מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

Magnifico Punto!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האוטו החדש שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 05-03-09, 14:29   #5
Liber
Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: אונו
הודעות: 69
וכמו שהבטחתי - הגיע הזמן להעלות את תהליך החלפת המים



ככה נראה הפאראפלו 11 הכחולים, כל פחית של 1 ליטר עולה 42 ש''ח. וצריך למהול אותה עם H2O = שזה בעקרון מים. לאחר חיטוטים בקארספורום, והמלצה של המחסנאי החלטתי למהול עם ליטר של מים מזוקקים - אמריקן איגל, שעלותם 25 ש''ח ל 4 ליטר.

לקחתי בקבוק שבמקרה היה לו גם סימון של ליטרים והתחלתי לערב 1 ל 1 כמו שכתוב בהוראות.

]


לאחר מכן סובבתי את מתג של החימום לחום הכי גבוה




*לא לשכוח לתת למנוע להתקרר לפחות שעה

פותחים את מכסה המנוע ומזהים 2 צינורות, שנכנסים לרדיאטור, אחד למעלה אחד למטה. אנחנו צריכים לפתוח את התחתון. הצינור מוחזק על ידי אזיקון, פותחים את הבורג ומשחררים את האזיקון, מה שנשאר זה פשוט להוציא החוצה את הצינור.



בתמונה הבאה ניתן לראות את היד שלי מחזיקה את הצינור






וכאן באה הטעות, לעולם אין לעבוד ללא כפפות. כשפותחים את הצינור - המים מתחילים להשפריץ ואין מצב שלא יפגעו לכם על היד. במקרה הטוב יהיו לכם סימנים אדומים ועור ממש רגיש כמו שקרה לי (חבל שלא צילמתי את היד). במקרה גרוע.... בעצם אין מקרה גרוע, חייבים ללבוש כפפות.

על מנת להוציא כמה שיותר מים מתוך המערכת סובבתי מפתח להתנעה,לא יותר משניה , על מנת שמשאבת המים תעבוד ותוציא את שארית המים שיש במשאבה.
לאחר מכן, החזרתי את הצינור למקום, הידקתי אותו עם האזיקון. והתחלתי למלות מים שקניתי דרך פתח המילוי. ( לא לשכוח לפתוח את פתח הניקוז הקטנטן). מילאתי עד שהמים שיוצאים מתוך פתח ניקוז אויר יזרמו באופן חלק - ללא בועות. לתדהמתי בכלל לא היו הרבה בועות, וכמעט ישר המים התחילו לזרום בצורה חופשית ללא בועות.

צילמתי גם את פתח הניקוז


וכעקרון זהו. סגרתי את פקקון של פתח הניקוז, סגרתי את הפקק של מיכל העיבוי. והדלקתי מנוע 5 דקות על מנת שיתחמם וייגרום למאורר לעבוד. אחר כך לקחתי דלי מים רגילים, עברתי עם הסמרטוט איפה שנשפכו המים המזוהמים, כשהמנוע התקרר טיפה, הוספתי עוד כחצי ליטר מי קירור וזהו. יום למחר בדקתי אם אין נזילות, וברוך השם בינתיים מפלס המים כפי שהוא היה... מקווה שלא נוצרו בעיות כגון הנזילות.
מה ששמתי לב אליו, שהמים במיכל העיבוי לא כל כך כחולים וכנראה הייתי צריך לעשות בהתחלה שטיפה בלחץ למערכת ורק אז לשפוך מים חדשים. אז נסע עם המים האלו עד הקיץ ואז נראה כבר..

אתם מוזמנים להגיב ולהאיר הערות,
ליבר
Liber מנותק   הגב עם ציטוט
 


כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
החלפת רדיאטור לאחר החלפת נוזל קירור lord1 פונטו - טכני 14 15-02-09 21:52
החלפת נוזל קירור. ronip פונטו - טכני 23 16-09-08 19:08
תיקון מערכת קירור : החלפת מיכל עיבוי + החלפת משאבת מים פורום הגראז' 0 07-08-07 17:15
אונו 1400 הזרקה - נוזל קירור פורום הגראז' 15 18-04-07 00:23
עדכון חשוב מאוד מאוד לאחר החלפת הפלגים בפיאט אונו 1400 70s.. פורום הגראז' 1 11-04-06 15:36


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 01:54.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד