![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
מנוע 2 צילינדרים החדש לפיאט 500
http://www.youtube.com/watch?v=y8npI...ayer_embedded#!
בברכת שנה טובה וחתימה טובה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
|
כבר קראתי על מנוע זה הוא ממש מדהים של שני צילנדים 900 סמ"ק רק שכחתי ההספק והמומנט רק זוכר שהיו נתונים מכובדים
לדעתי זו תגובה מצויינת לסדרת מנוע TSI של פולקסווגן |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
מעניין שהבוכנות לא עובדות בצורה של 50/50. במקום יש שימוש במשקולת החיצונית ההיא.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
|
שמתי לב לזה CAVEMAN אתה צודק מעניין איך המנוע יתחיל פעולתו ברגע שהמשקולת צריכה להזיז את הבוכנות ??!!! איך התגברו על זה .? במיוחד בהתנעות קרות וקשות
עוד שאילה השסתומים למעלה עדיין עובדים אחד כן ואחד לא כלומר בוכנה אחת גוררת השניה לא??? איך זה?!! נערך לאחרונה על ידי ברא : 17-09-10 ב 21:03. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 93
|
המנוע עובד כמו מנוע ה-500 המקורית וכמו רוב מנועי ה-2 צילינדרים, 4 פעימות. שתי הבוכנות עולות ויורדות יחד, אבל בין הצילינדרים יש 180 מעלות, כשצילינדר אחד בפעימת דחיסה, השני בפליטה. המשקולות נועדו לאזן ולצמצם ויברציות.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
מובנת לי צורת העבודה.
סתם מעניין שלא בחרו ללכת בתצורה של 50/50. כלומר, כאשר בוכנה אחת נמצאת פיזית למטה, השנייה למעלה. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 93
|
התצורה של בוכנה אחת עולה והשנייה יורדת היא תצורה לא קונבנציונאלית כי פעימות הכח אינן במרווחים קבועים. המנוע אמנם יציב יותר ממנוע בו שתי הבוכנות נעות יחד בו אין משקולות איזון, אבל בשימוש במשקולות האיזון נפתרת רוב הבעייתיות שבמימוש הקונבנציונאלי.
|
|
|
|
![]() |
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| הרכש החדש שלי =] | דניאל_חיפה | רכב כללי | 4 | 23-03-10 01:25 |
| חלקים לפיאט 600 שנת 69 מנוע 636 סמ'ק | command sergeant major | קניה | 6 | 08-12-08 01:47 |
| התאמת מנוע ח"ח מפיאט פונטו לפיאט אונו | /F/I/A/T/ | אונו - טכני | 3 | 20-03-08 22:28 |
| מנוע עובד על שלושה צילינדרים - אונו 95 הזרקה | פורום הגראז' | 13 | 15-04-06 13:43 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד