![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#5 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: אונו
הודעות: 69
|
וכמו שהבטחתי - הגיע הזמן להעלות את תהליך החלפת המים
ככה נראה הפאראפלו 11 הכחולים, כל פחית של 1 ליטר עולה 42 ש''ח. וצריך למהול אותה עם H2O = שזה בעקרון מים. לאחר חיטוטים בקארספורום, והמלצה של המחסנאי החלטתי למהול עם ליטר של מים מזוקקים - אמריקן איגל, שעלותם 25 ש''ח ל 4 ליטר. לקחתי בקבוק שבמקרה היה לו גם סימון של ליטרים והתחלתי לערב 1 ל 1 כמו שכתוב בהוראות. לאחר מכן סובבתי את מתג של החימום לחום הכי גבוה *לא לשכוח לתת למנוע להתקרר לפחות שעה פותחים את מכסה המנוע ומזהים 2 צינורות, שנכנסים לרדיאטור, אחד למעלה אחד למטה. אנחנו צריכים לפתוח את התחתון. הצינור מוחזק על ידי אזיקון, פותחים את הבורג ומשחררים את האזיקון, מה שנשאר זה פשוט להוציא החוצה את הצינור. בתמונה הבאה ניתן לראות את היד שלי מחזיקה את הצינור וכאן באה הטעות, לעולם אין לעבוד ללא כפפות. כשפותחים את הצינור - המים מתחילים להשפריץ ואין מצב שלא יפגעו לכם על היד. במקרה הטוב יהיו לכם סימנים אדומים ועור ממש רגיש כמו שקרה לי (חבל שלא צילמתי את היד). במקרה גרוע.... בעצם אין מקרה גרוע, חייבים ללבוש כפפות. על מנת להוציא כמה שיותר מים מתוך המערכת סובבתי מפתח להתנעה,לא יותר משניה , על מנת שמשאבת המים תעבוד ותוציא את שארית המים שיש במשאבה. לאחר מכן, החזרתי את הצינור למקום, הידקתי אותו עם האזיקון. והתחלתי למלות מים שקניתי דרך פתח המילוי. ( לא לשכוח לפתוח את פתח הניקוז הקטנטן). מילאתי עד שהמים שיוצאים מתוך פתח ניקוז אויר יזרמו באופן חלק - ללא בועות. לתדהמתי בכלל לא היו הרבה בועות, וכמעט ישר המים התחילו לזרום בצורה חופשית ללא בועות. צילמתי גם את פתח הניקוז וכעקרון זהו. סגרתי את פקקון של פתח הניקוז, סגרתי את הפקק של מיכל העיבוי. והדלקתי מנוע 5 דקות על מנת שיתחמם וייגרום למאורר לעבוד. אחר כך לקחתי דלי מים רגילים, עברתי עם הסמרטוט איפה שנשפכו המים המזוהמים, כשהמנוע התקרר טיפה, הוספתי עוד כחצי ליטר מי קירור וזהו. יום למחר בדקתי אם אין נזילות, וברוך השם בינתיים מפלס המים כפי שהוא היה... מקווה שלא נוצרו בעיות כגון הנזילות. מה ששמתי לב אליו, שהמים במיכל העיבוי לא כל כך כחולים וכנראה הייתי צריך לעשות בהתחלה שטיפה בלחץ למערכת ורק אז לשפוך מים חדשים. אז נסע עם המים האלו עד הקיץ ואז נראה כבר.. אתם מוזמנים להגיב ולהאיר הערות, ליבר |
|
|
|
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| החלפת רדיאטור לאחר החלפת נוזל קירור | lord1 | פונטו - טכני | 14 | 15-02-09 21:52 |
| החלפת נוזל קירור. | ronip | פונטו - טכני | 23 | 16-09-08 19:08 |
| תיקון מערכת קירור : החלפת מיכל עיבוי + החלפת משאבת מים | פורום הגראז' | 0 | 07-08-07 17:15 | |
| אונו 1400 הזרקה - נוזל קירור | פורום הגראז' | 15 | 18-04-07 00:23 | |
| עדכון חשוב מאוד מאוד לאחר החלפת הפלגים בפיאט אונו 1400 70s.. | פורום הגראז' | 1 | 11-04-06 15:36 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד