מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חזרתי למועדון- והפעם עם פונטו: גלריה מתעדכנת
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

סקסית שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 13-02-07, 00:26   #1
Guest
 
הודעות: n/a
ספייס 2003 - כמה בעיות מרוכזות שאשמח לשמוע דיעה עליהם

טוב אז ברשותי פונטו ספייס 2003 SX FUN

יש לי כמה בעיות מציקות אני רק צריך להזכיר שאני לפני טיפול...

בעיה1:
מתחיל נסיעה הילוך ראשון הילוך שני והלאה עד הילוך 5 בערך נסיעה של 120 קמ"ש
הרמזור מתחלף לאדום אני מוריד הילוכים תוך כדיי עצירה.. אני חש כי בעת הורדת ההילוך ושחרור הקלאצ' בעדינות יש רעישה של של הרכב מאזור המנוע/גיר ואז ניכנס ההילוך.. וכך הלאה בשאר ההורדות

בעיה 2:
מזגן מקרר ואז מפסיק לקרר ועדיין מוציא אותה כמות אוויר אך לא קרה.. אחרי איזה דקה הוא שוב מקרר וככה לסירוגין

בעיה 3:
הילוך ראשון והילוך חמישי תמיד קשים להכנסה אני פשוט משתגע מהם.. במיוחד מהילוך ראשון לא משנה אם האוטו קר או חם העברה מהילוך חמשי עד שני חלק.. ואז בה הכניסה להילוך ראשון שממש מקשה עליי...

אשמח לכל עזרה אפשרית אני יודע שיש צורך ללכת למוסך לבצע כל המלצה שתתנו פשוט אני רוצה לדעת קצת יותר לפני שיסבנו לי את המוח במוסך

תודה
 
ישן 13-02-07, 10:57   #2
Guest
 
הודעות: n/a
דבר ראשון אל תנהג כמו בשיעורי נהיגה שמור על הקלאצ' שלך אל תוריד מ5 ל1 שים ניוטרל ותבלום עם הבלמים עדיף להחליף רפידות ולא קלאצ'

באיזה מהירות אתה מנסה להכניס לראשון? מעל 25 זה בלתי אפשרי(הכול אפשרי השאלה כמה נזק עושים בדרך) כנ'ל לגבי הילוך חמישי הוא נכנס חלק רק כשהטורים על 2800 בערך (כשאתה הילוך רביעי) וגם נהגתי על עוד כמה פונטו חוץ משלי ושמתי לב שיש קושי בהכנסת חמישי וקצת קשה להסביר את זה במילים המסילה שההילוך נכנס אליה לא צריך להטות את המוט עד הסוף יעני לדחוף אותו למעלה וימינה עד הסוף אלא למעלה ונגיעה קטנה ימינה והוא נכנס חלק

איזה סוג של רעשים? קצת קשה לענות בלי לשמוע

גם אצלי בפונטו המזגן מפסיק לעבוד אחרי כמה שניות שהאוטו עומד (רמזור,פקק לדוגמא) זה בשביל לתת יותר כוח למנוע בתחילת נסיעה

כל טוב
 
ישן 13-02-07, 15:37   #3
Guest
 
הודעות: n/a
אם ככה אתם עוצרים רבותי, מצבכם לא טוב.
2 סיבות:
1. זה לא חוקי להימצא בהילוך סרק על הכביש.
2. הפן הבטיחותי. אם חס וחלילה תדרשו שוב להאיץ, בזמן שיקח לכם לשלב את ההילוך...
בלימה נכונה היא בלימה בעזרת הבלמים תוך כדי הורדת הילוכים.

יתכן ותושבות הגיר/מנוע שלך פגומות. אולי זה המקור לרעשים, למרות שקשה לאבחן דברים כאלה דרך הפורום.
 
ישן 13-02-07, 15:52   #4
Guest
 
הודעות: n/a
התושבות תקינות .. כמובן נבדקו בעת הקנייה

הורדת הילוכים צריכה להתבצע בדיוק כמו שאני עושה בעת עצירה יש להוריד הילוכים בהדרגה
כדיי שתוכל להאיץ שוב במידת הצורך

לגבי הילוך ראשון הוא ממש קשה להכנסה גם בעת עצירה מוחלטת.. חשבתי אולי להחליף שמן גיר.. אולי זה יעזור או אולי יש אוויר במערכת...
 
ישן 13-02-07, 16:04   #5
Guest
 
הודעות: n/a
אולי בורר ההילוכים שלך זקוק לגירוז מחדש. אני בהחלט מציע שתיגש למוסך לאבחן את התקלה.
 
ישן 13-02-07, 16:44   #6
Guest
 
הודעות: n/a
כן זה מה שאני מתכנן לעשות אולי יום חמישי פשוט אני מכיר את עולם המוסחניקים תמיד ממציאים שטויות ומשתמשים במילים כאילו שלא תבין.. וגוזלים ממך כסף רב כשהם מנפחים את הבעיות בדרך כלל
 
ישן 13-02-07, 23:36   #7
Guest
 
הודעות: n/a
Re: ספייס 2003 - כמה בעיות מרוכזות שאשמח לשמוע דיעה עליהם

צטט:
במקור פורסם על ידי rhayun
טוב אז ברשותי פונטו ספייס 2003 SX FUN

יש לי כמה בעיות מציקות אני רק צריך להזכיר שאני לפני טיפול...

בעיה1:
מתחיל נסיעה הילוך ראשון הילוך שני והלאה עד הילוך 5 בערך נסיעה של 120 קמ"ש
הרמזור מתחלף לאדום אני מוריד הילוכים תוך כדיי עצירה.. אני חש כי בעת הורדת ההילוך ושחרור הקלאצ' בעדינות יש רעישה של של הרכב מאזור המנוע/גיר ואז ניכנס ההילוך.. וכך הלאה בשאר ההורדות
>>> אצלי דוושת הקלאץ מחברת בנקודה מאוד גבוהה ולא נוחה (נאמר לי שאין ממש מה לעשות עם זה) וזה יוצר מצב שרוב הלחיצה, בחלק העמוק, הוא בעצם מיותר כי ההפרדה מתבצעת בלחיצה קלה. בחלק שבין הלחיצה המקסימלית לנקודת ההפרדה ניתן לשמוע מעין קנאק קליל אם יחסית שקט בסביבה וזה לדעתי מהחיבור... (ספייס 2001) <<<
צטט:
בעיה 2:
מזגן מקרר ואז מפסיק לקרר ועדיין מוציא אותה כמות אוויר אך לא קרה.. אחרי איזה דקה הוא שוב מקרר וככה לסירוגין
>>> יכול להיות שמכוון הטמפרטורה שלך אינו, באופן יוצא דופן יש לציין, על "הכי קר" ? אם כן מה שאתה מרגיש זה הפסקה של הקירור (קומפרסור) כאשר המזגן מגיע לטמפרטורה שהוא מכוון אליה וככה אתה חוסך דלק, ונמנע מקירור יתר מעיק, בלי לשחק עם ה-ON OFF של המזגן.... <<<<
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:50.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד