![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Sep 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו 55S
הודעות: 55
|
שלום רפי
מדובר בפונטו 55 מנוע 1100. שנת 96. אציין שכרגע ניתקתי את החיישן. לא דולקת שום נורה בעקבות כך. המנוע עובד טוב יותר- אין שיהוקים בתחילת נסיעה כפי שהיו כשהחיישן היה מחובר. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
האמת שזאת הבדיקה הפשוטה שהרי חיישן חמצן עובד כרגע במצב ברירת מחדל
כמובן לאחר פעולה כזאת צריך לעשות ריסט למחשב הרכב נערך לאחרונה על ידי yair068 : 25-08-12 ב 00:51. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
מחמם חיישן חמצן
סליל חימום חיישן חמצן במכוניתך מקבל הארקה (מינוס) קבוע מגוף הרכב בחוט בצבע שחור/ירוק.
+ (פלוס) מגיע אל חוט בצבע חום/לבן ממסר הכפול מהממסר שבו שמזין את מחמם חיישן החמצן, מזרק הדלק (חד נקודתי), סולונואיד קניסטר פחם, סלילי הצתה ומשאבת הדלק. רק בהפעלת מתג הצתה למצב ON ללא הנעת הרכב תהיה הזנה מהממסר לכל הרכיבים האלו רק למשך כמה שניות והיא תיפסק. בהנעת המנוע כל הזמן מוזנים הרכיבים האלו כך שגם מחמם חיישן החמצן תמיד פועל ומחממו. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Sep 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו 55S
הודעות: 55
|
היום בדקתי שוב. בדיקת סליל חימום כשהסוויץ פתוח והרכב לא מונע 4.5V. בהתנעת המנוע המתח הנמדד היה 14.3v. וכאן נשאלת שאלה נוספת. האם מתח לא תקין יכול לפגוע בנתונים שמספק החיישן.
כנראה שישנה בעיה בטעינה ברכב : בדיקה כשהמנוע כבוי 12.2v כשהמנוע מונע ללא צרכנים : 14.3V חריג! כשישנם צרכנים נע בין 13.2V ל 14V לפי מספר צרכני החשמל שאני מחבר. כמו כן באזור הקוטב החיובי יש נוזל (כנראה חומצה) ואבקה לבנה. האם הבעיה היא באלטרנטור או בחלק אחר ? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
אין לך בעיה באלטרנטור.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
האבקה הלבנה על הפלוס של המצבר הוא דבר רגיל זה רק קורזיה כתוצעה מהבדלים בחומרים של החיבור במצבר ובין הנעל כבל ולגבי הנוזל זה יכול להיות חומצה אבל אני חושב שזה כתוצאה של הקורוזיה בחיבורים
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: ניסאן קשקאי, סניק
הודעות: 158
|
צטט:
בדוק מתח בחוט האפור של החיישן חמצן שהוא המינוס... מול הקוטב החיובי של המצבר.. האם יש מתח מצבר או לא? |
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| חיישן חמצן | קליין | פונטו - טכני | 4 | 06-08-11 22:29 |
| חיישן חמצן | שמואל33 | פונטו - טכני | 5 | 02-10-10 22:06 |
| פונטו 98 נכשלה בטסט על חיישן חמצן.מהיכן לקנות חיישן חמצן?[מקורי עולה 870-1000 ש"ח] | shay2828 | פונטו - טכני | 11 | 08-08-10 12:50 |
| חיישן חמצן | yair068 | פונטו - טכני | 1 | 01-08-10 10:35 |
| חיישן חמצן | hararim | פונטו - טכני | 1 | 19-04-09 03:42 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד