![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| בראבו - טכני טכני - דגמי בראבו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: May 2012
מיקום: בת ים
הגלגלים שלי: Bravo +
הודעות: 61
|
אגב..
מדובר בבראבו 2009 1.4 טורבו + remap
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
מנהל
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו elx ידנית / מאזדה 6
הודעות: 1,645
|
אהבתי איך שכולם לא מתייחסים לרכב שאליו מיועד הקיט. ברכב עם טורבו השיפור הינו מורגש, וחשיבות תיעול אוויר קר אל המנוע אכן משפר ביצועים.
אין שום קשר לקיט שרשמת לעומת קיט של k&n, אמרתי שעדיף לבדוק ביקורות ספציפית על הקיט הזה לרכב שלך. ושיפור פסיכולוגי עושה פילטר שממקמים עם צינור מזגן בלי חשיבות למיקום, קוטר וזרימת אוויר. הקיטים האלה דיי מוכחים כיעילים בחול במיוחד עם remap מתאים (גם על אטמוספריות). נ.ב. תבדוק תאימות קופסאת ה-tuning של TMC שמוצעת למכירה בקארספורום למנוע שלך, במידה שאכן מתאימה אולי תתן לך את השיפור שאתה מחפש. בהצלחה ערן
__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual "Low N' Slow" נערך לאחרונה על ידי dodihob : 17-12-12 ב 17:23. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: fiat bravo 1.6
הודעות: 80
|
מורגש הבדל כמו שאנשים מרגישים הבדל בקפה פה בסרטון
![]() http://www.youtube.com/watch?v=HxlGI4OzeBk ויש גם אנשים שבדקו על דיינו גם פילטרים וגם קיטים http://www.youtube.com/watch?v=PAIxeQUSg-Q http://www.youtube.com/watch?v=gCi2yo4UqPI לפי דעתי המחיר מטורף לעומת התועלת הקטנה שתקבל,אם בכלל. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
מנהל
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו elx ידנית / מאזדה 6
הודעות: 1,645
|
כל מה שהעלת על פילטרים קוניים בלבד, או שמחברים אותם חשופים ברכב במיקום המקורי או לוקחים צינור ומוציאים מהרכב.
גם בכותרת הם רשמו pod filters מה שיש פה נקרא Induction kit, כלומר קיט יניקה. העלות הגבוהה היא מכיוון שהוא מיוצר כולו מחתיכה אחת של סיליקון ומהונדס ספציפית לפיאט בראבו טורבו. אתה מוזמן לקרוא ביקורות על קיטי יניקה של gsr בחו"ל וגם להציץ בקישור הבא שיש דיינו על פונטו 60 אטמוספרית שמראה שיפורים בטורק ובכ"ס וזה לפני ששמו remap http://www.fiatforum.com/grande-punt...ml#post2766585 בחול אינספור פעמים לקחו את הפונטו ספורטינג 1.2 16v והעלו אותה יחד עם הקיט GSR אגזוז זרימה חופשי וremap ל-100 כ"ס. להתחשב בכל הפרמטרים, שספציפית לבנאדם יש רכב טורבו ולא אטמוספרי, הרכב הינו כבר עם remap, שיפור היניקה והצנרת פליטה דיי מתבקש אם הוא רוצה להמשיך לשדרג.
__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual "Low N' Slow" |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
תאריך הצטרפות: May 2012
מיקום: בת ים
הגלגלים שלי: Bravo +
הודעות: 61
|
לאחר התלבטויות לגבי קיט יניקה.
הלכתי על זה.
היו שתי אפשרויות: 1- GSR מ ebay. 2- לבנות קיט יעודי אצל לירן מארגונטיקס. בחרתי באפשרות ב'. מצ"ב תמונה. מה נתן לי? רעש נחמד של יניקה. יתכן וליחצת גז יותר רגישה. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Feb 2011
מיקום: נהריה
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 387
|
תתחדש...
כמה זה עלה ?. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
תאריך הצטרפות: May 2012
מיקום: בת ים
הגלגלים שלי: Bravo +
הודעות: 61
|
עלה לא מעט
הקיט בחו"ל כנראה היה יוצא זול יותר (אפילו עם המשלוחה).
לטענתו של לירן קיט מבוסס סיליקון בלבד אינו טוב. סה"כ הבחור השקיע כ 3 שעות על העניין. |
|
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד