מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט אונו שהייתה לי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גרנדה שלי הכי מהממת !!!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 31-08-07, 21:15   #11
Guest
 
הודעות: n/a
במקרה שלי לא הייתי מזמין לא פיג'ו, לא סיטרואן ולא יונדאי, אלא פיאט חדשה.
למרות שדי מבאס להיות תקוע בצומת, להסתכל שמאלה לעבר אולם התצוגה של לובינסקי ולראות שם פיג'ו 307 נוצצת ומחייכת אליך...
 
ישן 01-09-07, 23:30   #12
Guest
 
הודעות: n/a
אני הייתי הולך לכיוון מערכת החשמל. בדוק את הארקה של יחידת ההזרקה. (בעצם, תבדוק את כל צמות החשמל שם).

תבדוק גם את הארקת הדיג'יפלקס
 
ישן 01-09-07, 23:36   #13
Guest
 
הודעות: n/a
כבוי המנוע ליד סוכניות רכב , על ידי משבש אלקטרוני בסוכנות!

צטט:
במקור פורסם על ידי stio
אני חושב שיש לנו אותה בעיה.



עכשיו מה שמעניין הוא שזה קורה רק עם מזגן פועל. בלי מזגן המנוע לא יתכבה בחיים. שאלתי על זה ואמרו לי שזה צינור ואקום קרוע, לא בדקתי את זה.
גיא שלום רב!
בדוק אפשרות של צינור וואקום בחיבור למגבר טורים קרוע, מה שמונע הגברת הסל"ד בהפעלת מזגן, לירידה בסלד, ולכבוי הרכב.
חזור לעדכן.
בברכה
צביקה
 
ישן 01-09-07, 23:54   #14
Guest
 
הודעות: n/a
צביקה שלום,

אני לא חושב שזאת הבעיה מכיוון שהטורים נשמעים בסדר גמור ולא עולים/ יורדים עם הפעלת המדחס.

קודם כל אני תמיד מדליק את המזגן כאשר המנוע כבר חם, כלומר באמצע הנסיעה.
הבעיה היא כזאת: כשאני מדליק את המדחס תוך כדי נסיעה הכל תקין. איך שאני עוצר בפעם הראשונה נגיד ברמזור וממתין, גם כן הכל תקין. המנוע פועל בטורים רגילים, המזגן עובד כנדרש, שום נורה לא דולקת. הבעיה היא שאיך שאני לוחץ על הגז כדי להתחיל בנסיעה- המנוע נחנק ואחרי שניה אחת הוא נכבה. כשאני מניע שוב ומדליק מזגן הבעיה לא מתרחשת שוב בכלל, גם בנסיעות ארוכות של שעה ועשרות ק"מ.

אחרי כמה שעות של מנוחה והתחלת נסיעה מחדש הבעיה תתרחש שוב ורק לפעם אחת. מקווה שהסתברתי את הבעיה כמו שצריך.
העניין חמור עוד יותר מכיוון שאיך שאני לוחץ על הגז המנוע נכבה ואז אם מדובר ברמזור ירוק אני מעכב את כל התנועה וחוטף היבהובי אורות וצפירות מצד נהגים עצבנים. אם המנוע היה נכבה תוך כדי המתנה זה היה מעולה כי אז היה לי זמן להניע את המנוע מבלי לעכב את כולם.
 
ישן 02-09-07, 00:59   #15
Guest
 
הודעות: n/a
צטט:
במקור פורסם על ידי stio
צביקה שלום,

אני לא חושב שזאת הבעיה מכיוון שהטורים נשמעים בסדר גמור ולא עולים/ יורדים עם הפעלת המדחס.

.
.
גיא כאן הבעייה : עם הפעלת המזגן מגבר הטורים אמור להעלות את הסלד במקצת, בגלל העומס שיוצר המדחס על המנוע, באם הדבר לא מתבצע, סימן שמגבר הטורים לא תקין או לא מכוון.
בכל מקרה, מתן דלק בעת עזיבת המצמד, בעת התחלת נסיעה, אמור לפתור את בעיית הכבוי ברמזור.
בברכה
צביקה
 
ישן 02-09-07, 21:13   #16
Guest
 
הודעות: n/a
קודם כל תודה רבה על התשובה.

הבעיה היא שלא ניתן ללחוץ על דוושת הגז. בהתחלפות הרמזור לירוק וברגע שאני לוחץ אפילו טיפה על דוושת הגז המנוע נחנק מידית ומתכבה, אין לי אפשרות למנוע את כיבוי המנוע. אחרי התנעת המנוע מחדש אחרי עיכוב של כל התנועה (לפעמים אני מדרדר את הרכב) התקלה לא חוזרת במשך כל הנסיעה.
 
ישן 02-09-07, 22:56   #17
Guest
 
הודעות: n/a
כבוי מנוע בעת הפעלת מזגן, בתחילת נסיעה.

צטט:
במקור פורסם על ידי stio
קודם כל תודה רבה על התשובה.

הבעיה היא שלא ניתן ללחוץ על דוושת הגז. בהתחלפות הרמזור לירוק וברגע שאני לוחץ אפילו טיפה על דוושת הגז המנוע נחנק מידית ומתכבה, אין לי אפשרות למנוע את כיבוי המנוע. אחרי התנעת המנוע מחדש אחרי עיכוב של כל התנועה (לפעמים אני מדרדר את הרכב) התקלה לא חוזרת במשך כל הנסיעה.
גיא כמה זמן אתה סובל מהבעיה הזאת, האם כל הקיץ האחרון, או רק לאחרונה?
האם כבוי המנוע, הוא גם כשהמזגן כבוי?
האם בדקת תפקוד מגבר הטורים של המזגן, ומצב צנרת הוואקום המחוברת למגבר הטורים?
בברכה
צביקה
 
ישן 02-09-07, 23:29   #18
Guest
 
הודעות: n/a
אני סובל מהבעיה כבר מהפעם הראשונה שהפעלתי מזגן בקיץ הנוכחי, מחודש מאי 2007. בקיץ שעבר זה לא היה.
בהתחלה זה לא היה כ"כ חמור, פעם בכמה זמן זה היה קורה, עכשיו בכל נסיעה.

כשמדחס המזגן כבוי אין כיבויי מנוע בכלל, אין קרטועים, ההתנעה קלה מאוד, סחיבה מצויינת ואין שום סימנים של קרבורטור מלוכלך או מלוכלך חלקית.

לא בדקתי את המגבר טורים או את צנרת הוואקום, אני לא יודע איפה הם נמצאים. האם ליד הקרבורטור? אם כן באיזה צד בדיוק? אם יש צורך אצרף תמונות של תא המנוע, יש לציין שמדובר במזגן מקורי של פיאט ואולי המערכת שם שונה מהפיאטים שהיו עם מזגן ישראלי.

אם אתה זוכר, בפסח 2005 כשהגעתי אליך לשיפוץ קרב', כיוונת לי גם את מגבר הטורים מכיוון שהוא בכלל לא היה מכוון. הבעיה אז היתה כשבהדלקת המדחס דוושת הגז היתה שוקעת קצת במקום שהטורים היו עולים, עכשיו הדוושה לא שוקעת או משהו כזה, אני לא מבחין בבעיה במגבר טורים כמו שהיתה אז.

תודה מראש.
 
ישן 02-09-07, 23:54   #19
Guest
 
הודעות: n/a
יש לבדוק צנרת וואקום, ותקינות מגבר טורים.

גיא צור קשר טלפוני מחר ואסביר לך כיצד ומה לבדוק.
בברכה
צביקה
 
ישן 03-09-07, 00:32   #20
Guest
 
הודעות: n/a
צביקה תודה, אך מחר אני נמצא בבסיס עד שעות הערב המאוחרות ואני לא יהיה עם הרכב.
במידה ואני אחזור מוקדם יותר אני אטלפן אליך וכך אני יכול לעמוד ליד הרכב בזמן אמת ולאתר את הבעיה.

שוב תודה רבה!

גיא.
 
 

כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:34.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד