![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Cupra R
הודעות: 683
|
אממ
אמממ.. הרבה זמן שלא עידכנתי ויש..הרבה:
*סכרון הילוך 2-3-4 לגיר + החלפת שמן + קלאצצצ חדש. (חייב לציין שכשניפתח הגיר.. היה בקושי חצי ליטר שמן, אךך אני תוהה מתי עשו לה טיפול לגיר, כנראה שאף פעם). *טיימינג +משאבת מים +ווריאטור (חשוב לציין שנעשה טיימינג לפני כשנה על הרכב. אבל החלטתי לעשות בכול זאת. סוג של יישור קו. *צלחות+רפידות (הייתי חייב להחליף כי שלי היו על הפנים וכנראה שלא הייתי עובר טסט, אז הוחלף למשהו סיני זול.) בנתיים מחפש משהו מקצועי. *פלגים+אטם מכסה שסתומים. *הרכב עם קוילאוברים (הנמכה 50) *משאבת שמן לא חדשה(אבל עובדת מצויין) הקודמת הייתה עייפה. והרכב נשמע כמו טרקטור, יש כאן חבר'ה מהפורום ששמעו, ויכולים להעיד(כך גם קיבלתי את הכינוי חקלאי ))*ספויילר מקורי של אבארט, עדיין לא מורכב על הרכב. (מחכה עד לצביעת הרכב באפור כהה מט ) קצת תמונות: אני זוכר שהבטחתי מהפעם האחרונה. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() נ.ב. חבר'ה מאז שקניתי את הרכב הייתה לי בבעיה שפחות העמקתי בה זה ממש לא הפריע לי.. אך לאחרונה זה נהיה יותר ויותר גרוע.. לאחר שהרכב עומד מספר שעות.. (זאת אומרת הרכב מספיק להיתקרר לגמריי) יש קושי של הנעה.. זאת אומרת סטרטר ארוך, ולפעמים גם רק סטרטר שלישי. היום בכלל סטרטר ארוך.. והצלחתי להניע אבל היה רעש מהאגזוז כאילו הרכב עוד שנייה נחנק ונכבה.. מיד הבאתי ליטוף בדוושת הגז. העלתי בקצת את בסלד וזה הפסיק.. והכול עבד פיקס. חשוב להדגיש שהרכב קר הוא טיפה רועד . עד שהוא מתחמם.. כשהוא מתחמם הוא עובד ניפלא.. לא רועד לא כלום. חבר מהפורום (איגור) אמר שהיה לו את זה כבר .. והוא טוען שזה EGR.. אני רוצה לשמוע עוד חוות דעת..:S |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
יכול להיות איזה חישן של חום אוויר בכניסה למנוע או חישן אחר שקשור רק ע"י חיבור למחשב או בדיקה ידנית של החישנים תוכל לפתור את הבעיה בנוסף היתי בודק לחץ דלק בכדי לשלול בעיה באספקת דלק למרות שזה לא נשמע סביר
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Cupra R
הודעות: 683
|
אממ
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
ווסת דלק או משאבת דלק צריך לבדוק לחץ רק כה יהיה ניתן לדעת
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2012
מיקום: רחובות
הגלגלים שלי: פרארי
הודעות: 185
|
דניס יא נמוך!!
תבדוק אולי מנוע צעדים, אצלי הוא מנותק וגם אני לפעמים נותן סטרטר ארוך, אבל עכשיו אני פותר את זה בעזרת סטרטר ופמפום עדין בגז והרכב מניע בנגיעה, תנסה את זה. בכל אופן שים כבר טורבו מה עוד נשאר?!@#?!@# ממליץ בחום על T3 כמו שיש בקופה, זמין מאוד ואמין עד ה 250 כ"ס, נראה לי שזה די והותר על HGT. אבל תכין טוב טוב את הכיס כי ראיתי שאתה חושב על זה, קח בחשבון סעפת, צנרת, מזרקים אולי והכי כואב בכיס זה הניהול מנוע והכיוונים שלו. אני בימים אלה חושב על שידרוג ל GT28RS או GT2871, הכל במחירים סבירים עד ששמעתי על הסיפור עם הניהול, שהוא לבדוק הגיע לפי חישובים לאזור ה 6-8 אלף שקל לגבי המנוע של ה HGT אני לא יודע אם הוא יכול לספוג גדישה ולהוציא באזור ה 200+ סגור, יכול להיות שאולי זה יגמר רק באטם מחוזק וזהו, אבל תברר הכל ותמיד תתקשר לעוד אנשי מקצוע בתחום שיתנו חוות דעת.
__________________
ההיסטוריה המוטורית שלי: שברולט קוסיקה v6 / סיאט איביזה mk2 1.6/ מיצובישי קולט 94/ פורד אסקורט rs200/ פג׳ו 106 ראלי 1.6 כיום: בייבי פרארי- פיאט קופה 16vt |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Cupra R
הודעות: 683
|
אממ
צטט:
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| בעייה בהגה כח. | ofertal10 | פונטו - טכני | 1 | 19-01-10 13:52 |
| רעידות בהגה | lrl23 | פונטו - טכני | 0 | 30-07-09 17:37 |
| תקלה בהגה | micko2000 | פונטו - טכני | 2 | 22-04-08 13:16 |
| רעשים בהגה | ohads | פונטו - טכני | 5 | 25-01-08 00:24 |
| בעיות בהגה | פורום הגראז' | 1 | 23-07-06 19:50 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד