מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ווקס לכבוד הגשם
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 19-04-12, 23:44   #1
mikemozg
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 26
Exclamation אחרי שנה של שקט...

חבל שאי אפשר להגיד נתראה בשמחות בפורום שלנו כל אחד בא עם בעיה מסויים , ואני לא יוצא מן הכלל!
טוב זאת היתה מקדמה ועכשיו לעניין.
לפני שנה בדיוק עשיתי ראש מנוע עקב בריחת שמן למים שכנראה נגרם אחרי ששמתי נוזל קרור ברדיאטור (במקום מים רגילים שהיו שם להפתעתי) תוך כדי טיפול רגיל שעושים לאוטו , הנוזל כנראה ניקה את המעברים והסתימות ופתח אותם כליל.
לפני כמה ימים התחלתי להרגיש שהרכב מקרטע בהפעלה ראשונית אחרי פרק זמן זה נפסק בנסיעה הטורים עלו וזה לא היה מורגש.
אתמול באתי למוסך ולאחר בדיקה התברר שהפלג הימני קרוב למצבר מלוכלך (נראה כמו שמן) והוא זה שלא מגיב הצלבנו בין הפלגים לשלול בעיה בפלג ודומני שאף היה ניצוץ(יודע שזה חשוב רק מרוב בדיקות כבר לא זוכר) < כנראה רינגים זה מה שנאמר לעשות ראש או להחליף מנוע.
עד שהמנוע יגיע אמר לי נוסיף דבש ושמן חדש (ופילטר שמן) (גם מהמדיד יצא סוג של אדים + ריח של דלק)
הנעתי את האוטו אחרי רגעים ספורים הקרטועים הפסיקו להפתעתי די מהר התכוונתי לחזור הבייתה כי אין צורך להשאיר את האוטו ליד המוסך לכמה ימים, בינתיים הרכב היה מונע כרבע שעה המחוג היה באמצע מאוורר עבד הכל נראה סביר, התחלתי לנסוע המחוג התחיל לתפס למעלה בקצב מטורף עצרתי את האוטו וכיבתי קראתי למוסכניק הוא באה לבדוק קודם כל היה הרבה בועות אוויר והרדיאטור והצינורות היו קרים .
הוא אמר זה טרמוסטט ,השארתי את הרכב למחרת פירקו אותו נאמר לי שהוא נתפס העיפו אותו משם כליל בנתיים שאוטו לא יתחמם והרכב התחיל להוציא אדים מהאגזוז הרכב נותן מכות בהאצה קירטועים (לא פול גז)

אני הגעתי למסקנה חד משמעית בנוגעה למקור הבעיה והיא חוסר חמסה על השימשה הקידמית!!!

חברה עכשיו ברצינות לא אתחיל עכשיו להתבכיין זה "הרבה כסף" "אני צריך את האוטו" "חרות של מוסכניקים" כולנו הינו בסרט הזה.
שאלות:
1. לפתוח לראות מה אפשר לעשות עם הראש או ישר להזמין פירוק או יבוא (אותו חרטה)?
2. צירוף מקרים אחד למיליון (אולי סתם נכס) פאק של מכונאי ?
3. יכול להיות שהאטם היה סוג ז ונקרע נחליף ובזה סיימנו?
4. למכור את האותו ב2000 ש"ח ולנסוע באוטובוס ?
5. הבועות זה האוויר מתא השרפה ?
6. למה זה קרה לי????
mikemozg מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 20-04-12, 00:27   #2
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
תן עוד פרטים ק"מ איזה יד מתי נקנה
אחד הבעיות בפיאט זה חום המנוע שעולה עקב טרמוסטט נעול(לא מאמין לטרמוסטט פתוח)
טמפ' עבודה של חום המנוע בד"כ בסביבות ה-90 מעלות כך שכל בעייה של טרמוסטט או וונטה שלא פועלת גורמת לחום מעל 100 מעלות שזוהיא רתיחה ולכן האטם ראש מנוע נפרץ .
חוצמזה אטם ראש מנוע מחזיק בסביבות 120K .
על הדרך החלף טרמוסטט חובה ואיכותי רצוי אורגינלי אל תתפשר.
אטם ראש מנוע גם איכותי עדיךף של ויקטור ריינס גרמני.
דאג לישור ראש ,החלפת גומיות לשסתומים,אטם מכסה שסטומים
בדוק את משאבת המים,רצועת טיימינג,ומותחן

זאת התשובה שקיבלתה בפעם שעברה אם הייתה מתייחס אליה הייתה חוסך ראש מנוע.
אחת הבעיות או ששמו טרמוסטט סיני זול או שלא החליפו בכלל
אני במצב כזה גם אם החלפתי טרמוסטט לפני טיפול בראש המנוע מחליף עוד פעם את הטרמוסטט כי לדעתי האישית טרמוסטט נפגם בפריצה של חום המנוע

נערך לאחרונה על ידי yair068 : 20-04-12 ב 00:39.
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-04-12, 01:25   #3
mikemozg
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 26
113,000 ק"מ ירד רביעית נקנה בדיוק לפני שנה.
אטם הוחלף לפני שנה כמו משאבת מים , טרמוסטט טיימינג ומותחן,החלפת גומיות לשסתומים,אטם מכסה שסטומים הוחלפו פעם שעברה אומנם לא של ויקטור ריינס.
זה מה שמעצבן החלפתי את כל מה שאמרתם.
האם לפי מה שתיארתי הבעיה היא רק ראש או יותר למטה רינגים חריטה ? (ראה שאר שאלות )
האם מומלץ או אפשר לעשות ראש פעם שניה הרי אז עשו מילוי ושיוף?
mikemozg מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-04-12, 01:45   #4
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
שים לב העתקתי את תגובתי מהתיקון הראשון
הוחלך לך טרמוסטט סיני שדפק לך את אטם הראש
כרגע הייתי מחליף טרמוסטט איכותי ובודק קומפרסיה
אם קומפרסיה לא תקינה מפרק ראש מנוע בודק חילחול בצילינדרים ע"י החדרת סולר כך בודקים האם הרינגים תקינים
אם בגדר התקין עובר לשלב בדיקת הראש ובודק אם אין עיוות
לא כל התחממות הולך ראש נגרם נזק אבל לא גדול
השאלה האם לא התחמם לפני כן
האם נבדקה הוונטה
שלב אחרון מחליף יוניט וונטה חדשה
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-04-12, 10:09   #5
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
יאיר על מה אתם מדברים. אין מנוע הוא גמור.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-04-12, 10:33   #6
mikemozg
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 26
דוד סליחה על הבורות אבל תוכל להסביר לי על סמך מה אתה אומר שהוא גמור?
mikemozg מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-04-12, 10:40   #7
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
לא בדקתי את המנוע.
אני אומר על סמך זה , "אמר לי נוסיף דבש ושמן חדש (ופילטר שמן) (גם מהמדיד יצא סוג של אדים + ריח של דלק)".
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-04-12, 10:41   #8
mikemozg
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 26
שזה מה אומר אם אפשר קצת לפרט בבקשה.
mikemozg מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-04-12, 10:52   #9
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
זה אומר שעוברת קומפרסיה לאגן השמן, שיפוץ ראש לא יעזור.
רינגים דפוקים וייתכן שיהיה צורך לעשות אוברהול כללי, או להחליף מנוע.
כמה ביקש לך המוסך על החלפה המנוע ?.
בכל אופן, אם תחליט למכור, צור קשר בפרטי, יש לי מי שיקנה.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-04-12, 11:06   #10
mikemozg
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 26
הקטע שאחרי שהחלפנו שמן ושמנו דבש זה הפסיק . האדים מהאגזוז זה בעיה באטם ראש.
נבדקה לחץ/קומפרסיה במיקום של הפלג הסורר זה היה 9 בר נאמר שזה בסדר.
אוברהול כללי כמה אמור לעלות?
הציע לי להחליף מנוע ב4K כולל עבודה (אולי 4.5K)
אין לי מה למכור אותו זה התקציב מה אני אקנה ?!?! גם באוטו אחר מאותו שנתון בליינד יהיה משהו.
mikemozg מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
אחרי פוליש ווקס assaf HGT גלריה 3 17-12-11 23:57
אחרי פוליש ווקס lior169 גלריה 3 16-05-11 22:15
hgt אחרי פוטושופ , מה דעתכם ? idango גלריה 13 12-09-10 21:43
אחרי ההשחרה mishel27 גלריה 2 11-11-09 03:32
אחרי ווקס ראשון !!! shachar גלריה 27 23-06-09 20:36


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:06.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד