![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| בראבו - טכני טכני - דגמי בראבו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Apr 2011
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: בראבו
הודעות: 67
|
בראבו התחילה להתחמם
עד כו' הכל היה בסדר, בנסיעה עירונית תמיד כשמד חום היה עובר קצת את החצי הייתי מרגיש שמהירות הראשונה של המאוורר הייתה נכנסת לפעולה והחום היה יורד. אתמול כשנסעתי בעיר החום התחיל לעלות והגיע בערך ל-3 קוים מעל האמצע, עצרתי בצד וראיתי שהמאורר לא עובד בכלל (מהירות ראשונה לא נכנסה לעבודה כנראה) כעבור חצי דקה הוא התחיל להסתובב (כנראה שמהירות שניה נכנסה לפעולה), אך למרות זאת החום עדיין נשאר באותה רמה גבוהה ופתאום המאורר הפסיק לעבוד (כלומר מהירות השניה בכלל לא הייתה אפקטיבית לדעתי - למה הוא הפסיק להתוסבב?).
כל זה קרה באמצע הכביש לכן היה בעייתי לדומם את המנוע והייתה לפניי בדיוק יציאה לכביש המהיר אז קפצתי מהר לאוטו חתכתי ימינה ומהנסיעה החום ירד די מהר לחצי. ברור שכנראה הבעיה היא במערכת הוונטות אך איפה בדיוק, ממה להתחיל לבדוק?? תודה )))
__________________
פיאט בראבו 96, 1.6L - 16V |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
מאורר רדיאטור
נתק את המחבר השמאלי (בעל 2 חוטים) ממנוע המאורר עצמו וראה אם לא שרופים מגעיו.
אם מהירות 1, האיטית, לא פועלת אז יתכן שהנגד של המאורר רדיאטור שרוף או מחבר חוט אליו שרוף. אם לא תוכל להתגבר עך הבעייה כראוי בעצמך אז גש אל המוסך מורשה פיאט בנתניה שהנו מקצועי וטוב ופנה שם לזאביק או לאריה: www.musach.co.il/details.asp?id=222 בהצלחה ובברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 נערך לאחרונה על ידי רפי לין : 13-01-12 ב 20:19. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Apr 2011
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: בראבו
הודעות: 67
|
בסוף מהירויות מאוורר פעלו כשורה, הבעיה הייתה ברדיואטור סתום!
רדיאטור חדש ועל הדרך נוזל קירור חדש (פאראפלו) פתרו את הבעיה, מקווה שאחת ולתמיד...!! תודה ))
__________________
פיאט בראבו 96, 1.6L - 16V |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Apr 2011
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: בראבו
הודעות: 67
|
אין אני פשוט לא מאמין, התקלה שוב חזרה!
שמתי רדיאטור חדש, נוזל קירור חדש (פאראפלו), יוניט חום חדש. אחרי התיקון הזה הכל עבד מושלם. כאשר מחוג החום היה מתקרב לאמצע ישר הייתי מרגיש איך שהמאוור מתחיל להסתובב, אפקטיביות הקירור הייתה מטורפת, המחוג ישר היה צונח. והנה עברו 3-4 חודשים ושוב אני נוסע ביום חמים למדי המחוג מטפס ומטפס, מגיע ל 3/4 פסים מעל האמצע, המאוורר מסתובב ושום דבר לא מזיז לו, החום מסרב לרדת. מה דעתכם?
__________________
פיאט בראבו 96, 1.6L - 16V |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
|
כשנראה הבעיה לא הייתה ברדיאטור אלא בטרמוסטט. מתי הוחלף לאחרונה?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Apr 2011
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: בראבו
הודעות: 67
|
טרמוסטט לא הוחלף אף פעם עד כמה שידוע לי.
וזה נראה לך סביר שלאחר התיקון הקודם הבעיה נפטרה למרות שטרמוסטט כלל לא הוחלף?
__________________
פיאט בראבו 96, 1.6L - 16V |
|
|
|
|
|
#7 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
המנוע מתחמם
בדוק שוב את מה שכתבתי ב 13.1.12.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
ממליץ להחליף טרמוסטט וכמה שיותר דחוף, טרמוסטט בבראבו/בראבה עולה יותר יקר בגלל שהוא בא ביחד אם ה"בית" שלו, בסביבות 200+ ש"ח.
עכשיו זה מתחמם קבוע או פעם ב? מתי הוחלפה משאבת מים ? כמו שרפי אמר, תבדוק גם את הקונקטור של המאוורר ומצבו של הנגד. בהצלחה. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Apr 2011
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: בראבו
הודעות: 67
|
רפי אני אבדוק את זה מחר על הבוקר, אם כי כאשר האוטו התחמם היום פתחתי את המחסה וראיתי שהמאוורר כן מסתובב אך החום לא יורד כאילו שהקירור לא אפקטיבי. עכשיו, הרדיאטור חדש אז אולי באמת הבעיה היא בטרמוסטט שלדעתי הוא מקולל ונמצא במצב פתוח כול הזמן (בכביש פתוח החום לא מגיע לחצי).
משאבת מים הוחלפה לפני איזה 4 שנים לפי התיעוד שקיבלתי מהיבואן. רק היום זה התחמחם ממש.. נראה מה יהיה מחר!
__________________
פיאט בראבו 96, 1.6L - 16V |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
|
לא יודע איך זה בבראבו אבל בפונטו הוא לא אמור להיות בחצי בכביש מהיר.
כשהרכב חם והמאורר מתחיל להסתובב תגע ב2 הצינורות שיוצאים מהרדיאטור. שניהם אמורים להיות חמים באותה מידה. עצתי לך לא לנסוע ברכב בינתיים כי ילך לך אטם ראש המנוע מהר מאוד מכל ההתחממויות האלה אם לא הלך כבר.. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| השקת בראבו 17.12 | Eran | פיאט כללי | 6 | 17-12-10 12:45 |
| החלפתי מצבר-התחילה בעיה | anakonda | פונטו - טכני | 7 | 27-07-09 00:50 |
| בראבו או קולט? | DanieL_A4A | פיאט כללי | 2 | 12-05-08 12:02 |
| בראבו 1.4 - בראבו 1.6 , איפה באים לידי ביטוי ההבדלים? | פורום הגראז' | 8 | 10-04-07 21:51 | |
| בראבו HGT | מכירה | 15 | 07-03-07 12:17 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד