מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי ווקס ראשון !!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

HGT 2001 מחודש
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 23-01-12, 17:59   #1
Zakash
Member
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 31
טורים עולים בהחלפת הילוכים

אהלן חברים, אני כבר מיואש לגמרי.
ברשותי פיאט פונטו ספייס SX 2002 ולפני בערך שלושה שבועות עשיתי ראש מנוע, לאחר 500 ק"מ הגעתי למוסך לעשות חיזוק והכל היה בסדר גמור.
בנסיעה למחרת נתקלתי בבעיה מוזרה, כאשר אני מניע את הרכב ומתחיל לנסוע, האוטו רועד בצורה מפחידה ולאחר כמה דקות של נסיעה הוא רועד טיפה כאשר מתחילים לנוע בהילוך ראשון, אבל ניתן להשתלת על זה ע"י משחק עם הקלאץ' + גז.
בכל מקרה היום הולכתי למוסך והתברר שצריך להחליף את הגיר, החלפתי גיר + קלאץ' ועכשיו נתקלתי בבעיה חדשה לגמרי.

כאשר אני מעביר הילוך במיוחד בהילוכים גבוהים, הטורים עולים לבד כאילו אני לוחץ על דוושת הגז.
המוסכניק שלי אומר שהבעיה הזאת לא יכולה להיות קשורה להחלפת הגיר ולמצמד, אבל אני בטוח שהבעיה לא הייתה קיימת לפני כן. הוא הפנה אותי למוסך מורשה לבדיקת מחשב.

מישהו נתקל בבעיה? יש לציין שבערך לפני שנה וחצי החלפתי מחשב הזרקת דלק.

תודה מראש על העזרה, מיואש לגמרי.
Zakash מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 23-01-12, 19:02   #2
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
אין קשר בין הרעידות להחלפת הגיר. במילים אחרות, הרעידות לא נבעו מגיר תקול אלא מקלצ' או גלגל תנופה שמצריך חריטה. אבל ניתן גם לעשות כפי שעשו, להחליף את הגיר, ולאחר מכן לומר שכדאי היה להחליף גם את הקלצ'.
לפחות בזה המוסכניק צודק: "שהבעיה הזאת (הטורים) לא יכולה להיות קשורה להחלפת הגיר ולמצמד."
בעיית הטורים הגבוהים נובעת מ:
א. שסתום קניסטר תפוס, מיכל הקניסטר סדוק.
ב. שסתום (IAT).
ג. מחשב, בסבירות נמוכה.

דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-01-12, 19:11   #3
Zakash
Member
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 31
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
אין קשר בין הרעידות להחלפת הגיר. במילים אחרות, הרעידות לא נבעו מגיר תקול אלא מקלצ' או גלגל תנופה שמצריך חריטה. אבל ניתן גם לעשות כפי שעשו, להחליף את הגיר, ולאחר מכן לומר שכדאי היה להחליף גם את הקלצ'.
לפחות בזה המוסכניק צודק: "שהבעיה הזאת (הטורים) לא יכולה להיות קשורה להחלפת הגיר ולמצמד."
בעיית הטורים הגבוהים נובעת מ:
א. שסתום קניסטר תפוס, מיכל הקניסטר סדוק.
ב. שסתום (IAT).
ג. מחשב, בסבירות נמוכה.

דוד.
גם המוסכניק שלי אמר בהתחלה שזה רק הקלאץ', אבל בגלל רעשים שבאו מהגיר היה צריך להחליף גם את הגיר.
בכל מקרה, אני סומך על המוסכניק ב100 אחוז, אבל עדיין השאלה שלי היא האם ללכת למוסך מורשה שיעשה לי בדיקה? כי שום נורה לא נדלקה. או ללכת למוסכניק שלי שוב ולהגיד שיבדוק מה הבעיה? הוא שם לי ספרי כלשהו על הפתח שעליו מלבישים את הפיטר אוויר שאמור לנקות את זה..

מה שכן וזה אני בטוח ב100%, לפני הטיפול היום הטורים ל-א היו קופצים בכלל! האם יכול להיות שבמהלך הטיפול משהו נפגע? משהו שכדאי לבדוק?

תודה רבה על התגובה!
Zakash מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-01-12, 19:19   #4
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
האם יש טורים גבוהים גם בניוטרל (בעמידה) או רק בהחלפת הילוכים בנסיעה ?.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-01-12, 19:20   #5
Zakash
Member
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 31
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
האם יש טורים גבוהים גם בניוטרל (בעמידה) או רק בהחלפת הילוכים בנסיעה ?.
דוד.
רק בהחלפת הילוכים, עד הרגע שאתה מכניס להילוך ומשחרר את המצמד. וככל שההילוך גבוה יותר, ככה הטורים עולים גבוה יותר.
בין ראשון לשני לא עולה או עולה ולא מורגש.
בין שני לשלישי מורגש קצת.
וכו...
בין רביעי לחמישי זה ממש עולה.
Zakash מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-01-12, 19:54   #6
Zakash
Member
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 31
יכול להיות שזה פוסל את אחת האפשרויות שציינת הנ"ל? אני פשוט רוצה לבדוק הכל לפני שאני הולך לעשות בדיקת מחשב.

נערך לאחרונה על ידי Zakash : 23-01-12 ב 20:20.
Zakash מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-01-12, 20:38   #7
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
אין צורך לזרז אותי בה"פ שאגיב. ותפסיק להתייאש.
בוא נעשה ניסיון קטן. מנוע כבוי, שלב להילוך ראשון הוריד בלם יד.
נענע את האוטו קדימה אחורה וראה אם המנוע זז בצורה חריגה.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-01-12, 20:43   #8
Zakash
Member
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 31
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
אין צורך לזרז אותי בה"פ שאגיב. ותפסיק להתייאש.
בוא נעשה ניסיון קטן. מנוע כבוי, שלב להילוך ראשון הוריד בלם יד.
נענע את האוטו קדימה אחורה וראה אם המנוע זז בצורה חריגה.
דוד.
אני מצטער, ואני ממש מנסה שלא.. בכל מקרה כרגע אני בעבודה אז אין לי אפשרות לעשות את זה, רק ב12 בלילה.
ביטלתי משמרת מחר בשביל אני אוכל באמת לנסוע למוסך על הבוקר בשביל לבדוק עם המוסכניק את מה שציינת למעלה, חוץ מהמחשב.

בכל מקרה בקשר למנוע היום שהורידו אותו מהליפט וגררו אותו קצת ובדקו אותו, לא שמתי לב שהמנוע זז בצורה כלשהי...

ואני שוב מצטער שאני לחוץ פשוט מעטים הימים שאני יכול לטפל ברכב ואני רוצה להיות מוכן למחר בבוקר בשביל לסיים עם זה. והמון המון תודה על העזרה!
Zakash מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-01-12, 20:56   #9
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
"שהורידו אותו מהליפט וגררו אותו קצת ובדקו אותו, לא שמתי לב שהמנוע זז בצורה כלשהי.."
לא יכולת לראות כלום, משום שלא דחפו את האוטו כאשר ההילוך משולב.
מי ששלח אותך לבדיקת מחשב, לדעתי, לא ידע לבדוק את מה שכתבתי. ולא בטוח שחיבור למחשב יצביע על הסיבה.
בכל זאת נסה.
בהצלחה דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-01-12, 21:15   #10
Zakash
Member
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 31
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
"שהורידו אותו מהליפט וגררו אותו קצת ובדקו אותו, לא שמתי לב שהמנוע זז בצורה כלשהי.."
לא יכולת לראות כלום, משום שלא דחפו את האוטו כאשר ההילוך משולב.
מי ששלח אותך לבדיקת מחשב, לדעתי, לא ידע לבדוק את מה שכתבתי. ולא בטוח שחיבור למחשב יצביע על הסיבה.
בכל זאת נסה.
בהצלחה דוד.
צודק, אני ינסה את זה היום בחצות ויעדכן בפורום.
אולי אתה יכול להמליץ על מישהו באזור חיפה\קריות שכן ידע לבדוק את זה?
Zakash מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה


כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
טורים עולים בלי סיבה ,sx ידנית. eli_h1 פונטו - טכני 6 07-06-11 18:36
רעידות ב-HGT בהחלפת הילוכים. שחרון פונטו - טכני 9 10-12-09 02:37
טורים עולים ויורדים באונו bitamar אונו - טכני 34 01-06-09 21:22
טורים עולים לבד ספייס 2001 kouki פונטו - טכני 3 03-11-08 19:15
שאלה|טורים עולים ויורדים! lrl23 פונטו - טכני 3 14-10-08 21:34


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 20:34.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד