מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > שיפורים וקוסמטיקה
עקוב אחרינו ב-RSS

שיפורים וקוסמטיקה שיפורים וקוסמטיקה כלליים.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

סקסית שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי..!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו היפה שלי :)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 13-04-09, 16:44   #11
stas
Member
 
האווטאר של stas
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פיאט בראבו
הודעות: 75
צטט:
במקור פורסם על ידי Caveman צפה בהודעה
לדעתי, השינוי, אם ישנו בכלל, במה שביצעת אצלך ברכב עם הצנרת בקושי יהיה מורגש.
בנוסף, שינוי ברעש? זה מה שמעניין אותך?
האמת שהרעש לא כל כך מעניין אותי מה שבאמת מעניין אותי,
זה שהמנוע יקבל אוויר קר לכן אני עושה את כל זה.
__________________
רוצים לשפר את נהיגתכם ללא הכר?
רוצים לעשות את זה בלי לשרוף דלק וצמיגים מיותרים?

www.lfsisrael.com
stas מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-04-09, 20:13   #12
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
למה שלא תמקם את הפילטר הפתוח שלך במקום אחר וזהו?

הבעיה עם הרעיון הזה הוא שתיווצר הפרעה (שולית אמנם) בזרימת האוויר.
חוצמזה למה שהפילטר לא ישאב אך ורק אוויר קר?
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 14-04-09, 02:26   #13
stas
Member
 
האווטאר של stas
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פיאט בראבו
הודעות: 75
צטט:
במקור פורסם על ידי ארילו צפה בהודעה
למה שלא תמקם את הפילטר הפתוח שלך במקום אחר וזהו?

הבעיה עם הרעיון הזה הוא שתיווצר הפרעה (שולית אמנם) בזרימת האוויר.
חוצמזה למה שהפילטר לא ישאב אך ורק אוויר קר?
בעניין ללמקם אוטו במקום אחר ,
אן לי מקום נוסף למקם אוטו,והפילטר קרוב למנוע לכן אני בטוח שהוא שואב אוויר חם
לפעמים אני לוחץ קצת על הגז ויש הבדל משמעותי בחום החום ישר עולה מעל הסתנדרת,
מה שאני רוצה לעשות בצנרת הזו זה להרכיב מאוורר מיוחד בקצה הצנרת כמובן שקצה
הצנרת תיתמקם באזור הכי מאוורר והמאוור ישאוב אוויר קר לצנרת והאוויר הקר יזרום בצנרת
ויגיע לקצה הפילטר וזה פיטרון לפי דעתי,ןלכן לא תיבצר שום הפרעה ארילו?. כנראה שלא הבנתה אותי נכון ,אני לא אוטם את הפילטר אני רק מקרב אליו את הצינור.
__________________
רוצים לשפר את נהיגתכם ללא הכר?
רוצים לעשות את זה בלי לשרוף דלק וצמיגים מיותרים?

www.lfsisrael.com

נערך לאחרונה על ידי stas : 14-04-09 ב 02:31.
stas מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 14-04-09, 14:09   #14
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
מאוורר בקצה? לשם מה?
המנוע שואב אוויר מהר יותר וחזק יותר ממה שיספק לך כל מאוורר גנרי.
כל מה שאתה צריך, זה משהו בסגנון "ראם אייר", שזה פחות או יותר מה שעשית עכשיו.
בית מצערת - פילטר - צינור עם פתח יחיד למקום עם אוויר קר יחסית. כל הדבר הזה אמור להיות אטום.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 14-04-09, 21:03   #15
stas
Member
 
האווטאר של stas
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פיאט בראבו
הודעות: 75
צטט:
במקור פורסם על ידי Caveman צפה בהודעה
מאוורר בקצה? לשם מה?
המנוע שואב אוויר מהר יותר וחזק יותר ממה שיספק לך כל מאוורר גנרי.
כל מה שאתה צריך, זה משהו בסגנון "ראם אייר", שזה פחות או יותר מה שעשית עכשיו.
בית מצערת - פילטר - צינור עם פתח יחיד למקום עם אוויר קר יחסית. כל הדבר הזה אמור להיות אטום.
הבנתי את הצינור עדיף לי למקם ככה שהפתח יהיה קלפי הנסיעה ככה שהוא
ישאב ויקבל אוויר גם מהנסיעה עצמה ?.ואורך הצינור לא משנה את זרימת האוויר?!
ועוד שאלה מה עדיף יותר צינור גומי קשיח?! או צנרת אלומיניום?!
ושאלה אחרונה יש הבדל בין מיים ירוקים ללבנים לרדיאטר?!
שמתי מיים ירוקים ברדיאטור והמנוע התחיל להיתחמם זה קשור לרדיאטור ביכלל?!
או שזה ביגלל הפילטר בגדול?.
תודה מראש
__________________
רוצים לשפר את נהיגתכם ללא הכר?
רוצים לעשות את זה בלי לשרוף דלק וצמיגים מיותרים?

www.lfsisrael.com
stas מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 14-04-09, 22:10   #16
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
בקשר לנזול קירור, אך ורק פראפלו. לא שום דבר אחר. תריץ חיפוש ותבין למה.

בנוגע לפילטר ולצנרת, ממש על קצה המזלג, כי זה לא משהו שממקסמים ב5 דקות.

המצב האוטופי (שלא מציאותי) זה פילטר ישירות על בית המצערת, השואב אוויר קר מבחוץ.
במציאות צריך להתייחס לאורך הצנרת, כמות הפיתולים שלה, לחומר שלה, למיקום פתח כניסת האוויר, ועוד.

הדבר החשוב ביותר, הוא לשים לב שלא יווצר מצב שבו יגיעו מים אל בית המצערת. נעילה הידרוסטטית זה לא נעים בכלל
זאת אומרת שכל המקומות שחשופים בעיקרם אל כיוון הנסיעה, לא באים בחשבון.

צנרת אלומיניום לדעתי רק עושה רושם. מעבר לזה היא מוליכה חום. תעשה את החשבון לבד.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 14-04-09, 22:20   #17
אלי_בוני
Senior Member
 
האווטאר של אלי_בוני
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: בת-ים
הגלגלים שלי: Fiat Punto MK2 Young 2003
הודעות: 337
חברה הבנתי שפילטר פתוח עושה בעיות גם שהוא במורכב וגם לאחר הוצאתו האם זה נכון ?
רק בגלל זה אני לא מרכיב אחד אצלי .
אלי_בוני מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 14-04-09, 22:30   #18
פיליפ
Senior Member
 
האווטאר של פיליפ
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 1,074
שלח הודעה דרך ICQ ל פיליפ
אם המנוע מתחמם לך אז הבעיה היא במערכת הקירור וממש לא קשורה לפילטר אוויר.
תקן את הבעיה הזאת לפני ההתעסקות עם שיפורים וכו', לפני שתבשל את המנוע ותצטרך להחליפו או לשפצו.

המאוורר לא יועיל במאומה, גדעון כבר הסביר, הכוח שלו קטן משמעותית מכוח היניקה של המנוע.
__________________
seat ibiza 20vt
פיליפ מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-04-09, 03:29   #19
stas
Member
 
האווטאר של stas
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פיאט בראבו
הודעות: 75
צטט:
במקור פורסם על ידי אלי_בוני צפה בהודעה
חברה הבנתי שפילטר פתוח עושה בעיות גם שהוא במורכב וגם לאחר הוצאתו האם זה נכון ?
רק בגלל זה אני לא מרכיב אחד אצלי .
האמת אני לא מכיר בעיות בנוגע לפילטר אוויר לפי דעתי זה יותר בריא
למנוע כמובן שעם תמקם אוטו במקום אוורירי וקריר ,
תרגיש בנסיעה שהמנוע פעול יותר טוב.
__________________
רוצים לשפר את נהיגתכם ללא הכר?
רוצים לעשות את זה בלי לשרוף דלק וצמיגים מיותרים?

www.lfsisrael.com
stas מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-04-09, 03:32   #20
stas
Member
 
האווטאר של stas
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פיאט בראבו
הודעות: 75
הבנתי תודה לכם על העזרה חברה,שיהיה חג שמח לכולם.!
__________________
רוצים לשפר את נהיגתכם ללא הכר?
רוצים לעשות את זה בלי לשרוף דלק וצמיגים מיותרים?

www.lfsisrael.com
stas מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה


כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
לחבר'ה בנינו שיש להם פילטר פתוח. asaf123 פיאט כללי 11 05-04-09 05:35
הזרקה - פילטר פתוח... עזרה!!! Mezig אונו - טכני 1 23-02-08 17:27
התקנת פילטר אוויר פתוח בפונטו MK1 פורום הגראז' 3 06-07-07 21:03
התקנת פילטר אוויר פתוח בפונטו MK1 פורום הגראז' 29 08-06-07 06:36
מיקום פילטר פתוח פורום הגראז' 3 17-01-07 21:49


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 10:15.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד