מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האוטו החדש שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 15-12-11, 21:14   #11
uno1.4
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: uno 1.4I.e.s
הודעות: 202
אהה ובקשר לבוץ הייתי ממליץ לך לפתוח את צינור המים התחתון כשהרכב קר כמובן
לפתוח גם את פקק הרדיאטור ולתת לחץ של מים בצינורות וברדיאטור
uno1.4 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-12-11, 09:18   #12
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
צטט:
במקור פורסם על ידי sbgoled צפה בהודעה
שלום!
במוסך בדקו לי ואמרו לי שהלך הראש מנוע, והמוסכניק הציע לי לפרק את המערכת ואת הגלגלים שהיו כמעט חדשים ולתת את האוטו לפירוק.קניתי את האוטו ב4000 שקל ואני מאמין שחוץ מהמנוע כל החלקים של האוטו במצב יחסית טוב.מה אתם מציעים לתת את האוטו לפירוק?, לקנות ראש מנוע ושירכיבו לי אותו או לקנות מנוע מפירוק?
אם היית בא אלי ומתייעץ איתי, גם אני הייתי מציע לך להעיף את הרכב. כמובן זה תלוי גם בכמה טסט יש לך, ובמצבו המכני והחיצוני. יש ברשותי אותו הרכב מודל 97, שקניתי לחלקים עם מנוע קומפלט. לא היה לי זמן להניע ולבדוק את המנוע. בעל הרכב ניסה למכור אותו לפירוק במשך שנה וחצי.
לא אכתוב לך מה יתנו לך בפירוקיות אם בכלל. אתה בטח לא תאמין.
בכל אופן כאשר תגיע להחלטה מה לעשות, ננסה לעזור לך.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-12-11, 14:06   #13
kuthx3
Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2009
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: טיפו 1.8 16v של [COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR]
הודעות: 78
שילמת הרבה מאד לפונטו ישנה. אם אתה לא מבין במכונאות קח איתך חבר או קרוב משפחה שמבין בזה. בני הגדול סוף סוף קיבל רישיון וקניתי לו פונטו ספייס 01 אומנם הדגם החלש עם 60 כ"ס אבל הרכב עלה לי רק 3500 ש"ח.
kuthx3 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-12-11, 16:50   #14
bil
Senior Member
 
האווטאר של bil
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 06
הודעות: 535
צטט:
במקור פורסם על ידי kuthx3 צפה בהודעה
שילמת הרבה מאד לפונטו ישנה. אם אתה לא מבין במכונאות קח איתך חבר או קרוב משפחה שמבין בזה. בני הגדול סוף סוף קיבל רישיון וקניתי לו פונטו ספייס 01 אומנם הדגם החלש עם 60 כ"ס אבל הרכב עלה לי רק 3500 ש"ח.
לא חושב שהוא שילם הרבה , מה שכן אני חושב שאתה שילמת ממש מעט

איפה מצאת את הרכב כל כך בזול ? אני כבר חודש מחפש לחברה שלי פונטו 2001 ולא ראיתי משהו קרוב לזה אפילו , הכי זולות היו בסביבות 6K עם קילומטרז' מטורף ורובם מליסינג
bil מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-12-11, 17:23   #15
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
BILL, לצערי אני חייב לכתוב לך שהפעם טעית. הבחור שילם הרבה.
כנס ליד 2 למודל 96, יש שם אחת יפיפיה מרמלה, עם 3 חודשים טסט, הבחור מבקש 1900 ש"ח.
מאמין שב-1500 ש"ח אפשר לקנות אותה. תיקון הראש יעלה לו במוסך מעל הסכום הנ"ל.
אין להשוות בין מחיר של ספייס ל- 55-S, מנוע1.1. אני מתכוון לא למחירון, אלא למה שהולך בשוק.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-12-11, 19:11   #16
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
מסכן הבן אדם הרגתם אותו פעמיים
הבחור קנה עכשיו מה אתם רוצים לקבל פרס אף אחד לא טועה
חוץ מזה זה המחיר
אני עדיין בגירסה שאם יש לך ידע טכני אני מוכן לכוון אותך בדיוק
היום במקרה החלפתי אטם ראש לפונטו שלי
מה שאני מציע שלח את הראש להשחזה בלבד 100 ש"ח
אטם 50 ש"ח זה כל ההוצאה שלך
שמן + מסנן 80 ש"ח
כך תוכל לנסוע על הרכב עוד 50000 ק"מ
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-12-11, 19:24   #17
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
יאיר אני לא מציע להגיד לו "שלח את הראש להשחזה בלבד 100 ש"ח".
איך נדע מה מצב הראש לפני שפירקו ?. אולי הראש פסול או צריך מילוי. לא ידוע גם מה מצב המובילים והשסתומים. ומה עם סט אטמים ?. שלא לדבר על הרינגים, טיימינג.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-12-11, 19:31   #18
bil
Senior Member
 
האווטאר של bil
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 06
הודעות: 535
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
BILL, לצערי אני חייב לכתוב לך שהפעם טעית. הבחור שילם הרבה.
כנס ליד 2 למודל 96, יש שם אחת יפיפיה מרמלה, עם 3 חודשים טסט, הבחור מבקש 1900 ש"ח.
מאמין שב-1500 ש"ח אפשר לקנות אותה. תיקון הראש יעלה לו במוסך מעל הסכום הנ"ל.
אין להשוות בין מחיר של ספייס ל- 55-S, מנוע1.1. אני מתכוון לא למחירון, אלא למה שהולך בשוק.
דוד.
מסכים איתך , הדגש שלי היה יותר בכיוון של המודל 01 שנקנה יחסית מאוד בזול כמובן ש 4K זה יחסית יקר לרכב בשנתון כזה
bil מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-12-11, 19:47   #19
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
צטט:
במקור פורסם על ידי yair068 צפה בהודעה
היום במקרה החלפתי אטם ראש לפונטו שלי
נו והצילצולים פסקו ?.
אם תגיד שכן, מחר אני בא לעשות סיבוב ולבדוק. משום שאני לא מאמין שזאת היתה הסיבה.
בדקת קומפרסיה לפני הפירוק ?.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-12-11, 20:59   #20
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
אז מה לעשות לזרוק את הרכב ב-800 ש"ח זה בסדר
שיבדקו את הראש לא רינגים ולא גומיות לשסתומים כך הייתי עושה רק אטם רוצה להשקיע מעבר זה כבר בעיה שלו אבל לאכול לו את הלב
הרכב יסע 50000 ק"מ יסע ועוד איך,
דוד נבדק ע"י סולר לתוך הצילינדרים ולתוך השקע בראש המנוע
היה שכבה של פיח על ראש המנוע נוקה הכל
נוסף התגלה שפלג אחד הרכבתי עקום ולא נכנס עד הסוף ז"א הייה בפנים
מפתח השסתומים לא התאים מכיוון שהשסתומים יושבים יותר פנימה השתמשתי ב2 מברגים
כיוונתי את השסתומים ליניקה 0.40 ופליטה 0.45 במקום 0.3 ליניקה ופליטה 0.35
גם אני לא מאמין נחכה מחר
התנעתי את הרכב הטורים עלו ל-3000 סל"ד התחיל להחשיך והשארתי את זה למחר
נזכרתי שלא הרכבתי את פלג חיישן טמפ' יבדק מחר
נוסיף קצת סולר לשמן נעשה ניקוי אחליף את השמן ואת הפילטר גם
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
כיצד לשחרר את משענת הראש? - פונטו ספייס גיא .ב פונטו - טכני 2 05-11-11 15:01
הלב VS הראש amirx19 פיאט כללי 7 27-09-11 15:13
האם לאחר 45,000 ק"מ,ניתן יהיה לדעת אם הראש מנוע עבר חריטה או לא? shay2828 פונטו - טכני 3 22-12-10 20:57
איך מוציאים את משענות הראש yaird24@walla.com פונטו - טכני 3 02-05-10 18:41
האם אלו הם ברגי חיזוק הראש? chesh פונטו - טכני 5 09-07-09 20:25


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 01:45.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד