מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > מועדון פיאט ישראל
עקוב אחרינו ב-RSS

מועדון פיאט ישראל כל מה שקשור למועדון

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חמישייה חביבה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי ווקס ראשון !!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט אונו שהייתה לי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 15-02-07, 16:37   #181
Guest
 
הודעות: n/a
תגובה

תראה..
אני אומר דבר כזה . כשאתה ניגש היום בשנת 2007 לאחת הסוכנויות שמוכרות רכב "ספורטיבי", אתה בבעיה. ולא סתם בעייה, אלא טרגדיה. כי מנסים למכור לך בלוף. וגרוע מכך זה בלוף יקר מאוד. וזה בעצם מה שנקרא STATE OF MIND. אתה יודע שאין לך ברירה , אבל בכל זאת אתה משכנע את עצמך שמה שמוכרים לך כן בסדר. אבל זה פשוט לא. זה לא דומה לכלום. זה לא מזכיר במאומה מכונית ספורטיבית וחמה אמיתית. כזו שמרגשת אותך מבפנים, שמחוברת לך לעורקים, שמדרבנת אותך בכלל לדחוק אותה לקצה.

ההבדל הוא שמבחינת התודעה האישית שלך, להוציא היום 130 אלף על מכונית ספורט בינונית זה פשוט כאב לב. אבל פעם , בעבר הרחוק.. כשהוצאת סכום דומה על 306, ומאוחר יותר על הקליאו ספורט - קיבלת תמורה מלאה לשקל.

לקנות היום איביזה טורבו, או כל אחת מהדוגמאות שנתת בסכומים זהים, אתה מקבל וואחד בלוף. סוג של חיקוי עלוב למכונית ספורט טהורה.
 
ישן 15-02-07, 16:44   #182
Guest
 
הודעות: n/a
יש לי דבר אחד שאפשר להגיד ל "הגנתם" של יצרנים
סטנדרטים של בטיחות, זיהום אויר
ובסופו של דבר עלויות יצור
מכוניות נהיו מגושמות, כבדות, עצלניות ובכלל זבל .

אני כבר לא מדבר על כמות התקלות שיש היום ברכבים.
FIAT, ALFA, LANCIA - חרא (דעתו של כל ישראלי שוורצחיה מצוי ).
עלאק
מקום ראשון נכון לפני 5 חודשים מבחינת תביעות אחריות ותקלות
נחשו מי.....
כן כן VW AUDI
ולא PEUGEOT או CITROEN או ALFA או FIAT

אבל הלקוחות שם לא מתלוננים, למה ?
כי יש לו VW PASSAT, והוא חושב שזה לפחות BENTLY
 
ישן 15-02-07, 17:07   #183
Guest
 
הודעות: n/a
דני, לא מתאים לך...

אתה משווה מיאטה ל-C4, C2 וקופרע ( )? אבוי לנו

האיביזה FR והקופרע הן מכונות תת היגוי - קטר ממש.
אני אישית, לא מתחבר אפילו לעיצוב שלהן (בעיקר בתא הנוסעים).

ה-C2 VTS חמודה.
מבחני דרכים אומרים שהיא לא מהנה או ספורטיבית במיוחד.

ה-C4 VTS מזעזעת לטעמי - לא מתחבר לעיצוב.
גם אותה לא שיבחו יותר מידי בתחום הדינמי.

נשארנו עם הפולו GTI שהיא מאוד חמודה (בעיקר בגרסת ה-180 כ"ס, שאינה נמכרת בארצנו).
אתה בטח מצפה לקטר כמו האיביזה, אך הפלא ופלא - מבחני הדרכים טוענים שעניין התת היגוי המופרע של ה-FR והקופרע - לא מופיע כאן... לפחות לא ברמה של הספרדיות.

בימינו, אם הייתם שואלים אותי איזה רכב עם נטיות ספורטיביות +- חדש לקנות (במחיר סביר - לא מדבר על 300K וצפונה... אלא על מחירים שפויים - "עממיים" יחסית)
סביר להניח שהייתי הולך על המיאטה (אם אפשרי רודסטר ), וגולף GTI או אוקטביה vRS למשפחה הממהרת (כמונו :P).

אבל זו אך ורק דעתי
 
ישן 15-02-07, 18:08   #184
Guest
 
הודעות: n/a
אני אמרתי רק את הדוגמאות שקיימות היום בשוק ומה המחיר המשקף שלהן, התייחסיתי לזה שרובן, כמו שאמרת ניר נכון בהתחלה, סמרטוטים, אבל אני חוזר שוב לנושא הכאוב ביותר, בעבר כל המכוניות הנהדרות האלו עלו המון כסף ביחס למשפחתית הרגילה או למכוניות ה"סמי" ספורטיביות שנמכרות היום, וכמו בעבר המכוניות שבאמת מהנות לנהיגה עולות בהתאם מה שאומר כפול ממשפחתית, והיום כל המכוניות שנתתי עולות כמו משפחתית לא יותר, אותו דבר
אוראל אני לא משווה איפה השוואתי אותן? נתתי דוגמאות בכל ספקטרום המחירים.
לפני זה כתבו ונתנו דוגמאות כמו VTI או VR6 באותה הנשימה עם GTI6 אז מה רע בקופרה או vts ביחד עם מיאטה?
 
ישן 15-02-07, 18:26   #185
Guest
 
הודעות: n/a
אני עוקב כבר כמה ימים על השרשור הזה ונמנע מלהגיב, אבל לאור כמה מחברי הפורום שממשיכים וממשיכים לכתוב משפטים בגנות ה"אונו" ועל הבעלים שלהם, אינני יכול לשתוק עוד.

ראשית, יש להפריד בין בעלי האונו המקוריות, השמורות והמצוחצחות שבאים למפגשים, לבין בעלי האונו שבאים למפגשים עם רכב מטונף, מלא במכות בפח ושנראה כמו גרוטאה.

מי שמעמיד רכב ישן (זה יכול להיות אונו, פונטו, טמפרה, טיפו וכל רכב אחר) מטונף, חלקי מרכב שבורים, מכות רבות ושריטות בפח בשורת תצוגה של רכבי המועדון ועוד לצפות שיצלמו אותו- שלא יצפה. אבל בין זה לבין לומר שכל האונואים הם זבל של אוטו שמחליד ונתקע ועד לקרוא לבעלי האונואים לא להגיע למפגשים- זה מעשה שלא ייעשה.

ישנם משפטים מסויימים שכתבו חברי פורום בכמה העמודים האחרונים שקראתי- וגרמו לי לתדהמה. איך אתם רוצים בדיוק תמיכה של סמל"ת כשאתם רבים האחד עם השני, מעליבים את חלק מחברי הפורום ואומרים להם לא להגיע? אני בטוח שאם מישהו מהיבואן קורא את השרשור הזה הוא חושב לעצמו: "מה זה המועדון הזה? בדבר כזה אני אשקיע?"

ולבסוף הצעה- אם ה"אונו" מפריע לכם במפגשים וטיולים, תסגרו את האירועים למכוניות ספורטיביות ומכוניות מיוחדות בלבד.
 
ישן 15-02-07, 18:48   #186
Guest
 
הודעות: n/a
תגובה

צודק בכל מילה גיא. בושה וחרפה! זה מועדון זה? בלול תרנגולים יש יותר שקט

תתביישו לכם!
 
ישן 15-02-07, 21:12   #187
Guest
 
הודעות: n/a
גיא אכן צודק בכל מילה. אבל על מה עוד יש לדבר? :P
 
ישן 16-02-07, 10:58   #188
Guest
 
הודעות: n/a
צטט:
במקור פורסם על ידי ארילו
גיא אכן צודק בכל מילה. אבל על מה עוד יש לדבר? :P

בנימה יותר רצינית..

הענינים יצאו קצת משליטה ומעקרונן הבסיסי..

אם פגעתי במישהו אני מתנצל, קחו זאת כביקורת אישית כלפי סטטוס ולא כלפי אף יישות.

בס"ד
 
ישן 16-02-07, 13:49   #189
Guest
 
הודעות: n/a
Re: תגובה

צטט:
במקור פורסם על ידי NirBentovim
צטט:
במקור פורסם על ידי ארילו
דווקא השוו אותה ל-205 GTI ולמרות שהאונו (המקורית) יותר מהירה, היא פחות נחמדה בסיבובים.

אגב, התכוונתי לאיך שמתייחסים אליה היום. באמת שאפשר לקנות אחת ב-200 עד 250 פאונד.

ומזבלות כמו הגרנדה דרעק הזו וה 207 שנראית כמו הצרות של יאצק..

.
ניר, בעיניין הזה אני לא מסכים איתך.
הגרנדה פונטו נראית מצויין, ועם תמחור נורמלי של היבואן וייבוא הגרסאות המאובזרות- הרכב היה יכול להיות להיט ולהעיף את יונדאי והגטס שלה מטבלאות המכירות.

אולי עכשיו, עם החלפת המנכ"ל תהיה שינוי בגישה של סמל"ת.

ישנם טענות בכל מיני פורמים שהרכב לא מצליח בגלל שאין פרסום- הדבר לא נכון.
סמל"ת פרסמו את הרכב בעיתון "ישראלי", והיו ימים שהפרסום היה על עמוד שלם. היו גם פרסומות בטלוויזיה.
 
ישן 16-02-07, 14:22   #190
Guest
 
הודעות: n/a
תגובה

גיא , יש לך איזשהי נטייה לנאמנות עיוורת למותג הזה, אבל כדאי שתמתן אותה.

הגרנדה פונטו מכונית בינונית לא בגלל המחיר שלה. אלא משום שהיא פשוט לא טובה. גם אם היא הייתה מתומחרת היטב ותחרותית בשוק פה, זה עדיין לה היה הופך אותה למכונית נחשקת.

דינמיקה זה משהו ששכחו שם בפיאט איך לעשות לפני הרבה שנים. אבל זה לא רק אצלהם, כמעט כל היצרנים למעט אלפא-רומיאו [למרות שגם שם יש סימנים לרקבון מתקדם] לא טורחים בכלל לדבר אל הנהג הדינמי. וזה , מעל הכול, פוגע בעיקר בנו הנהגים. כי אם הגרנדה פונטו הייתה יותר מפרצוף יפה, אם היה שם מנוע חזק מגובה בהיגוי אכיל, האמן לי שהמחיר שלה בארץ היה האחרון שהיה מעניין אותי.

אני לא מתכוון להטיף פה לאנשים שלא נהגו מעולם במכוניות ספורט או סופר מיני טהורות. מי שנהג יודע. ואני נמנה בקבוצת האנשים שהרגישה מהו היגוי אמיתי והיזון בתחילת , אמצע וסוף שנות ה 90. כל מה שבא אח"כ מ 2001 והלאה, היה מאכזב בצורה בלתי רגילה.

קח לך לסיבוב 206 שנת 99 , אפילו 1.4 , ותקבל מושג מה זה שלדה מתקשרת , היזון חוזר וכל אותם מושגים חמקמקים שפשוט נעלמו להם מהתעשייה הדלוחה של ימינו.
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 17:10.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד