מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-Evo החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

השקה גרנדה פונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 02-11-11, 18:16   #1
dsela
Member
 
האווטאר של dsela
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: מזכרת בתיה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 94
ממליץ לך לבדוק אם משאבת הקלאץ' התחתונה (זו שמתחברת לקלאץ' עצמו, מתחת למצבר אצלי בSX2001) עשויה פלסטיק, ואם כן, להחליפה בתחליפית העשוייה מתכת. כמו שכתבתי בעבר פה:
http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=13064

הבעייה אצלי נפתרה לחלוטין לאחר ההחלפה.
dsela מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 04-11-11, 15:23   #2
קליין
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: יבנה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 297
צטט:
במקור פורסם על ידי dsela צפה בהודעה
ממליץ לך לבדוק אם משאבת הקלאץ' התחתונה (זו שמתחברת לקלאץ' עצמו, מתחת למצבר אצלי בSX2001) עשויה פלסטיק, ואם כן, להחליפה בתחליפית העשוייה מתכת. כמו שכתבתי בעבר פה:
http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=13064

הבעייה אצלי נפתרה לחלוטין לאחר ההחלפה.
האם ניתן להחליף לבד את השאבה מסובך ?
קליין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 05-11-11, 22:06   #3
dsela
Member
 
האווטאר של dsela
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: מזכרת בתיה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 94
ממש פשוט עם מעט ידע טכני וקצת כלים..יש הסבר טוב בהיינס אם יש לך או שאתה יכול להשיג.
פירוק המצבר והוצאתו, פירוק מגש המצבר (מפתח\בוקסה 13 בשביל המגש ו8 בשביל נעלי הכבל של המצבר). בהיינס כתוב לפתוח את מכסה נוזל הבלמים (שמשותף גם לקלאץ' ההידראולי), לשים חתיכת ניילון ולהבריג חזרה את המכסה כך שהנוזל לא יברח החוצה כשמפרקים את המשאבה. אני לא יודע עד כמה זה נחוץ, אני עשיתי את זה ליתר בטחון.
המשאבה מחוברת עם שני ברגים (13 אם אני לא טועה). לאחר שמפרקים אותה שולפים החוצה את צינורית הנוזל ע"י לחיצה על הפלסטיק במחבר ומשיכת הצינורית.
חיבור המשאבה החדשה עם שני הברגים, דחיפת צינורית הנוזל חזרה למשאבה החדשה.
ניקוז אויר - אני עשיתי את זה ע"י כך שמישהו אחר לחץ את דוושת הקלאץ', ואני פתחתי קצת את בורג הניקוז שעל המשאבה עד שיצא מעט נוזל ללא אויר, ואז סגירת הבורג (כאשר הדוושה עדיין לחוצה). לעשות אותו דבר שוב עד שהדוושה עולה ויורדת כרגיל, ולבדוק נזילות מחיבור הצינורית ובורג הניקוז. יכול ליהיות שתצטרך להוסיף מעט נוזל בלמים.
הרכבת המגש והמצבר, וזהו.
dsela מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
משאבת דלק elad1000 פונטו - טכני 10 24-10-11 18:10
משאבת מים ב 127 elad1701 127 - טכני 3 08-01-11 12:47
משאבת דלק unoies אונו - טכני 9 21-05-09 10:46
משאבת שמן גיר פיאט כללי 1 21-12-06 19:57
משאבת דלק פורום הגראז' 1 23-10-06 12:26


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 14:50.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד