![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
בעל מקצוע
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: מיציבושי לנסר
הודעות: 147
|
שלום רב !
להבא ציין את שנת היצור של הרכב! במידה והמשאבה חשמלית ונמצאת בטנק הדלק,(מנוע הזרקה) התופעה תקינה. במידה והמשאבת דלק מכנית, (במנוע קרבורטור), התופעה לא תקינה. בברכה צביקה
__________________
צביקה קרבורטור נתניה נייד :054-4861318 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
צביקה ערב טוב ושבוע טוב.
תוכל בבקשה לספר לנו למה המצב תקין כאשר יש לנו משאבה טבולה ולמה כאשר המשאבה אינה טבולה המצב אינו תקין? אני המון זמן שואל את עצמי את השאלה הזו.
__________________
אסף אני אוהבת אותך <3 שיראל !
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
בעל מקצוע
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: מיציבושי לנסר
הודעות: 147
|
צטט:
אסף שלום רב ! נסה לנסוע ברכב מוזרק כאשר מכסה מיכל הדלק פתוח ונמצא אצלך בתא הנוסעים, ותבחין מיד מדוע מיכל הדלק אמור להיות אטום על מכסה הרמטית, ולכן רעש שחרור האוויר נשמע עם פתיחת המכסה בעת תדלוק. לעומת זאת ברכבי קרבורטור, מכסה טנק דלק אטום, עלול לגרום להתכווצות קלה של טנק הדלק/ צנרת הדלק מגומי, ולחץ בקו הדלק גם במנוע כבוי, מה שעלול לגרום להצפה ברכבי קרבורטור בו המחט והמצוף לא תקינים, במנוע כבוי עם מתג הצתה סגור, והרכב חונה. בברכה צביקה
__________________
צביקה קרבורטור נתניה נייד :054-4861318 |
|
|
|
|
![]() |
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| לחץ יתר במיכל דלק | jailaife | בראבו - טכני | 0 | 19-11-09 16:01 |
| מגש במיכל הדלק | unoies | אונו - טכני | 2 | 27-04-09 11:38 |
| ריח של דלק במיכל מי הרדיאטור | אור | פיאט כללי | 1 | 28-09-08 22:00 |
| ברקסים קדמיים | Seido | פונטו - טכני | 5 | 25-01-08 21:40 |
| שאלה לי אליכם | מועדון פיאט ישראל | 4 | 11-11-05 19:59 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד