מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט אונו שהייתה לי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 09-05-13, 00:33   #1
s_heny
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: Spice Young 1.2 2001
הודעות: 107
Smile

אני מעדכן

הנזילה מהפקק החמירה כך שהחלטתי לא לדחות את זה,
בנוסף נזילה קטנה מהצינור שהולך מהרדיאטור לפלאנץ' מים גם לא הסתדרה,

ניגשתי למוסך מיכאל 2000 שם ביקשו מחיר התחלתי של 500 שח רק עבור החלפת הפקק הנוזל
(למרות שהיה נשמע לי לא מקצועי היות וזה תיקון טלאי שבוצע על ידם בעת שיפוץ הראש.)

בנוסף התחיל להצטבר לחץ במיכל עיבוי ופחדתי ששוב נפרץ האטם ראש, למרות שלא התחמם כלל.
כששאלתי אותם מאיפה הלחץ ואם יוכלו לעזור לי כי התיקון של הראש עדיין באחריות.
מסרו לי שלא יודעים להגיד מאיפה כי אין להם מכשיר בדיקה שכזה.

לגבי הנזילה מאיזור הפלאנץ' מבלי לבדוק קבעו על הסף שיש להחליף את הצינור שהולך מהרדיאטור וגם את הפלאנץ עם הטרמוסטט.

הבנתי שאין עם מי לדבר ודי התאכזבתי,
קבעתי עם מוסכניק פרטי שהיה מטפל לי בעבר ברכב.

הוחלפו כל 4 הפקקים מאחורי הבלוק לכיוון קיר האש, למרות ששלושה עדיין היו תקינים אבל כבר
העדפנו לא לקחת סיכונים.

בשביל פקק שעולה 8 שקל היינו צריכים להוריד סעפת, אלטרנטור, מדחס מזגן, מדיד שמן, תושבת מנוע, לתמוך בבלוק עם בוק ועבור פקק אחר גם את הסטרטר.

על הדרך הוחלפה רצועת אלטרנטור שהייתה יבשה לגמרי וחלקים ממנה כבר היו חסרים.

עלות עבודה 350 שח.
4 פקקים ורצועת אלטרנטור ובנד אחד שהיה חסר 73 שח, את נוזל הקירור שהיה הצלחנו להציל.

לגבי הפלאנץ' הנזילה הייתה מהאטם בינו לבלוק,
בעת שיפוץ הראש לא ניקו את האזור מאבנית כך שהאטם לא עשה את העבודה, בנוסף נוקה גם האזור לכיוון הצינור שגם שם הצטברה אבנית וקורוזיה.

בוצע ניקוז אוויר, וטפו טפו, אין לחץ בכלל ואין שום נזילות.

נערך לאחרונה על ידי s_heny : 09-05-13 ב 00:35.
s_heny מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 11-05-13, 12:09   #2
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
כיצד נישלפים הפקקים האלה? האם בהכנסת מברג אליהם ושליפה או צריך איזה כלי מיוחד? וכיצד מכניסים את החדשים?
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-05-13, 16:55   #3
s_heny
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: Spice Young 1.2 2001
הודעות: 107
הוצאה: דפיקה עם איזמל או מדגש על הדפנות הפנימיות עד שהם מסתובבים פנימה ואפשר לשלוף אותם,
ההכנסה לא כזו מסובכת, מורחים שרלק על הדפנות ודופקים על הדפנות החיצוניות (ע"י בוקסה בקוטר זהה) עד שהפקק יושב פיקס בפנים.

ההחלפה עצמה לא קשה פינוי הגישה לפקקים זו הבעיה.
s_heny מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
[פרויקט מצולם] פונטו ELX - ניקוי בית מצערת\החלפת נשם שמן\החלפת חוטי הצתה Tzvika 16V פונטו - טכני 67 05-06-15 17:25
פונטו שנת 2000 (החלפת גיר) lavi201 פונטו - טכני 11 26-07-10 00:57
סך שמש פונטו s שנת 2000... eidan26 מכירה 0 29-12-09 10:19
החלפת טיימינג בפונטו דור 1 שנת 2000 1.3 yhoda1234 פונטו - טכני 3 03-02-09 17:12


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 23:24.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד