![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
לך על רדיאטור מקורי*** בלבד לא שווה את ההבדל בכסף.
מומלץ גם שטיפה של מערכת הקירור ואחר כך למלא אך ורק "פאראפלו - paraflu" ולא כל נוזל קירור אחר. אלא אם החלק התחליפי הוא בעצם "חליפי" - מיוצר בדיוק על ידי אותו יצרן רק אין עליו הטבעה של פיאט. מה שנקרא חלק OEM. שים לב שכמו שאמרו לך כאן שלא יפגע מחשב כריות האוויר שלרוב נמצא מתחת לרדיאטור הפנימי. |
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד