![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: פנדה
הודעות: 34
|
לפי מה שידוע לי, מתח עד 15 נחשב לתקין.
ובכל אופן, למה להחליף את כל האלטרנטור? עודף זרם זו בעיה מובהקת של ווסת. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
מתח של 14.8 בטעינה הוא מתח גבוה מידי.
יש לבדוק אם המים במצבר לא נגמרים, ואם לא נשרפות נורות. כמו כן יש לבדוק כמה אמפר נותן האלטרנטור. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| בעיות ABS (?) | Niro | פונטו - טכני | 3 | 08-09-11 12:32 |
| 2 בעיות מציקות | komoto | פונטו - טכני | 5 | 08-07-11 17:13 |
| בעיות מציקות | matanmelman | פונטו - טכני | 6 | 22-09-08 10:31 |
| בעיה בפונו-באלטרנטור | משה258 | פונטו - טכני | 5 | 23-02-08 16:55 |
| בעיות בקלץ | ניר | פונטו - טכני | 4 | 05-01-08 00:12 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד