) העיקר שאני ילמד מזה משהו . בכל מקרה תודה על התמונה , מחר אני יסתכל על המייבש . רוסלן נערך לאחרונה על ידי Roslan : 23-06-13 ב 21:17. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
קולט מייבש
למעשה זה נקרא קולט מייבש ויש לו 2 תפקידים (כשמו):
1. לייבש את הלחות שנמצאת בתוך הקרר (גז) ובמערכת המזגן. 2. להוות מיכל נוסף של קרר במערכת. קצת על מע' המזגן ברכב ורכיביה כאן: www.musach.co.il/forum/showthread.php?t=708 בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 נערך לאחרונה על ידי רפי לין : 23-06-13 ב 22:39. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: מושב מצליח(רמלה -רחובות)
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 327
|
רפי הייתי רוצה להתמקד טיפה יותר על מה שאמרת: "לייבש את הלחות שנמצאת בתוך הקרר (גז) ובמערכת המזגן"
כידוע במערכת הקירור ברכב הקרר נמצא במערכת סגורה כלומר אינו "הולך לאיבוד" וגם לא "מתווסף" או במילים אחרות הגז נשאר קבוע מבחינה מסית והוא רק משנה את מצבי הצבירה שלו בין נוזל לגז. השאלה : האם המייבש מייבש את הקרר מהלחות שבה הוא נכנס למערכת בפעם הראשונה? הרי לא מתווספת לחות לקרר! אם כך למה לא להתקין את המייבש ביציאה ממיכל המילוי בעת מילוי הקרר בפעם הראושנה? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
בכדי לעשות את העבודה כמו שצריך גם אם מדובר במדחס מפרוק עדיף להחליף גם את שסתום ההיתפשטות וחובה להחליף את המיבש עקב פתיחת המערכת
החלפת השסתום היא דבר שממולץ לעשות כדי שהמערכת תעבוד כמו שצריך תפקידו "לשבור" את הלחץ הגבוהה של הקרר (גז) שמגיע מכיוון מדחס (מובן שהוא עובר דרך המעבה והמסנן מיבש קודם) ולגרום לירידת לחץ וכך להיתקררות הגז וכך הוא ניכנס קר למאייד שבו הוא קולט את החום של האזור אותו רוצים לקרר |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| לוח שעונים פיאט בראבו 1997 | sergey_k | בראבו - טכני | 11 | 26-09-10 20:43 |
| סרטוטים חשמליים...בראבה 1997 | ALexEX | בראבה - טכני | 9 | 06-12-09 23:55 |
| גיר לפונטו נפח 1250 שנת 1997 | snufkin | פונטו - טכני | 6 | 14-01-08 15:20 |
| אלפא רומיאו GTV6 1997 ספיידר | מכירה | 0 | 21-08-06 10:04 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד