מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

למכירה פיאט גרנדה פונטו 2008 אוטומטית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 27-10-14, 00:28   #7
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
צטט:
במקור פורסם על ידי matansab צפה בהודעה
כדאי לתת למנוע לעבוד עם מים נקיים לאחר ריקון נוזל הקירור הישן, וטרם מילוי הנוזל החדש.
חכה לפתיחת הטרמוסטט, ותן למנוע לעבוד מספר דקות נוספות.
למים חמים יכולות ניקוי טובות יותר משל מים קרים. אם לאחר התהליך יוצאים מים מלוכלכים, כדאי לחזור על התהליך שוב.
לגבי תהליך ניקוי מערכת הקירור לצורך שינוי נוזל קירור אתה צודק ורצוי גם לשטוף עם צינור גינה את רדיאטור החימום ע"י חיבורו לצינור כניסה העברה לחימום והזרמת המים עד שיצאו נקיים וחשוב לנקז אוויר טוב מכל המערכת
צטט:
במקור פורסם על ידי מאור30 צפה בהודעה
לא טעית בכלל...החלף לפארפלו!
פארפלו או לא פאראפלו הראש ילך אם יש בעיה/ או אם יש בעיה אחרת במערכת הקירור כגון טרמוסטט תפוס בעיה במאורר לא משנה אם מדובר בנוזל קירור הכי פשוט שיש
צטט:
במקור פורסם על ידי assafP2003 צפה בהודעה
לא מדובר במים רגילים .
מדובר ככל הנראה בפרסטון ..
אז כרגע להשאיר את המצב כמו שהוא ?
משום מה אני הבנתי שהיצרן ממליץ אך ורק על פראפלו , אחרת יש סכנה לראש כי הוא רגיש לכל סוג אחר של נוזל קירור , האם טעיתי ?
הראש בפונטו 16 שסתומים רגיש מאוד זה נכון אך זה לא ישנה לו אם יהיה פארפלו או לא לפני כמה שנים עשיתי ראש לפיאט אונו 1.4 S70 והרכב היה מיתחמם למרות שניקזתי אוויר וכל מערכת הקירור היתה חדשה יעני רדיאטור טרמוסטט יוניט מאורר אחרי שבדקתי את עצמי כמה פעמים בדקתי את גובה הראש ומיסתבר שהוא היה נמוך ככה ששום נוזל קירור שבעולם לא יעזור ואיכות הנוזל לא משפיע כלל על היתחממות אצלי כל הרכבים עובדים עם הנוזל הכי זול שיש וזה כולל הטנדר מיצובישי שלי 2 פורד פיאסטה ווולבו אספנות 2 סוזוקי בלנו וסוברו אימפרזה
כל יצרן מגדיר נוזל קירור כזה או אחר כדי שיוכל להרוויח המדינה שלנו לא כל כך קרה שצריך להישתגע עם נוזל שנק' הקיפאון שלו כל כך נמוכה כשאני החלפתי אצלי בפיאט משאבה אחרי שעבדה ושבקה חיים עם נוזל קירור פאראפלו המראה היה זהה לאחת שעבדה על נוזל קירור רגיל
ואם מישהוא ירצה אני יעלה תמונה מחר של משאבת המים של הטנדר שהחלפתי לא מזמן כשעשיתי טימינג
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
 


כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
החלפת נוזל קירור y151 פונטו - טכני 1 01-09-14 17:10
החלפת נוזל קירור Mixsez פונטו - טכני 3 07-06-14 13:32
מדריך ניקוי מערכת הקירור ברכב, החלפת נוזל קירור וניקוז אוויר עשה זאת בעצמך (מצולם) mechtech פונטו - טכני 14 22-12-12 14:38
התייעצות לפני החלפת נוזל קירור davidka פונטו - טכני 0 04-10-10 15:14
החלפת רדיאטור לאחר החלפת נוזל קירור lord1 פונטו - טכני 14 15-02-09 21:52


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 17:39.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד