![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| בראבו - טכני טכני - דגמי בראבו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Feb 2011
מיקום: נהריה
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 387
|
תתחדש...
כמה זה עלה ?. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
תאריך הצטרפות: May 2012
מיקום: בת ים
הגלגלים שלי: Bravo +
הודעות: 61
|
עלה לא מעט
הקיט בחו"ל כנראה היה יוצא זול יותר (אפילו עם המשלוחה).
לטענתו של לירן קיט מבוסס סיליקון בלבד אינו טוב. סה"כ הבחור השקיע כ 3 שעות על העניין. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
|
כל קיט שמבוסס על סיליקון נטו זה חרטא ברטא אם זה יניקה או אפילו צנרת מלאה לאינטרקולר
{אימפרזה לדוגמה .היה לי ,ראיתי .חוותי .פירקתי .וזרקתי . }. כמה שהצנרת ארוכה יותר ככה הוא עוד יותר חרטא ברטא .סיליקון טוב למחברים קצרים וגם אז ללכת על כמה שיותר עבה . קחו דוגמה למה שקורה לצינור סיליקון קצר יחסית . http://www.youtube.com/watch?v=tkr2LjSnhV0 עכשיו תדמינו מה קורה ל "קיט חרטא GSR "במצערת מלאה
__________________
only the turbo guys have the ability to disappear |
|
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד