![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
העלאת ההספק באמצעות שיפור ושינוי יחסי העברה בגיר
בוקר טוב,
דובר כאן רבות על כך שניתן להביא את מנוע ה FIRE עד ל 200 כ"ס. השאלה היא האם מישהו שעשה את זה גם שיפר את הגיר והפך אותו לגיר מהיר יותר? שהרי מה יעזרו לנו אותם 200 כ"ס אם הסל"ד עדיין יישאר 6000 והמהירות הסופית 170 קמ"ש.. אני מאמין שמי שמשדרג ל 200 כ"ס, ירצה בין היתר גם מהירות סופית של 200-210 קמ"ש מבלי להיכנס לאזור האדום של המנוע..
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) נערך לאחרונה על ידי davidka : 21-12-10 ב 10:34. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
|
מבטלים ניתוק הצתה ,ציפ קטן , מתקינים טורבו , מאזנים את המנוע ואת הפולים (לא קיים בישראל ) . ואז המנוע יכול לשאוג גם עד 8000 .
200 כוח .. נדיר 170 בר ביצוע . לפי מיטב ידיעתי לא נוגעים בגיר . כמה לינקים לאוהבים : 167 סוסים ממנוע 1250 הזרקה רב נקודתית : http://www.fiatforum.com/cinquecento...big-turbo.html שלא תגידו שלא אמרתי ... אגב יתכן וידברו על פיאט מסוג Cinquecento זה מנוע זהה לפונטו דור ראשון .. אז התעלמו מהמרכב . עמית כמה עובדות לגבי המנועים והיכולות : http://www.fiatforum.com/cinquecento...turbo-faq.html
__________________
נוהג על פונטו דור ראשון 3 דלתות .. הבייבי שלי .. עצה : מי שאוכל פחות נשאר רזה ומוריד משקל מהרכב .... נערך לאחרונה על ידי Amit : 21-12-10 ב 09:10. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
אין סיכוי אחרי ספרינט אחד הקלץ והגיר נטחנים חד וחלק.
ישנם גם הבדלים בין גיר של פונטו 60 לפונטו 75 ולא מדובר רק על ציריות. מה שכן עמית לפי החישובים שלי יש לך בסיס טוב מאוד והכוונה לבלוק המנוע שלך בהמשך היום אעלה צילומים של גיר פונטו GT ואז תראו איזה הבדלים . דוד טורבו על רכב כמו שציינתה יסע השאלה כמה זמן והוא יתפגר ובנוסף צריך בולמים וקפיצים והנמכה ובלמים ומערכת פליטה. חוץ מזה מה קרה שהתעוררתה הרי אתה מסתפק ב-60 שלך... נערך לאחרונה על ידי yair068 : 21-12-10 ב 11:12. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
יאיר מה המצב?
אין סיכוי שאתחיל פרוייקט כזה על האוטו שלי. (למרות שזה די קורץ) ![]() העלויות גבוהות לי מידי והרי מלכתחילה חיפשתי רכב זול לאחזקה ושיהיה חסכן בדלק. סה"כ עברתי את הגיל של ההשתוללויות ואפילו בשש בבוקר כשלכאורה אפשר קצת להרביץ, באיילון כבר יש המון תנועה והרבה קרציות שנוסעים בצד שמאל, אז אני נוסע לי ברגוע. מבחינת חיזוקים, אני מודע לזה שצריך לחזק כמעט הכול ב-מנוע/גיר/קלאץ'/ציריות/משולשים ומה לא, אחרת באמת משהו יתפרק, אבל בהודעה שלי התעניינתי בדבר אחר: יחסי העברה מוגדלים בגיר. אם המנוע שלי מספק כוח כמעט פי 3 מהנורמל, למה שלא אגדיל את יחסי ההעברה להילוכים ארוכים יותר? השאלה שוב אם יש אופציה לקחת גיר מקורי ולבצע בו את השינוי ע"י החלפת גלגלי השיניים הסופיים (ממש לפני הדיפרנציאל) ובכך לשנות את כל ההילוכים באותו יחס, להילוכים ארוכים יותר, ובכך להשיג מהירות מירבית גבוהה מאד מבלי להיכנס אפילו לאזור האדום. יום טוב!
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) נערך לאחרונה על ידי davidka : 21-12-10 ב 12:19. |
|
|
|
![]() |
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| מחפש טבלאת יחסי-העברה (פיאט פונטו ספייס יאנג ידני 2003) | felixr | פונטו - טכני | 0 | 08-12-10 21:56 |
| העברה לרוורס | whistle | פונטו - טכני | 4 | 08-04-09 03:41 |
| שגיאה - העברה להילוך אחורי בנסיעה קדימה (ספייס) | פורום הגראז' | 21 | 10-04-07 21:13 | |
| העלאת תמונות לאתר | אתר המועדון | 5 | 16-11-06 23:56 | |
| העלאת תמונות | מועדון פיאט ישראל | 3 | 02-07-05 15:04 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד