![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פיאט כללי מדברים על פיאט בכלליות וחדשות. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2012
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: Punto Evo Abarth
הודעות: 107
|
אני יכול להגיד שהתאונה נגרמה בגלל אי ריכוז שלי הרכב ספג מכה רק מקדימה לא משהו רציני טופל ע"י המוסך המרכזי והביטוח.
התאונה לא משפיעה על היציבות של הרכב או זריקת הזנב הדבר ברכב הנ"ל נאמר כבר בכמה מבחני דרך בכמה אתרים ועיתוני רכב לגבי עלויות זה כבר יותר אישי ואיני מפרסם אותם לגבי מחירון הרכב הוא רכב חדש מסוכנות על הכביש בסביבות ה163 אלף שקל לגבי הטבות או הנחות אין לי מה להגיד תבדוק במעמד הקנייה לגבי בורר המצבים נורמל או ספורט ההשפעה היא בעיקר על המצערת ושהרכב ניהיה אגרסיבי קצת, הדבר לא נוגע בכיול המתלים או הבלמים, הגה קצת ניהיה יותר קשה אבל עדיין לא מספיק כדי לתקשר עם הרכב במצב הנ"ל צריכת דלק תלויה בנהיגה בלבד, אם חבר שלי יסע עליו (והוא נוסע כמו זקן) הוא יגיע ל11.5 או 12 לליטר בצורת נהיגה שלי הוא עושה בערך 7.5 פלוס מינוס, לדעתי מי שקונה רכב כזה לא משנה לו הצריכת דלק אלא החוויה למה אבזור סביר כי אתה מקבל די חבילה בסיסית לעומת הרכבים בקטגוריה, הדגם הנ"ל אינו הדגם המפואר של הרכב ולכן חסר לו למשל אופציית הBLUE&ME או חופת שעונים עם כיסוי מעור או שק הילוכים מעור וסאנרוף וכדומה המרכב מספיק גדול ואתה מרגיש חופשיות בתוך הרכב מבחינת ישיבה או תזוזה הרעש של המנוע אינו חזק ומאד שקט, ביום יום לא תסבול מרעש עצבני כמו אימפרזה טורבו אך ברגע שתלחץ ועוד תיהיה במצב ספורט תשמע קצת יותר ארגסיביות ממנו ואת פריקת הפורק אך עדיין לא כמו אימפרזה טורבו. שלדעתי זה דבר טוב כי גם כך האוטו מושך עיניים ולא צריך שמשטרה תעצור אותי כל דקה
__________________
חלום שמתגשם לעבור מצרפתיה לאיטלקיה חמה Fiat Punto Evo Abarth נערך לאחרונה על ידי Punto Evo Abarth : 26-07-12 ב 02:15. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: שוקל בראבו
הודעות: 138
|
האמת היא שלפי התאור שלך מדובר באוטו מחורבן למדי, שהרי את עיקר הצדקת קיומו כמכונית ספורטיבית מהנה ומתגמלת, הוא מחמיץ. וזה מסקרן במיוחד עם משווים את רשמיך עם אלו של טום פורד מ"הילוך החמישי" הבריטי שדווקא התפעל מהאוטו, לרבות בתחומים האלו מהם אתה מאוכזב. אפשר אגב למצוא את הקטע בקלות ברשת יחד עם התמוגגות טוטאלית מה "אסאסא" שלא מגיע לכאן.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2012
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: Punto Evo Abarth
הודעות: 107
|
הגזמת קצת עם מה שרשמת, האוטו אינו מחורבן לגמרי, אותי הוא אכזב לעומת זאת יש אנשים שנוח להם ומרוצים ממנו.
אני מרוצה מהיבט של היום יום רכב מהנה מהיר וחזק ונוח. לעומת זאת בהיבט הספורטיבי אני לא מרוצה מהרכב עקב הדינמיות שלו. לגבי הילוך חמישי תבין כמו שאמרתי יש אנשים שאוהבים שהנהיגה במכונית היא לחימה ושיש לה תחת שמח, אני לעומת זאת לא רוצה להלחם ברכב בסיבובים אני רוצה להיכנס ולצאת כמה שיותר מהר משם ואני מעדיף תחת שלא שמח במיוחד. לגבי דגם הSS יש להבין ששם הפשרה של אבארט הייתה אחרת בולמי הקוני FSD עושים את העבודה ומרסנים את כל האכזבה שלי לצערנו המדינה שלנו בנושא הנ"ל מאד פוגעת בצורה מטומטמת ובגלל זה אין את הרכב עם חבילת הSS. ואני יכול להגיד שעלה הרעיון להחליף בולמים לרכב והסיפור יגמר אבל לצערי אני לא רואה שום היגיון אחרי חודשיים להחליף בולמים ברכב שעלה 163 אלף שקל. מה לעשות שהיצרן החליט בדגם הנ"ל ללכת על נוחות ופחות על ספורטיביות. קח את המקבילה של הפונטו אבארט מבית אלפא ותבין שהמיטו תלתן יותר קשה ביום יום ואתה תסבול אך שתרצה את הדינמיות תקבל בשפע לצערי אלפא מאכזבת בעיצוב החיצוני של המיטו והג'ולייטה מבחינתי פה הפונטו זוכה בהרבה נקודות
__________________
חלום שמתגשם לעבור מצרפתיה לאיטלקיה חמה Fiat Punto Evo Abarth |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
גיא, לשאלותך,
מחירים והנחות אתה מוזמן לברר במעמד הרכישה. המחירון עומד על 162 אש"ח אם אני לא טועה. צריכת הדלק הממוצעת שלי, לאחר כשנה וחצי, עומדת על 10.7 קמ"ל. מצב ספורט עושה כך: מעלה מומנט, מחדד תגובת דוושה, מקשיח את ההגה, משפר קצת את הצליל של האגזוז, והדבר החשוב ביותר, מפעיל את הדיפרנציאל הקדמי האלקטרוני. למי שמעולם לא נהג ברכב עם מכלול שכזה, מכאני או אלקטרוני, זה כמו לשחק עם צ'יטים בNFS. עוזר לצמצם תת היגוי מאוד. נאור, האבזור עומד בקו של המתחרים. מה בדיוק חסר לך? גם ברמת האבזור הגבוהה יותר לא תקבל את חלקי העור שהזכרת. בנסיעה רגועה, הרכב אכן שקט, אבל בשאר המצבים, לא חסר. לא כמו ב500 למשל, אבל עדיין, לא שקט. לגבי דינאמיות, הוא פשוט אוהב יותר להישען בפניה, זה הכיול של המתלים. וזה המחיר של התנהלות יומית טובה יותר. מוזר שאתה טוען שהמיטו קשיחה יותר, כי היא לא. היא מכויילת רך יותר, ודווקא ה155 עדיפה יותר בהיבט הזה לדעתי. מכלול ההגה שם למיטב ידיעתי זהה לחלוטין. לא הרגיש לי שונה מהנסיעות שעשיתי על המיטו. שוב, לדעתי ה155 עדיפה על התלתן. בגדול, אתה מתאר בדיוק מה שהסברתי לך בזמנו שנפגשנו באולם תצוגה. אתה משלם קצת, וזה באמת קצת, בדינאמיות, ומרוויח המון בנסיעה היומית, שלמרות שאנשים רבים לא אוהבים להודות בזה, זה מה שהרכב עושה ברוב הזמן. מבחינתי, אם הוא נכשל בזה, אין לו זכות קיום. הרי זו כל המטרה של הוט האצ', רכב שאפשר להשתמש בו כל יום, ויחד עם זאת להנות כשרוצים. פשרות זה בסדר גמור, אבל עד גבול מסוים. הקורסה אכן עדיפה בחלק המהנה, אין כאן ספק,אבל נכשלת בגדול בחלק השני. בזמנו שקלתי אפילו להחליף, אבל מהר מאוד ירדתי מזה. אולי הזדקנתי קצת, אבל נוחות נסיעה קשיחה כזו אני לא מוכן לקבל ![]() מה שכן, מתחת ל150, בהחלט אין אופציה מהנה יותר ממנה. חוסר הדיפרנציאל אצלה מורגש, וזו נקודה לזכות הפונטו/מיטו. אני תוהה איך גרסת הרינג מתנהגת בהיבט הזה. נערך לאחרונה על ידי Caveman : 26-07-12 ב 10:49. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2012
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: Punto Evo Abarth
הודעות: 107
|
צטט:
__________________
חלום שמתגשם לעבור מצרפתיה לאיטלקיה חמה Fiat Punto Evo Abarth |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
גם אני התכוונתי לתלתן.
בגדול הרכב מרגיש בלגאן, כאילו יש יותר מידי כוח כדי שהרכב יתמודד איתו, לעומת הפונטו שקשיחה יותר, ולעומת המיטו 155 שהזכרתי גם, שאמנם חלשה יותר, אך עדיפה לדעתי. אני לא היחיד שחושב כך, יש מספיק מבחני רכב שמגבים את הדעה הזו. לצערי אגב, לא נראה יותר הגאים מכאניים במכוניות, אפילו פורשה כבר התקדמו הלאה, בהצלחה מפוקפקת לפי מה שנכתב. נערך לאחרונה על ידי Caveman : 26-07-12 ב 10:45. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
לא סתם שאלתי לגבי המחירים, משום שהמחירון של הפולו GTI בגרסת 3 דלתות DSG עומד על 150K ש"ח. האם לדעתכם במבט לאחור מצדיק להוסיף מעל 10K ש"ח לטובת האבארט?
זאת ועוד, חלק מהיבואנים נוטים להתעלם מהמחירון בעת מעמד הרכישה ולתת הנחות ומבצעים שונים ללקוח, אנו רואים את זה מצויין עם הפאביה הפשוטה למשל. רציתי לדעת האם הדבר הזה נהוג גם במכוניות ההוט האצ', אך אם אינכם מעוניינים להרחיב בנושא זה כמובן בסדר גמור. כך או כך, תודה רבה על הסיקור. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| התקנת כבל AUX פונטו איבו - שאלות פתוחות | dror_el | אודיו | 4 | 22-05-12 11:18 |
| רכשית פונטו איבו חדשה | a_eliran | יעוץ ברכישת רכב | 23 | 04-03-12 19:54 |
| טורבו מגזין : חשיפה-אבארט 500 קבריו איטליה,695 קומפטיציונה, אבארט פונטו סופר ספורט. | turbo | פיאט כללי | 1 | 31-08-11 04:06 |
| פונטו איבו | שאולין | גלריה | 4 | 27-04-11 16:09 |
| פיאט פונטו איבו- עזרה | אבי טמפרה | פיאט כללי | 5 | 06-01-11 10:54 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד