מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום כללי > יעוץ ברכישת רכב
עקוב אחרינו ב-RSS

יעוץ ברכישת רכב שאלות לפני קניה.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט אונו 45, 1.0, 92'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חזרתי למועדון- והפעם עם פונטו: גלריה מתעדכנת
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו המתוקה שלי אחרי פינוק של סוף שבוע.


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 22-08-12, 22:58   #1
מודל סי אי
Senior Member
 
האווטאר של מודל סי אי
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 137
יעוץ לגבי רכישת גרנדה פונטו גיר רובטי

בשעה טובה מכרתי תפיאט ספייס שלי אחרי שנה וחצי ללא תקלות ובעיות רק בגלל שלצערי אני נאלץ לעבור לאוטומט...

וכמו כל האלה שדבוקים במחלה שנקראת פיאט ישר חשבתי על גרנדה פונטו הגיר רובוטי 2007-2009

אז יש לי שתי שאלות על גיר הרובוטי
1) מה הסיפור שכל עברת הילוך הרכב כזה נבלם ?
2) הבנתי שיש בעיות עם גיר הרבה מצינים גיר חדש וכ"ו יש איתו בעיות באמת ?

היתי שמח שבעלי הגרנדה יתנו לי חוות דעת על הרכב צריכת דלק איך הוא ? תקלות ? ואיך הגיר ??? מזה אני הכי מודאג!

בתודה . חיים
__________________
grande punto
מודל סי אי מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 23-08-12, 12:41   #2
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
הגיר הזה מקורו באלפא רומאו 147, והוא משמש גם את הפיאט פנדה, פיאט 500, פיאט פונטו ספייס, וחלק מהדגמים של פיאט פיורינו.

הגיר הזה בסוף חייו מבחינת הייצור שלו ופיאט עוברת בהדרגה לגיר רובוטי חדש יותר בעל 6 הילוכים (שנמצא בבראבו, חלק מהדגמים של אלפא רומאו, והפיורינו).

הגיר הוא ידני לכל דבר, כאשר הרובוט אחראי על הפעלת הקלאצ' והעברת ההילוכים.

הבעיות במערכת הזאת הן (מעבר לבלאי של הקלאצ'):
1. מזלג עקום. (הרכב מתקשה להחליף הילוכים, וגם מקפץ תוך כדי נסיעה)
2. סולנואיד פגום (הרכב מתקשה לשלב הילוכים זוגיים בלבד, אי זוגיים בלבד, קפיצות בתחילת נסיעה בלבד)
3. דליפת לחץ מהמערכת - קריאת לחץ נמוך / גבולי
4. משאבה פגומה - המערכת לא מצליחה לייצר לחץ, הרעש בפתיחה של הדלת ארוך במיוחד / לא קיים / נשמע נמוך

בד"כ המערכת אמינה מאוד, אבל במקרה של תקלה עלות התיקון יכולה להגיע ל-6000 ש"ח במוסך מורשה.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-08-12, 21:53   #3
מודל סי אי
Senior Member
 
האווטאר של מודל סי אי
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 137
ארליו תודה על התשובה המהירה..

אבל עדין משהו לא ברור עם שתי אנשים שדווקא היו נראים אמינים טענו שהם החליפו תגיר והרכב לא עבר ת100 אלף ק"מ

ואני לא יודע אם כדאי לגעת ברכב שהוחלף גיר ( כמו שלא ממומלץ לגעת ברכב שעשה ראש מנוע)
או להיפך זה דווקא יותר ראש שקט
__________________
grande punto
מודל סי אי מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-08-12, 22:39   #4
מישאל.ח
Member
 
תאריך הצטרפות: May 2010
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: גרנדה פונטו 1.4L רובוטי
הודעות: 41
יש לי חדשות טובות בנוגע לשיפוץ המשאבה ההידראולית- כמו ששמעתם- עלות החלפה בחדשה כ7000 שקל, משופצת כ3500 שקל.

לאחר חפירה בפורומים מצאתי מדריכים המסבירים כיצד לשפץ בקלות את המנוע בשקלים בודדים(עלות הפחמים)

זו התגובה שלי מקארספורום- תהנו!

צטט:
במקור פורסם על ידי hwgeek צפה בהודעה
אולי זה יעזור גם לך:


אולי זה יעזור לך לאחר שתוסיף את הנוזל ותיבדוק שאין נזילות,
החשש שלי מהחלפת המשאבה היה בנוגע למילוי מחדש של השמן ללא כיסי אוויר- גרירה למוסך וכו'

כעת מצאתי את הוידאו שאישר את הפיתרו שחשבתי עליו- פירוק המנוע לבד ללא ראש המשאבה- בלי לגעת בנוזל הגיר.

כן כן- בפיאט שלנו ישנו חלק מקורי של פרארי!!! (אולי זה מסביר את המחיר של סמל"ת!)

ככה גם אני מיתכוון לפרק את המנוע, לתקן כמו במדריך ולהרכיב ולהרגיש חיוך של 7000 שקל!
http://www.alfadriver.com/forum/inde...motor-brushes/
המידה של הפחמים היא כ-8x6x25mm ואז פשוט לשייף למידה המדוייקת
אין צורך ללכלך ידיים, או לנקז את השמן ולהיתעסק במילוי מחדש.
ובנוסף מצאתי שהחיישנים של בורר הילוך/שילוב הילוך שבמוסך נאמר לי שעולה כ2000!ש"ח(התקלה שהייתה לי- בהתנעת הרכב הגיר לא משולב וישנה הודעה+נורה על בעיה בגיר, נזק של 500 ש"ח ע"י ניקוי החיישן שכרגע עובד)
ניתן לימצוא את החיישן המדובר(ישנם 3 כאלה ברובוט) במחיר בדיחה! החל מ5$ סיני ועד כ40$ תוצרת גרמניה- חיישן דומה לרוב היצרנים באירופה
http://www.ebay.co.uk/itm/New-TPS-FI...ht_12227wt_907


בנוסף אם ישנו מצב שהלחץ לא מצליח להישמר אז צריך להחליף את האקומולטור(הכדור השחור) כ360 ש"ח בחו"ל.
http://www.shop4parts.co.uk/?name=st...5986&sku=15036

פיתאום הגיר הרובוטי ממש לא מפחיד אותי בתחום עלויות האחזקה

תהנו!

נערך לאחרונה על ידי מישאל.ח : 26-08-12 ב 22:49.
מישאל.ח מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
יעוץ ברכישת גרנדה פונטו פיליפ יעוץ ברכישת רכב 10 05-08-12 12:20
יעוץ ברכישת פונטו גרנדה 2008 1250 ידנית ארקדי יעוץ ברכישת רכב 0 12-05-12 16:56
יעוץ לאחר בדיקה עבור גרנדה פונטו 2007 fiatman יעוץ ברכישת רכב 9 02-04-12 21:31
רכישת גרנדה פונטו אוט' שנת 07 Speed King יעוץ ברכישת רכב 10 02-04-11 03:14
יעוץ לגבי פיאט פונטו HGT מאתר יד 2 איתי398 יעוץ ברכישת רכב 41 20-10-10 23:39


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 03:59.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד