![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אני לא מבין מה כל כך מפריע בלשים את המשאבה הפוך אני כל הזמן עושה את זה וזה הכי נוח. אם זה ממש אבל ממש מפריע לך תעשה מה שגדעון הציע שגם זה פתרון לבעיה.
דרך אגב, לפי דעתי האישית יותר מעצבן לשים את האקדח קצת לפני הסוף כי לי לוקח שעה לכוון את אקדח התדלוק שיעבוד טוב. לי כבר קרה כמה וכמה פעמים שהכנסתי את האקדח לא ממש עד הסוף ובסוף התדלוק השפריץ דלק. |
|
|
#12 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
מה כבר אתה מתדלק, זה נשמע כאילו אתה עובד בתחנת דלק
ומתדלק רק פיאט. בכל מקרה לא נראה לי שזה בעייה מהותית, תדלק הפוך או כמו שכבר הזכירו (טיפה בחוץ) הכי טוב שתמצא בעצמך דרך... |
|
|
#13 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
טוב הבעיה של התידלוק בפונטו זאת בעיה ידועה ואני יסביר טכנית מה קורה. כאשר מכניסים נוזל לחלל סגור לצורך העניין מיכל הדלק הוא תופס את המקום של האויר שצריך לצאת החוצה לצורך זה בכל רכב יש צינור שאמור להוציא את האויר הבעיה בפונטו היא שהצינור של הוצאת האויר נמצא צמוד לצינור התידלוק ומה שקורה זה שצינור התידלוק לוחץ אותו ומועך אותו ואז האויר לא יכול לצאת.
בזמנו יצאה הוראה טכנית לשים חבק מפלסטיק על צינור הוצאת האויר ולמשוך אותו כדי שלא יהיה צמוד לצינור התידלוק וזה פתר את הבעיה. אצלי בכל אופן אין שום בעיה בתידלוק ואני לא צריך להפוך את פיית התידלוק. דרך אגב בפונטו גרנדה הפנימו את הבעיה וצינור הוצאת אויר מגיע בכלל ממקום אחר ולא קרוב לצינור התידלוק. תודה אורן. |
|
|
#14 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אני התכוונתי לא עד הסוף פנימה, לא טיפה בחוץ.
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד