מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-פונטו ספייס שלי אחרי פוליש ווקס


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 20-04-12, 11:06   #1
mikemozg
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 26
הקטע שאחרי שהחלפנו שמן ושמנו דבש זה הפסיק . האדים מהאגזוז זה בעיה באטם ראש.
נבדקה לחץ/קומפרסיה במיקום של הפלג הסורר זה היה 9 בר נאמר שזה בסדר.
אוברהול כללי כמה אמור לעלות?
הציע לי להחליף מנוע ב4K כולל עבודה (אולי 4.5K)
אין לי מה למכור אותו זה התקציב מה אני אקנה ?!?! גם באוטו אחר מאותו שנתון בליינד יהיה משהו.
mikemozg מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 20-04-12, 11:29   #2
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
אוברהול כללי עולה יותר מהחלפת מנוע. אבל זה עולם שונה לגמרי.
אתה הוא זה ששאל אם למכור. נכון שגם באוטו אחר מאותו שנתון ולא רק,בליינד יהיה משהו.
כדי לדעת מצב הקומפרסייה,יש לבדוק בארבעת הפלגים. ולא, "נבדקה לחץ/קומפרסיה במיקום של הפלג הסורר".
"הקטע שאחרי שהחלפנו שמן ושמנו דבש זה הפסיק " שום דבר לא יפסיק, ההפסקה היא זמנית בלבד, לזמן קצר.
אתה מערבב בין מעבר קומפרסיה לקרטר, לבין עשן באגזוז, כתוצאה של מעבר מים לצילינדר.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-04-12, 13:02   #3
laptawp
Senior Member
 
האווטאר של laptawp
 
תאריך הצטרפות: Feb 2011
מיקום: נהריה
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 387
קצת לא לנושא... דוד אז למה ב HGT שיש אדים מהמדיד שמן. ולכולם יש. אומרים שזה תקין ?
laptawp מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-04-12, 13:33   #4
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
איגור, מי שאומר לכולם שזה בסדר, אין לו זמן להסברים.
לפי דעת המקפידים, זה לא בסדר. תלוי גם בכמות.
יחד עם זה, זה לא נורא ולא צריך עדיין לפתוח מנוע בגלל זה.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-04-12, 14:59   #5
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
איזה שנה הפונטו שלך והיא יש לה גיר רציף אם כן אני אולי מוענין אם היא שנתון של 2001+ אני יקנה אותה וימכור את היונדאי שלי ויחזור לפיאט
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-04-12, 22:25   #6
mikemozg
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 26
1. אם בבדיקת קומפרסיה הכל יצא תקין אז מבחינת הבוחנות הטבעות מחזירי שמן הכל תקין או שזה גם לא חד משמעי?
2. יוצא עכשיו מלא אדים מהאגזוז כי הוצאנו את התרמוסטט כדי שהמים יהיו קבוע במנוע והוא לא יתחמם בגלל הקומפרסיה שבורחת ומכניסה אוויר למערכת קרור , בשל כך יש מצב שנסתפק רק בראש מנוע ? מה אתם אומרים???

לא יאיר זה ידני 2001 ELX ,איזה יונדאי יש לך?
mikemozg מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 21-04-12, 09:28   #7
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
היונדאי היא שנת 98 אוטומט וחבל שהרכב שלך לא אוטומט כי אם היתה רוצה למכור אז היה על מה לדבר
בריכת קומפרסיה לתוך מע' הקירור מעידה על בעיה בראש מנוע בדיקת קומפרסיה לא בכרך תראה לחץ תקין בגלל שיש בריחת לחץ למע הקירו אז לפי דעתי צריך להתחיל בראש מנוע ולבדוק קומפרסיה לאחר תיקון ראש
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 21-04-12, 11:45   #8
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
צטט:
במקור פורסם על ידי mikemozg צפה בהודעה
1. אם בבדיקת קומפרסיה הכל יצא תקין אז מבחינת הבוחנות הטבעות מחזירי שמן הכל תקין או שזה גם לא חד משמעי?
2. יוצא עכשיו מלא אדים מהאגזוז כי הוצאנו את התרמוסטט כדי שהמים יהיו קבוע במנוע והוא לא יתחמם בגלל הקומפרסיה שבורחת ומכניסה אוויר למערכת קרור , בשל כך יש מצב שנסתפק רק בראש מנוע ? מה אתם אומרים???
אם חודרת קומפרסיה לאגן השמן. לא יעזור לך שתסתפק רק בשיפוץ הראש. להפך המצב רק יחמיר את החדירה.
אם הקומפרסיה חודרת למערכת הקירור. הוצאת התרמוסטט, לא תגרום למנוע לא להתחמם.
מקווה שלא המכונאי אמר לך את זה.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
אחרי פוליש ווקס assaf HGT גלריה 3 17-12-11 23:57
אחרי פוליש ווקס lior169 גלריה 3 16-05-11 22:15
hgt אחרי פוטושופ , מה דעתכם ? idango גלריה 13 12-09-10 21:43
אחרי ההשחרה mishel27 גלריה 2 11-11-09 03:32
אחרי ווקס ראשון !!! shachar גלריה 27 23-06-09 20:36


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 09:43.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד