|
טוב קצת סדר לי יש HGT 2001 יד ראשונה שנסעה כבר 201000 קילומטר מהיום הראשון המזגן מקרר כמו שצריך אבל אני מקפיד על כמה כללים.
1.מדי פעם אני שוטף את הרדיאטור של המזגן בגלל שנדבקים אילו כל מיני חרקים ואז הרדיאטור נסתם והיעילות של הקירור יורדת.
2.כל 3 שנים אני מבצע רענון של הגז במזגן זאת אומרת ואקום ואז הכנסה של כמות מדוייקת של גז ושמן לשימון המדחס.
3.אחת הבעיות ב HGT זה התרמוסטט של המזגן הוא בעצם מורה למדחס מתי להתנתק ומתי להתחבר שוב. החלפתי אותו כבר פעמיים אורך החיים שלו קצת קצר החלפתי אותו בגלל שהוא היה מנתק את המדחס מוקדם מידיי ואז אתה מרגיש שפתאום נכנס ממש איוורור והאויר מתחמם ואז שוב המזגן מקרר ההחלפה שלו היא מאוד פשוטה הוא נמצא מתחת לרגלי הנוסע ליד פילטר המזגן וגם עלות החלק היא קטנה מאוד.הבדיקה היא מאוד פשוטה מכניסים מד מעלות מיוחד לתוך יציאת האויר המרכזית ומפעילים את המזגן על מספר 2 ונותנים קצת גז התרמוסטט צריך לנתק את המדחס שיש 4 עד 5 מעלות בערך. מה שהיה אצלי בכל אופן שכבר ב 9 מעלות הוא היה מנתק את המדחס החלפה של התרמוסטט פתרה את הבעיה והיום המזגן מקפיא גם כשאני עומד ברמזור ביום חם מאוד.
4.וכמובן פילטר המזגן ברגע שיש ירידה של כמות האויר שיוצאת מפתחי האויר.
כעיקרון המזגן ב HGT הוא מצויין המדחס ב 2001 קצת שונה מהדגמים הבאים אחר כך אבל הוא עושה את עבודתו נאמנה לראיה אצלי 8 שנים כבר מעל 200000 קילומטר וזה המדחס המקורי של הרכב.
|