מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

קצת מייק-אפ ;)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת נורות באוטו!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פונטו ספייס 2001 SX
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

טיפול דיטיילינג לאוטו - התזמון המושלם :)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 23-03-09, 17:50   #13
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
ארילו ורפי לין, תודה על הענות לעזרה.
צילמתי מספר תמונות והחלטתי לפרק את הצמה ואת היוניט הנוכחית
כדי שתוכלו לבחון טוב יותר את מצב מערכת הקירור ברכבי (רפי תודה אני יצור איתך קשר לאחר שתבחן את התמונות).

אז ככה עוד כמה פרטים קטנים:
1.מערכת החימום הפנימית לא מחוברת והרדיאטור הפנימי מנותק הצינורות שיוצאות מהמנוע מגושרות
(בשלב הזה אני ישאיר את זה ככה אבל זה בתכנון לפרק דשבורד).
2.האם בשביל לנקז אויר מהבורג שנמצא בצינורות המגושרים הוא צריך להיות מעל גובהה המנוע, אצלי הוא נמצא בגובהה אמצע המנוע זה יהווה בעיה לנקז אויר בשלב יותר מאוחר?
3. המזגן לא פועל, צינור אלומיניום שבור ליד פתח מילוי הגז למזגן (שוב בשלב הזה אני משאיר את זה ככה, יש זמן עד אחרי פסח לנסוע ללא מזגן במזג האוויר הנוכחי.
4. בצמה יש עוד שתי חוטים בצבע סגול/שחור מנותקים שאמורים להגיע לסליל הירוק שבבית המאורר
מה תפקיד הסליל והאם זה משנה איזה חוט סגול/שחור משניהם יתחבר לכניסות לסליל (אני יחבר גם את החוטים הקשורים לפעולת המזגן ביחד עם שאר החוטים כדי שתהיה לי פחות עבודה שארצה לתקן את המזגן.

הרכב נבדק בלחץ עם משאבה ונמצא תקין ללא נזילות או בריחת לחץ (כמובן אחרי שהחלפתי מספר חלקים במערכת.

מצטער על מטר השאלות ואני מקווה שרשמתי אותם בסדר הגיוני

בצמה אכן רואים לאחר שפירקתי את כל הבידוד ש
היה שיש עוד חוט בצבע אדום שחור שהיה מנותק והוא זה שאמור להתחבר לרגל השלישית ביוניט מאורר, כרגע פירקתי את היוניט מהרדיאטור והיא בעלת שתי רגלים תוצרת איטליה 82-68 לא תקין נכון? הבנתי שאני צריך יוניט שלוש רגליים 92-87 נכון?

חדי עין יכולים לראות בתמונה שרואים את המנוע במבט על, מאחורי האלטרנטור רואים את צינור האלומיניום השבור של המזגן.
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  1.jpg
צפיות: 622
גודל:  112.3 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  2.jpg
צפיות: 500
גודל:  103.1 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  3.jpg
צפיות: 433
גודל:  109.5 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  4.jpg
צפיות: 416
גודל:  118.2 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  5.jpg
צפיות: 427
גודל:  84.9 KB  

לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  6.jpg
צפיות: 579
גודל:  114.6 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  7.jpg
צפיות: 580
גודל:  94.0 KB  

נערך לאחרונה על ידי Amit-IL : 23-03-09 ב 17:58.
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
 


כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
נוזל קירור ohads פונטו - טכני 1 31-01-08 18:36
איפה אפשר לקנות שמן לגיר 75W80 בזול יותר במסגר 8 הציאו לי פורום הגראז' 3 03-09-07 20:02
איפה אפשר לקנות פלגים מקוריים לפונטו ספייס 8 שסתומים בזול? פורום הגראז' 2 03-09-07 10:37
נוזל קירור - פיאט MK1 פורום הגראז' 2 23-02-07 15:47
איבוד נוזל קירור פורום הגראז' 12 25-01-07 00:48


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 04:52.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד