מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלוש בראש
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התחדשתי באונו 1400...
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

סקסית שלי!!!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 12-12-09, 14:13   #1
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
כיוון חיישן TP בית מצערת

לאחר קריאה באתרים מחו"ל ביצעתי כיוון חיישן בית מצערת.
חיישן בית המצערת מגיע עם 3 חוטים .
מכניסים 2 מחטים קטנים לשני החוטים הקיצוניים .
בבדיקת מתח צריך להיות 5V כשהרכב בסרק.
אצלי היה 4.5V הכיוון נעשה ע"י בורג אלן מתחת לבית מצערת וכך מגיעים ל-5V.
במשחק הפרפר המתח עולה ואם לא החיישן דפוק.
רצויי להגיב עבור חיישני מנוע צעדים. קרנק.טמפרטורה.חמצן.ואויר.מתחים או התנגדויות אום.

נערך לאחרונה על ידי yair068 : 12-12-09 ב 14:32.
yair068 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 12-12-09, 15:23   #2
חיים יוד
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: קיבוץ במרכז הארץ
הגלגלים שלי: מיצובישי
הודעות: 19
שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.
שלום יאיר.
סלח לי אם אני היה מעט בוטה כלפיך אך אין לך מוסג מה אתה עושה ,מה אתה בודק וכייצד ,ואיך מתפקד החיישן והאנטגרצייה בינו לשאר החיישנים ועבודת המע הזרקה כולה.
כמוך יש רבים בעולם ,ולכתוב שטויות באנטרנט העולמי לא עולה כסף ואף אחד לא ישלם את המחיר חוץ ממך לצערי לבסוף.
כרגע לדעתי יצרת קוד תקלה מונחה לחיישן זה ביחידת בקרה ואני בספק עם מנוע הצעד יתפקד כראוי כרגע.
נכון החיישן מוזן במתח של בעירך 5V אך הוא לא יכול לעלות מעבר למתח זה.
מדדת מתח של 4.5v כי 0.5v יוצא לשידור מצב מצערת.
אני מציע לך לפני שאתה מתחיל להתעסק ולמדוד מתחים,התנגדויות וכו במעגלים השונים ובחיישנים השונים - למד קודם כייצד כל חיישן עובד ומתנהג - ישנם חיישנים המשנים מתח,ישנם חיישנים המשנים התנגדות,וישנם חיישנים המייצרים מתח או תדר.
בדיקה לא נכונה יכולה לשרוף בקלות יחידת בקרה וחבל.
בוודאי שבדיקה זו לא שוללת את תקינותו של חיישן מצב המצערת וגם אין לא כיוון בדגם זה לאחר שיצא את המפעל.
אני בטוח שיש בפורום זה בעלי מקצוע מצויינים שישמחו לעזור לך ולענות על שאלותיך - לא עדיף על איזה ברנש שיושב איפשהו בגלובוס וכותב על דברים שאולי אין לו מוסג בסיסי בהם.
בברכה.
חיים יוד.
__________________
מנהל עבודה ומאבחן במכון להזרקות דלק מוכר במרכז הארץ.
חיים יוד מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-12-09, 15:59   #3
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
אל תשכח לבצע בדיקת 4 גזים לאחר מכן.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-12-09, 16:52   #4
חיים יוד
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: קיבוץ במרכז הארץ
הגלגלים שלי: מיצובישי
הודעות: 19
שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.
סליחה אך לא הבנתי את הקשר לבדיקת 4 גזים ומה יתנו התוצאות לנושא.
חיים יוד.
__________________
מנהל עבודה ומאבחן במכון להזרקות דלק מוכר במרכז הארץ.
חיים יוד מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-12-09, 16:57   #5
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
מקבל את מה שאתה אומר בהנחה שלא שונה כיוון בית המצערת מבית החרושת.
אצלי זה לא כך והכיוונונים השתנו ועקב כך כל הפרמטרים.
לחצי הדרך הבדיקה הייתה לדעתי נכונה ועקב כך הפרפר כוון לזוית המתאימה.
נעשה כיול מחשב לאחר הכוון.
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-12-09, 17:09   #6
חיים יוד
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: קיבוץ במרכז הארץ
הגלגלים שלי: מיצובישי
הודעות: 19
שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.
שלום יאיר.
אתה יכול לפרט בבקשה איזה כיונים השתנו, ובמה נגעו ומי למה ?.
הכיוון של הפרפר עם הבורג הלן מכוון במפעל סה"כ לסגירה מקסימלית של הפרפר מבלי שיתפס בביתו .
החיישן מצערת מהודק עם הברגים למקומו ואינו ניתו לכיוון כמו בדגמים אחרים (יפנים לדוגמא).
אני אשמח להדריך אותך ולתת הסביר על כל חיישן ,תפקודו, ודרך עבודתו ובדיקתו אם תרצה לבדוק לבד אך זה היה לך ברמת הבנה בסיסית ולא במקום בעל מקצוע \מאבחן עם ציוד וכלים יעודיים לנושא.
בברכה.
חיים יוד.
__________________
מנהל עבודה ומאבחן במכון להזרקות דלק מוכר במרכז הארץ.
חיים יוד מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-12-09, 17:26   #7
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
קצת היסטוריה
פונטו 60שנת 2000 ידני הוסבה לפונטו 75 .
הוחלף מחשב סעפת יניקה ופליטה ראש מנוע משאבת דלק.
הצמה התאימה אחד לאחד.
לפני כן הוחלפו רינגים ומיסבים וקרנק .
החלפה שכזאת צריכה להיות עם התאמות שבעלי מוסך למינהם לא רוצים להכנס ואם כן חוגגים עליך.
הרכב בסרק משנה סלדים בין 800 ל-1000 וזה משגע אותי.
בנסיעה רגילה נוסע מעולה.
ניקיתי את כל החלקים שהרכבתי כולל מזרקים ובית מצערת ומנוע צעדים.
נבדקו כמה חיישני מנוע צעדים ללא שינויי.
כרגע חושד בכמה דברים .
אם תוכל לתת לי הסבר לגבי מנוע צעדים וחיישן טמפ' שיושב על סעפת יניקה מתחים והתנגדויות אודה לך.
עוד שני פרטים שאבדוק בסוף מחשב .ומשאבת דלק
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-12-09, 17:56   #8
חיים יוד
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: קיבוץ במרכז הארץ
הגלגלים שלי: מיצובישי
הודעות: 19
שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.
שלום יאיר.
אני מבין שהסבת את המע מחד נקודתי לרב נקודתי.
לדעתי אתה יכול לשלול לתקלה זו את מנוע הצעדים ,חיישן הטמ"פ,ומשאבת הדלק.
בדוק עם מיים בלבד - בקבוק של קולה גדול עם חור קטן בפקק והזלף בעבודת מנוע בסרק על חיבורי המצערת לסעפת - בעיקר בחלקה האחורי התחתון ועל המרססים וסעפת היניקה למשיכות אוויר.
גם חיישן חמצן לא תקין יגרום לתסימתום זה - נסה לנקו מהמחבר ולראות האם יש שינוי לטובה.
בדוק גם את מע הקאניסטר.
בברכה.
חיים יוד.
__________________
מנהל עבודה ומאבחן במכון להזרקות דלק מוכר במרכז הארץ.
חיים יוד מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-12-09, 18:05   #9
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
נבדק בריחת אויר בכל האזור ע"י ריסוס של WD 44 וספריי אינגקטורים.
הוחלפו אטמים לכל בית המצערת.
נבדק אתמול הקניסטר כל הצנרת תקינה יושב בתוך בית הגלגל.
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-12-09, 18:15   #10
חיים יוד
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: קיבוץ במרכז הארץ
הגלגלים שלי: מיצובישי
הודעות: 19
שלום יאיר.
במע הקאניסטר כיים ברז חשמלי לעטים הוא נתפס פתוח או לא אוטם.
בדוק פיזית עם הפה עי ניתוק הצינור מהסעפת בדיקת אטימות המעגל במנוע כבוי.
בדיקת משיכות אוויר עם ספרי הוא מסוכן - כבר ראיתי מנועים שנידלקים עקב כך - עם מיים אין סכנה וכל משיכת אוויר קטנה נשמעת היטב - למד מהזקנים .
האם נבדק תקינותו של חיישן החמצן?.
בברכה.
חיים יוד.
__________________
מנהל עבודה ומאבחן במכון להזרקות דלק מוכר במרכז הארץ.
חיים יוד מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה


כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
פונטו 98 נכשלה בטסט על חיישן חמצן.מהיכן לקנות חיישן חמצן?[מקורי עולה 870-1000 ש"ח] shay2828 פונטו - טכני 11 08-08-10 12:50
חיישן טמפרטורה lsdmthc אונו - טכני 11 12-11-09 07:32
מה זה חיישן למדה? s_nadav פונטו - טכני 10 27-03-09 16:31
חיישן ABS בספייס פורום הגראז' 3 02-08-07 13:00
חיישן חמצן פורום הגראז' 0 09-04-07 20:55


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:57.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד