![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#2 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: May 2012
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: Punto Mk1 XTZ 75
הודעות: 28
|
יש סימנים בטמבון הקדמי שצריך לסדר, מעבר לזה אהבתי, בייחוד את ההשקעה על המנוע.
תמשיך לעדכן, יהיה מעניין לראות. אני כרגע מחפש השראה כדי לבצע שינוי גדול בXTZ שלי, אני שוקל ג׳אנטים/טסות מקוריות ועוד כמה דברים קטנים כולל דיטיילינג וכו וכו׳ יהיה מעניין לראות רכב בצורתו המקורית (לא כלמיני מודינג וקסנונים למיניהם) שיהווה לי השראה. מוזמן לצלם גם את פנים הרכב אם יש בו שינוי משמעותי |
|
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד